2009-03-13, 08:39
Medlem
4283s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av schoon
Ditt jävla miffo,är du ball utanför data skärmen,borde spöa på dig rejält din apa
Du har redan kommenterat hans inlägg, men det här var ju rätt så komiskt. Så arg!
Citat:
Jag och frugan har det toppen idag,nu tänker jag inte sitta här och läsa patetiska verser utan nu drar jag ut på en löparrunda,trevligt att vi kunnde bjuda på ett vansinnigt programm,angående fläskansiktet så är det pga ssri preparat och andra ångest mediciner vilket inte tas längre,

är varken bög pedofil eller idiot,är ni så korkade att ni slänger ur er sådant så fuck off!!! kanske ses vi när det smäller

Framåt BLÅVITTTTTTT
Nu förstår jag vart du fick idén av att köpa en cross istället för familjebil till familjen...
Jag menar, vem hejar på Blåvitt?

Skämt åsido... Jag menar det. Nej, nu skojade jag igen. Spring på. *fniss*
Citera
2009-03-13, 08:39
Medlem
gugglianos avatar
Citat:
Jag och frugan har det toppen idag,nu tänker jag inte sitta här och läsa patetiska verser utan nu drar jag ut på en löparrunda,trevligt att vi kunnde bjuda på ett vansinnigt programm,angående fläskansiktet så är det pga ssri preparat och andra ångest mediciner vilket inte tas längre,

är varken bög pedofil eller idiot,är ni så korkade att ni slänger ur er sådant så fuck off!!! kanske ses vi när det smäller

Framåt BLÅVITTTTTTT

man blir inte fet av SSRI, däremot kan man få hungerskänslor, som många ger vika för. det jävliga med SSRI och dessa hungerskänslor är att man kan äta en halv oxe och en fåra potatis och ändå känna sig hungrig igen efter 5min, där sitter orsaken till viktuppgången som ses i samband med intag av SSRI
Citera
2009-03-13, 08:41
Medlem
TroyMcLures avatar
Citat:

Framåt BLÅVITTTTTTT

Vilket fall strongt av er att ni tog tag i situationen! Kan sätta en spänn på att det finns tusentals andra med liknande problem. Det lönar sig alltid med självdistans och självrannsakan.
Citera
2009-03-13, 08:49
Medlem
whus avatar
Citat:
Men lägg av samhall ??fattar inte hur det kan kläcka ur dig såna saker det tyder på att det är nog du som borde gå där

En fråga bara; speglar programmet verkligheten eller var det vinklat?
Citera
2009-03-13, 08:52
Medlem
Tv skall alltid förstora upp saker,

Och jag är varken bög gay eller pedofil utvecklingsstörd m,m,däremot var jag fet,men det är ju något som jag har och håller på att förändra så varför tjata om sånt som abslolut inte varit tal på i programmet,och angående mitt klädval,så brukar jag inte ofta ha bandtröjor men pga tv inte tilåter att man har hackett stone island,henri loyd så var det det ända,så har ni fått info nu,hoppas jag slipper mera förtal framöver,dock blev man peppad att jobba ännu mera på vikten när man fick se sig själv så där,det tillhör det förgågna,nu har en ny tid påbörjats,och rättning två dosor om dagen gick det,sedan tar jag mig en pilsner som alla andra
Citera
2009-03-13, 08:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av whu
En fråga bara; speglar programmet verkligheten eller var det vinklat?

vinklat så in i helvete,men man säljer sig själv,man tror benhårt på att man skall få bra hjälp,den hjälpen vi har fått den har vi ordnat själv,önskar dock att återblicken dröjt till nu,1.5 vecka så var det igen,fan jag ville visa upp mina femton kilos nedgång nu blev återblicken bara patetisk
Citera
2009-03-13, 09:07
Medlem
My name is Earls avatar
Jag tycker lyxfällan har blivit för jävla tråkig, vill INTE se att folk bara ska prioritera lite annorlunda så ordnar allt sig.
Lyxfällan ska vara med 23åringar som bor i ett alldeles för dyrt spontanköpt hus som behöver reparationer för 100k, 48" plattskärmar i alla rum och ny laptop och mobil en gång i månaden för inte att tala om en bil som kostar alldeles för mycket.
Grejer ska säljas blixtsnabbt på loppmarknader och folk ska lipa.
DET är lyxfällan det, ren porr som folk kan sitta framför tv´n och gotta sig över.
Citera
2009-03-13, 09:11
Medlem
Crilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av My name is Earl
Jag tycker lyxfällan har blivit för jävla tråkig, vill INTE se att folk bara ska prioritera lite annorlunda så ordnar allt sig.
Lyxfällan ska vara med 23åringar som bor i ett alldeles för dyrt spontanköpt hus som behöver reparationer för 100k, 48" plattskärmar i alla rum och ny laptop och mobil en gång i månaden för inte att tala om en bil som kostar alldeles för mycket.
Grejer ska säljas blixtsnabbt på loppmarknader och folk ska lipa.
DET är lyxfällan det, ren porr som folk kan sitta framför tv´n och gotta sig över.

Jag tror nog att du kommer gilla nästa avsnitt, det handlar precis om detta
Citera
2009-03-13, 09:20
Medlem
TroyMcLures avatar
Jag har själv vänner som har svårt att få det att gå runt trots att de tjänar bra. Helt sannslöst! Fattar inte hur folk prioriterar. Med en lön på 30k/månad går det utan problem att spara 10k per månad. Att enbart välja bort dyr lunchmat och käka mackor medför en besparing på 13k/år (10 kr kostnad egen mat, ett lunchpris på 65 kr, 22 arbetade dagar per månad 10.5 månader per år).

Får dock inte ihop detta med snuset i gårdagens avsnitt. Är det verkligen fysiskt möjligt att snusa 3 dosor (lös!) per dag?? Kan du inte beskriva hur du bar dig åt? Fyllde hela käften eller bytte snus 4 ggr per timma?
Citera
2009-03-13, 09:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TroyMcLure
Jag har själv vänner som har svårt att få det att gå runt trots att de tjänar bra. Helt sannslöst! Fattar inte hur folk prioriterar. Med en lön på 30k/månad går det utan problem att spara 10k per månad. Att enbart välja bort dyr lunchmat och käka mackor medför en besparing på 13k/år (10 kr kostnad egen mat, ett lunchpris på 65 kr, 22 arbetade dagar per månad 10.5 månader per år).

Får dock inte ihop detta med snuset i gårdagens avsnitt. Är det verkligen fysiskt möjligt att snusa 3 dosor (lös!) per dag?? Kan du inte beskriva hur du bar dig åt? Fyllde hela käften eller bytte snus 4 ggr per timma?

3 dosor har aldrig hänt däremot två dosor njae en dosa e på 40 gram en dosa innehåller kanske fem prillor
Citera
2009-03-13, 09:30
Medlem
jamesbondes avatar
Citat:
3 dosor har aldrig hänt däremot två dosor njae en dosa e på 40 gram en dosa innehåller kanske fem prillor

Du måste ha en enorm överläpp . . .
Jobbade du förresten som USKA? Isåfall med vilken typ av klienter? Gamla? Mongos? Medicinklinik?
Citera
2009-03-13, 09:30
Medlem
TroyMcLures avatar
Citat:

Funderat på att byta till portion? En stock budgetsnus från Swedish Match eller Skruf (tex. Kronan, Knox) kostar inte mer än 180-220 kr och skiljer sig inte så mycket i smak.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in