2009-02-12, 21:57
Medlem
-Jamaica-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vi i flempan
Ärligt talat ni som smsar, skäms ni inte?

Varför skulle dom?

Har man en sån "udda" och "unik" stavning så blir man lätt att hitta, så svårt är det.
Citera
Medlem
en årsförbrukning på mat hos lidl får dom... man såg riktigt hur den strandade valen lyste upp som en sol och tänkte på djupfryst lidl pizza...
Citera
Medlem
vafan har de köpt för SMS-lånen? Mat? Finns ju inte en pryl som ser ut att va dyrt i det hemmet. Tycker synd om dom, dels för deras situation och dels för att de ser förjävliga ut.

Haha, årsförbrukning käk på LiDL.. undrar om Tv3 cashar det, eller om den lokala LiDL har tänkt konka närmsta tiden?
Citera
2009-02-12, 21:58
Medlem
Äspens avatar
Kunde inte TV3 betala av en del av deras lån istället för att ge dem en sketen semester?
Citera
2009-02-12, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Verkarlurt
Det som gör mig så irriterad är att folk hela tiden måste klanka ner på andra människors problem. Vi föds alla med olika förutsättningar här i livet och vi är helt klart alla olika.
Och folk som aldrig har behövt oroa sig över pengar kommer heller aldrig att förstå hur svårt det är att ta sig ur denna onda cirkel, och hur otroligt lätt man kan hamna i den.

Många av de som är med i programmet har inkomster utöver medel-svensson och trots det går de back.
Citera
2009-02-12, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arline
Många av de som är med i programmet har inkomster utöver medel-svensson och trots det går de back.

ja det är de som är så sjukt störande. Vissa hushåll kan ha inkomster runt 60k och ändå sitta i skiten och varför? "Ja jag sysslar ju mycket med scrapbooking och köper ju en del saker på tradera.." wtf?
Citera
2009-02-12, 22:01
Medlem
Katarsiss avatar
Lyxfällan är mycket roligare när det är puckon som är med. Det skulle vara förbjudet att ha med sympatiska människor, som det var ikväll.

Det är ju att få gnälla över idioti som är roligt - inte tycka synd om - eller bli grinig över puckade medflashbackare som inte tycker samma som jag
Citera
2009-02-12, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Katarsis
Lyxfällan är mycket roligare när det är puckon som är med. Det skulle vara förbjudet att ha med sympatiska människor, som det var ikväll.

Det är ju att få gnälla över idioti som är roligt - inte tycka synd om - eller bli grinig över puckade medflashbackare som inte tycker samma som jag

Hej Roger
Citera
Medlem
BlondinBalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Jamaica-
Varför skulle dom?

Har man en sån "udda" och "unik" stavning så blir man lätt att hitta, så svårt är det.

Jag sökte i första hand för att det var tal om att konfiskera deras mobiler så att dom inte kunde ta nya SMS-lån. Dom har för övrigt 2st hemtelefoniabbonemang.
Citera
Medlem
dom där 66000 kr i mat borde betalas av Lidl. det är billig reklam jämfört med att köpa reklamtid i tv.
Citera
2009-02-12, 22:03
Medlem
PocketRockets avatar
Smart att ge dom/henne fri mat i ett år. Vad kan gå fel?

Nåja, dom fick en rekorderlig "lyxkryssning" med Birka Paradise, det ska väl lysa upp deras white trash-vardag.

Det är fan i mig beklämmande att en åtgärd som egenlagad mat med matlådor som följd, ska vara en revolutionerande lösning. Var dom ens läskunniga liksom?
Citera
2009-02-12, 22:03
Medlem
knoxahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sjukskoterskan
en årsförbrukning på mat hos lidl får dom... man såg riktigt hur den strandade valen lyste upp som en sol och tänkte på djupfryst lidl pizza...

Haha, tänkte på det direkt. Varför i helvete ska de där två få gå på Lidl och "handla" mat gratis? Det lär ju inte vara bra för deras hälsa då det garanterat inte lär bli annat än dåligt kött, pasta, folköl, godis, kakor, glass och allt annat onyttigt som finns i deras sortiment.

Hugaligen... "Ni förtjänar en kryssning..." jojo, det gör väl alla som är efterblivna i sådana fall? Vad i helvete?! Ska dumhet belönas?!? Jaja...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in