2010-05-13, 21:32
Medlem
Tuxxas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av birgerburger
Men jösses vad är det för jävla hora?
"han lever på min bekostnad". Hur många gånger har det inte varit det omvända? I princip alltid eftersom det mannen som drar in pengar till hushållen. Men nu råkar det vara tvärtom och då framställs det som ett problem!

Tycker också det framställs konstigt. Är de inte gifta? Då är man väl för böveln skyldig att försörja sin partner.
Jag har många år varit den som tjänat mest av mig och min man. Inte fan har jag klagat för det. Nu tjänar han dock mer än dubbelt så mycket som jag så nu lever jag på honom i stället.

Där emot så tycker jag snubben verkar rätt väck, men det är en annan historia.
Citera
2010-05-13, 21:33
Medlem
Bam.Bams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vampireslayer
Tycker det är lite oklart om de menar inkomster före eller efter skatt, såg inte hur mucket hon satte upp på tavlan.

Det stod att hon tjänade 25 000 i början, så 19 var väl efter skatt. Ganska lite för en rektor väl?

Hoppas få se den där jävla slashasen ordentligt förnedrad innan programmet är slut och att kvinnan lämnar honom och flyttar, för herregud så pinsamt det måste vara att jobba på en skola när hon visat upp sig på det där sättet i tv...
Citera
2010-05-13, 21:33
Medlem
Trumpeters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lineofbeauty
Jävlar vilket härligt avsnitt, jag skrattar hela tiden !
Men är det inte väldigt låg lön Lena har för att vara rektor? Hon får ut 19 000?

De pratade väl om 25000 i månaden. Måste varit efter skatt för det jobbet
Citera
2010-05-13, 21:34
Medlem
lineofbeautys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vampireslayer
Tycker det är lite oklart om de menar inkomster före eller efter skatt, såg inte hur mycket hon satte upp på tavlan.

Tyckte hon sa 25 000 före skatt och att hon får ut 19 000kr,men jag är inte säker.
Citera
2010-05-13, 21:35
Medlem
Min brors kusins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bam.Bam
Det stod att hon tjänade 25 000 i början, så 19 var väl efter skatt. Ganska lite för en rektor väl?

Hoppas få se den där jävla slashasen ordentligt förnedrad innan programmet är slut och att kvinnan lämnar honom och flyttar, för herregud så pinsamt det måste vara att jobba på en skola när hon visat upp sig på det där sättet i tv...

Var hon inte biträdande rektor eller hörde jag fel? Annars var det inte mycket till lön.
Citera
2010-05-13, 21:35
Medlem
Snookis avatar
Vem är det som är den största losern? Åke eller donnan som försörjer honom?
Citera
2010-05-13, 21:37
Medlem
HalleLordis avatar
Åke!
Citera
2010-05-13, 21:38
Medlem
cosmic_dancers avatar
Vilket kap till man som tvekar mellan att välja bil eller familj och musik eller familj. Thats a real catch

Han ser onekligen ut som jan banan som hennafärgat håret och skaffat sig en ordentlig kvinna som onekligen måste varit på lyset då hon tackade ja.
Citera
2010-05-13, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bam.Bam

Ok i förra programmet tjänade väl han 26 000 och då pratade man om efter skatt här...
Citera
Medlem
cosmic_dancers avatar
hjälpa till med barnen? Var inte ungarna rätt gamla???
Citera
Medlem
HalleLordis avatar
Ursäkta men, Åke får inte plats i min värld. Jag fattar inte vad snubben håller på med.
Citera
Medlem
Makaron2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spooz
Kan det vara så att de baserade karaktärerna i filmen "Wayne's World" på den här killen?
http://www.youtube.com/watch?v=0ESOca-LHy4

Ahahahaha mitt i prick. IQ-kvaliten på den snubben är ju exakt samma.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in