2010-04-23, 10:22
  #5593
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kitschlemur
Du får det att låta som något ovanligt?
Ja..Du menar att det är kutym då?

Citera
2010-04-23, 10:32
  #5594
Medlem
kitschlemurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Ja..Du menar att det är kutym då?


Nja men det är ju inte så pass ovanligt att man reagerar över det. Vuxna män som leker med radiostyrda bilar, båtar, modelltåg etc finnes nog lite överallt.
Citera
2010-04-23, 12:12
  #5595
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nollpunkten
varför är det alltid gubben i paret som läxas upp medans gumman får en en positiv sak?

Selektiv perception på din sida bara.
Citera
2010-04-23, 17:34
  #5596
Medlem
Pritchards avatar
Gert hade ju hela garaget fullt av grejer att sälja av! 8(!) radiostyrda bilar, nån minicross, en ful jävla goped med sadeln på sniskan å nåt hemmameck (ytterligare en Volvo-turbo?)! En riktig skrotnisse...
Bästa klichébilden var dock i början, för att vi skulle komma i rätt mysstämning, när Gert satt å lökade i soffan framför tv:n samtidigt som kärringa dammsög. =)
Citera
2010-04-23, 17:55
  #5597
Medlem
burfogels avatar
Ingen som kan besvara min fråga?

Citat:
En tanke slog mig precis; brukade inte Charlie och Mathias hjälpa dem samtidigt i de tidigare säsongerna? Det kändes som om C&M var med deltagarna tillsammans, medan Charlie idag leker fåniga lekar med dem och Mathias tar hand om bankerna. Stämmer det att de har splittrat sig under stora delar av programmen eller är det min hjärna som spelar mig ett spratt?
Citera
2010-04-23, 18:11
  #5598
Bannlyst
Varför VARFÖR rakade av han skägget? Från "biker" till "jättebäbis" typ omg!
Citera
2010-04-23, 18:17
  #5599
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av burfogel
En tanke slog mig precis; brukade inte Charlie och Mathias hjälpa dem samtidigt i de tidigare säsongerna? Det kändes som om C&M var med deltagarna tillsammans, medan Charlie idag leker fåniga lekar med dem och Mathias tar hand om bankerna. Stämmer det att de har splittrat sig under stora delar av programmen eller är det min hjärna som spelar mig ett spratt?

Eftersom dom lägger av efter denna säsong så är det kanske nån slitning mellan dom två privat?
Citera
2010-04-23, 20:30
  #5600
Medlem
Makaron2s avatar
Alltså mannen från igår borde ju ha fått sig en rejäl käftsmäll. Ta lån bakom ryggen på någon.
Och varför rakade han sig. Såg mycket bättre ut med skägg.
Citera
2010-04-24, 15:53
  #5601
Medlem
BRZMs avatar
Någon mer än jag som tänkte att en Svensson fått till det med en WT?

"Jag är allergisk mot Ford" sa babyn. Gäller det att bli fri från Kronkalle ska man väl fan inte bry sig om vilket märke man kör? Är själv Saabfantast men om det hängde på det skulle jag fan inte klaga på det om jag nu fick ratta en sleten Daihatsu.
Citera
2010-04-24, 15:55
  #5602
Medlem
cynthias avatar
Han körde ju en Volvo innan och den är väl besläktad med Ford om något.
Citera
2010-04-24, 17:13
  #5603
Medlem
RetroPixels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BRZM
Någon mer än jag som tänkte att en Svensson fått till det med en WT?

"Jag är allergisk mot Ford" sa babyn. Gäller det att bli fri från Kronkalle ska man väl fan inte bry sig om vilket märke man kör? Är själv Saabfantast men om det hängde på det skulle jag fan inte klaga på det om jag nu fick ratta en sleten Daihatsu.


det känns ofta som en freakshow det här programmet! handlar ju för det mesta om idioter som helt enkelt är för dumma för att kunna sköta sin ekonomi! blir ju roligare tv definitivt men hade kanske varit bättre att ge sig på och hjälpa några som hamnat på sniskan på något annat vis än dumhet ibland!

fast jag vet...det hade inte varit i närheten lika kul att titta på!
och sådana personer vet antagligen för det mesta själva vad de bör göra för att ordna upp det så min idé faller väl lite på det! freakshows är jävligt roliga ändå förresten så...never mind!
Citera
2010-04-24, 18:00
  #5604
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BRZM
Någon mer än jag som tänkte att en Svensson fått till det med en WT?

"Jag är allergisk mot Ford" sa babyn. Gäller det att bli fri från Kronkalle ska man väl fan inte bry sig om vilket märke man kör? Är själv Saabfantast men om det hängde på det skulle jag fan inte klaga på det om jag nu fick ratta en sleten Daihatsu.

Precis, eftersom han var sån Volvobög så kunde dom väl ha köpt en gammal 240 för en tusenlapp och tjänat ännu mera pengar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in