2010-03-11, 19:31
  #4993
Medlem
Mulas avatar
På papperet låter väl det här inte som någon höjdare. Köpa trasiga gräsklippare och bilar, det låter ju inte särskilt skoj, mer som någon skrotgubbe. Nä, äkta wt-stil med platt-tv och många blancolån ska det vara! Men det kan ju bli ganska bra ändå om han vägrar att jobba och har en wt-fru som bränner pengarna. Vi hoppas på det bästa!
Citera
2010-03-11, 20:31
  #4994
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mula
På papperet låter väl det här inte som någon höjdare. Köpa trasiga gräsklippare och bilar, det låter ju inte särskilt skoj, mer som någon skrotgubbe. Nä, äkta wt-stil med platt-tv och många blancolån ska det vara! Men det kan ju bli ganska bra ändå om han vägrar att jobba och har en wt-fru som bränner pengarna. Vi hoppas på det bästa!
Visst är det inte något ultimat wt avsnitt som tex det där avsnittet med det unga paret i förra säsongen som hade takluckan till vinden ovanför duschen

Men ändå. En snubbe som inte vill jobba har vi inte sett innan. Det borde väl få programledarna att gå i taket. Kanske allra mest Charlie.
__________________
Senast redigerad av mysen 2010-03-11 kl. 20:33.
Citera
2010-03-11, 20:41
  #4995
Medlem
Trumpeters avatar
Kanske inte blir det mest intressanta programmet, men jag är rätt säker på att jag kommer reta mig på honom.
Citera
2010-03-11, 21:09
  #4996
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av mysen
Visst är det inte något ultimat wt avsnitt som tex det där avsnittet med det unga paret i förra säsongen som hade takluckan till vinden ovanför duschen

Men ändå. En snubbe som inte vill jobba har vi inte sett innan. Det borde väl få programledarna att gå i taket. Kanske allra mest Charlie.

Varför har sambon tvåfärgat hår??
Citera
2010-03-11, 21:14
  #4997
Medlem
nagelbands avatar
Avsnittet är redan en besvikelse.
Känns som att det kommer sluta med att han får jobb på sitt lokala LIDL..
Citera
2010-03-11, 21:22
  #4998
Medlem
Ticklas avatar
Känns som man redan vet exakt allt som ska hända.

Lite snyftande över hans ekonomi.
Sälja sakerna.
Lägga ner firman.
Fixa något tråkigt jobb.
Seger.
Citera
2010-03-11, 21:26
  #4999
Medlem
.carls avatar
Är det bara jag som tror att det där var fusk? Men men, det blir ju "bra" tv..
Citera
2010-03-11, 21:29
  #5000
Medlem
whus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .carl
Är det bara jag som tror att det där var fusk? Men men, det blir ju "bra" tv..

vad var fusk?
Citera
2010-03-11, 21:29
  #5001
Medlem
526s avatar
Vore kul om de tvingade honom att bli böghora.
Citera
2010-03-11, 21:31
  #5002
Medlem
Trumpeters avatar
Oväntat att det skulle vara mögelskador där också
Citera
2010-03-11, 21:34
  #5003
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av 526
Vore kul om de tvingade honom att bli böghora.

Citera
2010-03-11, 21:35
  #5004
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 526
Vore kul om de tvingade honom att bli böghora.

ja, då kan ju han o du bli arbetskamrater
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in