2009-09-03, 21:53
Medlem
swebarbs avatar
helt sjukt.. som vanligt, familj med massa barn, blundar för allt, och ändå är dom så jävla förvånade.. vägrar man öppna brev och tror ändå att det löser sig då vettefan om man är frisk i huvudet.
Citera
2009-09-03, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Men hur i helvete har hon råd med det då, Är det taskig bokföring där cokså eller vad fan...........

Hon fotar säkert svart här i sverige.
Citera
2009-09-03, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Äh hon ville knulla till sig barnbidraget men det höll inte och dess innan ville hon leva gyllene livet som fotomodell men gav upp det också för att bli fotograf...
Riksjon som leker naiva det är vad de är!
Ja, vissa verkar tro att det är ett tillskott till ekonomin med barnbidrag(!). Jag minns ett tidigare program där en kostnadskalkyl för ett barn i arton år gjordes. Egentligen inte så förvånande för en själv men det här paret blev riktigt chockade.

Hon verkar inte vara särskilt bright, nej. Sannolikt blev hon för överviktig för modelljobben och när bokningarna dalade försökte hon sig på fotografjobbet istället. Håhåjaja.
Citera
2009-09-03, 22:00
Medlem
sampsas avatar
nästa vecka sitter jag bänkad
Citera
2009-09-03, 22:02
Medlem
nergången familj, men jag tyckte ändå om slutet. det fick mig att få lite hopp ändå.
Citera
2009-09-03, 22:05
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sampsa

Japp det kan bli tämligen intressant en dam med gipskatter och plastmuggar och en hel hög med trädgårdsmöbler lagrad på en vind...
Citera
Medlem
C.O.T.Ns avatar
Är det bara som jag inbillar mig eller har Charlie blivit lite tjockare i ansiktet?
Citera
Medlem
sampsas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .kissemisse.
nergången familj, men jag tyckte ändå om slutet. det fick mig att få lite hopp ändå.

ja, de verkade ju genuint lyckliga över sin present och så. älskar äkthet sådär
Citera
2009-09-03, 22:07
Medlem
relativs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av C.O.T.N
Är det bara som jag inbillar mig eller har Charlie blivit lite tjockare i ansiktet?

Nejdå, det har han blivit. Är svårt att vara smal när man är rik, har jag hört.
Citera
2009-09-03, 22:09
Medlem
techno_the_kings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sampsa
Såg väldigt intressant ut faktiskt
ev en version av Lyxfällan & Rent hus

men fan vad folk tycks äta möe
dom kunde gå ner till 6k i matkostnad från 8k hur många ungar hade dom igentligen?
såg ju bara 1

själv så går inte ens min matkostnad över 200kr /månad
man kan leva på makaroner & man behöver inte käka varje dag ,iallafall om man inte jobbar

aja bra början på säsongen iallafall
slår ju den förra med hästlängder & hade jag fått komma med så hade det garanterat blivit en oslagbar säsong.
Citera
2009-09-03, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av relativ
Nejdå, det har han blivit. Är svårt att vara smal när man är rik, har jag hört.

Ja, det är riktigt besvärligt, *Klappar sig på magen*.
Citera
2009-09-03, 22:24
Medlem
HAhaas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av techno_the_king

men fan vad folk tycks äta möe
dom kunde gå ner till 6k i matkostnad från 8k hur många ungar hade dom igentligen?
såg ju bara 1

själv så går inte ens min matkostnad över 200kr /månad
man kan leva på makaroner & man behöver inte käka varje dag ,iallafall om man inte jobbar

Tycker jag verka rätt ok matkostnad. Du äter ju som ett spädbarn ungefär om du bara ha 200kr i kostnad.

Fan va sliten hon såg ut för att bara vara 34bast. Ganska underhållande program tycker jag. Kul att Charlie och Mathias är tillbaka !
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in