2009-03-13, 13:49
Bannlyst
Fan vad mycket snack om utseende osv, grejen med dom här var ju att dom var deprimerade och åt psykofarmaka och så, det framkom ju inte i priogrammet så mycket kanske.
Sen tycker jag snubben såg rätt bra ut, även om han var behäftad med viss övervikt och hade en padd-liknande fettansamling under hakan. Men skulle han gå ner skulle han vara rätt snygg tror jag.
Citera
2009-03-13, 13:54
Bannlyst
Sen tror jag det kan vara en ide att börja gå över till portionssnus.
Att en dosa lössnus räcker till fem priller tyder , tycker jag, på att man tar groteskt stora tårtbitar snus in i käften. När jag började med portion tyckte jag dom var för små i början, men sen vänjer man sig. Idag går det kanske 0,7 poortionsdosor snus på en dag
Citera
2009-03-13, 14:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av schabo-labo
Brukar de lägga upp avsnitten på webb-tv? Kollade hemsidan och det verkar inte så, stämmer det?
Stämmer inte
Alla avsnitten finns här -> http://www.tv3.se/play
Citera
2009-03-13, 14:23
Medlem
okey hahahha

grejen är den att jag skiter i vad som står här,men eftersom man har gått ut itv med prylar osv så,kan man sammanfatta så här,när avsnitten spelades in var jag tungt deprimerad och käkade 3 olika sorters antideppresiva medel levde allt annat än lyxliv, grejen är den att fan igår när jag kollade så tänkte jag DRA ÅT HELVETE VAD FET!!!! men så är det också att medicineringen gör att man går upp i vikt utav bara helvete, och gjorde det i ett halvår idag är jag medicinfri,sportar utav bara helvete ca 15 kilo lättare,och 15 till skall bort chipps påse njae min stora last var nog BÄRS BÄRS och BÄRS vilket jag inte heller gör idag,

nu när jag kollat på programmet en än gång så tycker jag att fan vad man kan bjuda på till svenska folket hahahha hoppas ni hade kul,och ja paddahakan är borta,och supporter huligan javisst vettu!!!!

fan att man inte ställde uppp som cirskus artist istället kunnde lira musnpel på paddhänget skål mina vänner
Citera
2009-03-13, 14:26
Medlem
Julmustmans avatar
Hur kan man verifiera att schoon inte är ett troll utan verkligen är Martin kan inte riktigt få ihop det där ansiktet från aftonbladet tillsammans med sättet han skriver här på forumet
Citera
2009-03-13, 14:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av schoon
okey hahahha

grejen är den att jag skiter i vad som står här,men eftersom man har gått ut itv med prylar osv så,kan man sammanfatta så här,när avsnitten spelades in var jag tungt deprimerad och käkade 3 olika sorters antideppresiva medel levde allt annat än lyxliv, grejen är den att fan igår när jag kollade så tänkte jag DRA ÅT HELVETE VAD FET!!!! men så är det också att medicineringen gör att man går upp i vikt utav bara helvete, och gjorde det i ett halvår idag är jag medicinfri,sportar utav bara helvete ca 15 kilo lättare,och 15 till skall bort chipps påse njae min stora last var nog BÄRS BÄRS och BÄRS vilket jag inte heller gör idag,

nu när jag kollat på programmet en än gång så tycker jag att fan vad man kan bjuda på till svenska folket hahahha hoppas ni hade kul,och ja paddahakan är borta,och supporter huligan javisst vettu!!!!

fan att man inte ställde uppp som cirskus artist istället kunnde lira musnpel på paddhänget skål mina vänner

Skålar du i light-läsk eller?

Men, men. Lycka till.

Undrar bara en sak: Varför "skryter" du om att du är supporter-hulligan?
Tycker du att det är "tufft" att du slåss på fotbollsmatcher?
Citera
2009-03-13, 14:31
Medlem
jag skryter inte ger er bara mera att tala om lol

vad fan skall jag göra med frissan??? ser ut som en potta
Citera
2009-03-13, 14:32
Medlem
nej jag är inte huligan
Citera
2009-03-13, 14:32
Bannlyst
Raka av det om du är hulligan
Då ser du mer grym ut
Citera
2009-03-13, 14:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Julmustman
Hur kan man verifiera att schoon inte är ett troll utan verkligen är Martin kan inte riktigt få ihop det där ansiktet från aftonbladet tillsammans med sättet han skriver här på forumet

vad är det du inte får ihop??
Citera
2009-03-13, 14:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av schoon
vad är det du inte får ihop??

Han kanske tyckte du verkade mer sympatisk och smart i programmet än på forumet?
Citera
2009-03-13, 14:39
Medlem
schabo-labos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ugbug
Stämmer inte
Alla avsnitten finns här -> http://www.tv3.se/play
Tack.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera