Citat:
Ursprungligen postat av Mula
På papperet låter väl det här inte som någon höjdare. Köpa trasiga gräsklippare och bilar, det låter ju inte särskilt skoj, mer som någon skrotgubbe. Nä, äkta wt-stil med platt-tv och många blancolån ska det vara! Men det kan ju bli ganska bra ändå om han vägrar att jobba och har en wt-fru som bränner pengarna. Vi hoppas på det bästa!
Visst är det inte något ultimat wt avsnitt som tex det där avsnittet med det unga paret i förra säsongen som hade takluckan till vinden ovanför duschen
Men ändå. En snubbe som inte vill jobba har vi inte sett innan. Det borde väl få programledarna att gå i taket. Kanske allra mest Charlie.