2010-04-16, 13:05
Medlem
wonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moff .. e
Hur mycke gick de presenterna loss på?!
Jämför man med vad andra fått så var det här alldeles för extremt mycket.

Stackar kille som jobbade heltid + deltid i brandkåren.. löst hennes skulder.. lånat pengar av chefen.. och sen få skulden för allt!
Han verkade rätt sansad ändå.

De nämnde ju företagets namn i början och var det låg, så de får ju gratisreklam och slänger säkert in extra grejor då.
Men det varierar i gåvor helt klart, dock är det ju vissa par/familjer som fått utlandsresor och det går säkert på en 25-30papp.

Killen är knappast sansad om han tar lån till sin nyblivna flickvän, då har man inte riktigt alla hästar hemma eller förblindad av kärlek..men visst var det han fick empati för och inte tjejen. Dock hade de iaf till ytan verkat ha ryckt upp sig i slutet, med matsedlar och allt sånt där.
Citera
2010-04-16, 13:10
Medlem
Byfånes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brunlakejen
Det är när man ser sånt här man börjar fila på en lag där vissa människor inte får skaffa barn tillsammans. Han hade koll men brydde sig inte ett skit för han ville inte få det att se ut som dom hade det så dåligt. Hon hade inte koll på ett jävla skit och skyllde bara allt på honom, jag mådde illa stundtals när man såg henne i programmet.

Införa IQ tester innan förlossningen
Citera
2010-04-16, 15:05
Medlem
har de någon gång de inte har kunna reda upp ett fall. Ja vet att de har varit ett par fell där det varit omöjligt fast Jesus fick ett par hundratusen att försvinna 5 min innan slutet, men finns det någon gång de har låtit en familj gå ner i helvetet.

För övrigt älskar jag de finnansiella tips som man får i varige avsnitt " mattias ska nu prata med banken om att utöka huslånet och på så sätt kvitta de dyrare skulderna". Presenteras varige vecka av berätarrösten som om det vore ett mycket avanserat knep.
Citera
2010-04-16, 15:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cmlha
vafaan.....hon står ju och hänger ut honom hela tide, precis som ALLT är hans fel..........trots att han lånade 350.000 för att lösa hennes skulder!?!?!

Tvi!

otack är lönen
heter väl ett gammalt ordspråk har jag för mig.
Citera
2010-04-16, 16:21
Medlem
vilken liten jävlas slyna. Hon pratar hela tiden om att hon tar hand om allting, men hon har fan ingen koll på nått, gör inga ansträngningar att ta reda på nått. På vilket jävla sätt tar hon hand om allt?? Hon klagar fan på han"varför har du inte gjort det, hur har du låtit det bli såhär " sekunden efter att hon själv sagt att hon skoter allt. Äckligt att se. Hur jävla mycket kan man begära av en man som har ett heltidsjobb plus et halvtidsjobb för att få det att gå ihop samtidigt som man själv är fritidsforskare. Nog för att hon kan få en del överseende med att hon e gravid, vissa blir ju emotionella hormonmonster, men de finns fan en gräns.

Sen är det jävligt dåligt av tv 3 att lossas som att hon verkligen tog hand om någonting. Ja citerar "Det familjen behöver göra är att börja sammarbeta kring ekonomin, det är ohållbart at anjelika ensam ska ta hand om allt." fyfyan

sen pratar hon uppfostrande och besviket till han i varenda mening, precis som hon var någon utomstående.
Citera
2010-04-16, 18:24
Medlem
SparkMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spooz
Både kille som köpte BMWn och han som köpte skrot-Opeln för 10 000 fick fin exponering
http://www.returbilen.se/

Grymma presenter de fick annars. Barnprylar av den där typen kostar mycket pengar så där har de fått mycket hjälp.
Missade när de sålde den första bilen då jag var i duschen. Därför blev jag lite fundersam när de pratade om att byta till sig en annan bil och få lite extra pengar för BMWn under programmet också.
Citera
2010-04-16, 19:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mysen
Ett praktexempel på en riktig toffel. Det märks vem det är som ställer och styr i det hushållet..

Hur fan kan man ta ett lån på 350.000:- för att betala sin nyblivna tjejs lån hos kronofogden?

Det kanske var ett krav för att komma åt hennes kissimurra, hon kanske var en "Golddigger" som lämnar killarna efter att skulderna på hennes sida har försvunnit!
Citera
2010-04-16, 19:25
Medlem
Finns det ingen som varit med i lyxfällan som läser denna tråd ?
För mig vi hade en med ett tag i alla fall
kan dock rört ihop det med annan tråd
Citera
2010-04-16, 19:36
Medlem
Trumpeters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nollpunkten
Finns det ingen som varit med i lyxfällan som läser denna tråd ?
För mig vi hade en med ett tag i alla fall
kan dock rört ihop det med annan tråd

Jodå, det har varit både deltagare och släktingar till deltagare som skrivit i tråden.
Citera
2010-04-16, 21:55
Medlem
Synd att de två Charlie och Mattias (?) inte kommer att fortsätta i programmet. De är oerhört duktiga och karismatiska, vilket sannolikt är anledningen till att de klarat av att göra programmet så otroligt framgångsrikt.

/M
Citera
2010-04-16, 23:08
Medlem
_jss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trumpeter
Jodå, det har varit både deltagare och släktingar till deltagare som skrivit i tråden.

Inte direkt oväntat.

Känns som att klientelet i Lyxfällan passar in ganska bra på flashback. Fildelning, lite I&I och sedan klappa varandra på ryggen i Flashback i media.
Citera
2010-04-16, 23:21
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Även under hakan? (hakorna)

det är ganska anturligt att gå upp i vikt då man är gravid och ja även då lägga på sig på andra ställen

De fick ju jättefina ababysaker. Hade jag vart gravid och fått så mycket fint hade jag nog också grinat av lycka
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in