Citat:
Ja märkligt att man kan påpeka något man inte vet ett dugg om. Ni kan ju fortsätta spekulera även om jag skulle önska att man skulle vara så stark som hon så är det faktiskt inte så, tyvärr. Men jag har nära kontakt med henne och hon är en väldigt omtänksam, varm och väldigt rolig person att ha och göra med. Ni kan fortsätta spekulera men det är mycket här på fb som är direkt lögner och påståenden som har noll förankring i verkligheten..
Citat:
Ja.. den som sa han var det.. man är inte bättre än de ord man uttalar - att påstå något man inte vet ett dugg om..
Bevisa att detta ÄR Julia som skriver?
För övrigt så vet jag med säkerhet att hon har minst tre moderatorer som administrerar hennes kanaler.. och en av dessa är Moi..
Bevisa att detta ÄR Julia som skriver?
För övrigt så vet jag med säkerhet att hon har minst tre moderatorer som administrerar hennes kanaler.. och en av dessa är Moi..
Verkligen, ett skämt.
Oja de är en så stor kanal att de verkligen behöver tre mods... för mods kan ju också... gå in i creator studio och ändra allt på videorna eller hur...? Nej? Men, alla har kanske lösenord och loggar in som de vill! Måste vara så.
För övrigt tycker jag att alla är fria att vara idioter, följa sina drömmar och sabba deras ekonomi och liv. Om de är ensam. Vad du gjort och hur de påverkat barnen är fruktansvärt. Du borde skämmas. Men istället sitter du och låssas allt är bra och fortsätter köra på. Man kan bara skaka på huvudet.
Citat:
Eller hur. Hon är utsatt för så mycket, så har hon en moderator som försvarar henne på internet (gör saken bara värre) och outar vart hon ska vara. Tsk, tsk.