2023-04-14, 13:51
Medlem
NZDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Egenfirma12
Ja märkligt att man kan påpeka något man inte vet ett dugg om. Ni kan ju fortsätta spekulera även om jag skulle önska att man skulle vara så stark som hon så är det faktiskt inte så, tyvärr. Men jag har nära kontakt med henne och hon är en väldigt omtänksam, varm och väldigt rolig person att ha och göra med. Ni kan fortsätta spekulera men det är mycket här på fb som är direkt lögner och påståenden som har noll förankring i verkligheten..

Citat:
Ja.. den som sa han var det.. man är inte bättre än de ord man uttalar - att påstå något man inte vet ett dugg om..
Bevisa att detta ÄR Julia som skriver?
För övrigt så vet jag med säkerhet att hon har minst tre moderatorer som administrerar hennes kanaler.. och en av dessa är Moi..

Verkligen, ett skämt.
Oja de är en så stor kanal att de verkligen behöver tre mods... för mods kan ju också... gå in i creator studio och ändra allt på videorna eller hur...? Nej? Men, alla har kanske lösenord och loggar in som de vill! Måste vara så.

För övrigt tycker jag att alla är fria att vara idioter, följa sina drömmar och sabba deras ekonomi och liv. Om de är ensam. Vad du gjort och hur de påverkat barnen är fruktansvärt. Du borde skämmas. Men istället sitter du och låssas allt är bra och fortsätter köra på. Man kan bara skaka på huvudet.

Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Så du sköter Julias digitala konton, utan att ha träffat henne IRL?

Du sitter och outar henne, som enligt hennes egen utsago, får ta emot så pass mycket hat och skit, pga sin medverkan i lyxfällan, genom att skriva att hon ska ner till västkusten.. inte så smart.

Eller hur. Hon är utsatt för så mycket, så har hon en moderator som försvarar henne på internet (gör saken bara värre) och outar vart hon ska vara. Tsk, tsk.
Citera
2023-04-14, 13:58
Medlem
NZDs avatar
Citat:
Och nej.. jag är inte Julia även om hon har haft detta konto tidigare som jag som sagt hanterar åt henne p g a hennes utsatta situation samt p g a hennes tidsbrist.

Kan vi också få en förklaring varför hon gav dig informationen till en throwaway fb konto, och varför i hela himlen du skulle använda den istället för att göra ett nytt eget konto?
Vad är det du behöver moderera på fb med hennes konto?
Citera
2023-04-14, 14:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NZD
Verkligen, ett skämt.
Oja de är en så stor kanal att de verkligen behöver tre mods... för mods kan ju också... gå in i creator studio och ändra allt på videorna eller hur...? Nej? Men, alla har kanske lösenord och loggar in som de vill! Måste vara så.

För övrigt tycker jag att alla är fria att vara idioter, följa sina drömmar och sabba deras ekonomi och liv. Om de är ensam. Vad du gjort och hur de påverkat barnen är fruktansvärt. Du borde skämmas. Men istället sitter du och låssas allt är bra och fortsätter köra på. Man kan bara skaka på huvudet.

Eller hur. Hon är utsatt för så mycket, så har hon en moderator som försvarar henne på internet (gör saken bara värre) och outar vart hon ska vara. Tsk, tsk.

Hahaha.. västkusten sträcker sig ganska mycket och långt. Ja flera moderatorer behövs..Göra saken värre? Att anklaga henne för något ni inte vet något om, det bevisar bara vad ni är för personer eller ja ..IQ befriade förmodligen sådana då..
De som känner henne vet att hennes barn är mycket lyckligare än många andra barn och att ha två föräldrar som älskar varandra och att man faktiskt kan bo vartsomhelst bara man är tillsammans och älskar varandra.
Ja ni kan ju försöka leta efter henne om några veckor på västkusten🤣🤣🤣🤣
Det är ju lite som att leta efter en nål i en höstack..
Hon har godkänt allt jag skrivit så det spelar ingen roll vad ni skriver.. / klart slut..

Och en sak till.. bara för att ni TROR något som betyder det inte att det är SANT.. men ni kanske tror på tomten också🤣ooppps oj.. jag kanske skadade dina drömmar om att tomten kanske inte kommer till dig med julklappar i år..🤣🤣
Citera
2023-04-14, 14:13
Medlem
Citat:
Verkligen, ett skämt.

Det finns något som heter telefoner och något som heter att man pratar med varandra. Då hon godkänner allt jag skriver så ja.. man måste inte ha träffats IRL .. jag har följt henne sen två år tillbaka så jag känner henne väldigt väl .. trots att vi inte träffats IRL men snart så.
Hon kommer ju knappast gömma sig under en Sten och sluta leva, men men..
Citera
2023-04-14, 14:18
Medlem
Citat:
Hon borde lägga sin hobby åt sidan.
Fem barn har hon, djur och ett äktenskap.
Det är förödande för familjen att hon inte kan se det andra ser.

Noll självinsikt.

Att lyxfällan rev kontraktet, bör ha inneburit någon form av rannsakan.

Huset ut på exekutiv auktion, flera gånger, ändå fortsätter J med sin hobby, det är oansvarit.

Barnen ska sättas först.

Hon borde låta dom få se lite annat än en ishall, där mamma leker isprinsessa

Så en kvinna med fem barn får inte ha en hobby? Märks att du är en mansgris bakom skärmen.. som inte fattar att man kan faktiskt ha ett liv och ett äktenskap ( verkar du inte ha koll på då du verkar tro att man ska på 24/7 basis ska hänga över barnen och mannen och passa på hela familjen bara för att man är kvinna då?
Alla har rätt till ett liv och ett intresse och det är så vitt känt att en lycklig kvinna och mamma gör även sin familj glad, det jag sett på videorna ( hon har för övrigt släppt en ny video under tiden ni sitter här o h skriver)
Det bara bevisar att jag och hon är inte samma person.. ( svårt att skriva på denna sida och göra video samtidigt)…

https://vm.tiktok.com/ZMYtwpFqn/

Skaffa er ett liv, en familj och ett annat intresse än att sitta här och snacka en massa skit om folk ni inte har någon som helst koll på.
Citera
2023-04-14, 14:19
Medlem
NZDs avatar
Citat:
*barnsligt svammel och deflection with delusions

Vad kan man säga annat än patetiskt. Ärligt.

Tack för din input Julia, vi ses igen i framtiden. Hoppas dina barn klarar sig och klipper all kontakt med dig när de växer upp och flyttar ut, och lär sig från dina misstag istället för att göra som du gjort i livet.
Tycker verkligen synd om dig som person, men tycker mest synd om dina barn, vars liv du i princip förstört med din själviskhet.

Edit: P.S: de som inte är övertygade, jämför Julia's inlägg på fb från ett par år tillbaka (bekräftats vara Julia av "moderatorn") och den som "nu har kontot".
Man kan inte ändra hur man skriver, och ingen skriver exakt likadant. Eller, man kan, om man försöker - vilket hon inte varit smart nog att göra.
I rest my case.
Senast redigerad av NZD 2023-04-14 kl. 14:27.
Citera
2023-04-14, 14:35
Citat:
Så en kvinna med fem barn får inte ha en hobby? Märks att du är en mansgris bakom skärmen.. som inte fattar att man kan faktiskt ha ett liv och ett äktenskap ( verkar du inte ha koll på då du verkar tro att man ska på 24/7 basis ska hänga över barnen och mannen och passa på hela familjen bara för att man är kvinna då?
Alla har rätt till ett liv och ett intresse och det är så vitt känt att en lycklig kvinna och mamma gör även sin familj glad, det jag sett på videorna ( hon har för övrigt släppt en ny video under tiden ni sitter här o h skriver)
Det bara bevisar att jag och hon är inte samma person.. ( svårt att skriva på denna sida och göra video samtidigt)…

https://vm.tiktok.com/ZMYtwpFqn/

Skaffa er ett liv, en familj och ett annat intresse än att sitta här och snacka en massa skit om folk ni inte har någon som helst koll på.
Det bevisar ingenting alls.

Jag tycker det är märkligt att en utsatt kvinna skulle anförtro sina digitala medier till någon okänd person, som hon aldrig träffat.
Tror inte hon skulle låta någon okänd person föra hennes talan.
Dessutom så har hon it-kompetens, enligt egen utsago, varför skulle hon ens behöva någon moderator, ännu hellre TRE moderatorer...

Självklart ska en mamma få ha hobbys, men det får inte påtvingas barnen, eller hindra barnens egna utveckling och upptäckarlust.

Jag har inte tiktok, kan inte kolla vad du länkat, vad det nu skulle bevisa.

Mansgrisar är vi allihopa...
Detta är flashback och en skvallertråd om lyxfällans minnesvärda loosers

Faktum är, vad vill du framföra i tråden?
Julia är uppenbart oförbätterlig, då hon sett till att fogden tog huset tillslut.

Det hade inte behövt gå så långt, Peter hade chans till ett arbete, men han fick inte ta det pga Julia, då det skulle konkurera med familjens nya satsning, som förövrigt gett många skratt, jag menar, det verkar inte vara bästa finishen, snett och vint, slarvit och icke fackmannamässigt utfört, av de bilder jag sett på instagram🤣
Citera
2023-04-14, 14:44
Medlem
NZDs avatar
Citat:
Jag har inte tiktok, kan inte kolla vad du länkat, vad det nu skulle bevisa.

Jag använder inte tiktok heller, men de öppnas ändå på datorn via länken - det var en 2 minuters video som postades 1 timme sedan. Bevisade alltså absolut noll, hur lätt som helst att edita videos och skriva på forum samtidigt, speciellt för en så töntigt kort video som har som bäst inbyggda edits man väljer i appen eller datorn. Skulle ta som mest under 10 minuter att slänga ihop för de mest tekniskt efterblivna
Citera
2023-04-14, 15:05
Medlem
Citat:
De där videorna är inspelade 2021 hösten.. så att det lades ut 2023 vet jag inget om.. men jag vet eftersom jag tagit över detta konto och hanterar hennes kanaler så är det dumt att påstå något man inte vet ett dugg om.
Förmodligen är du en hockeypappa som bara drömmer om att kunna göra ens någon form av steg på isen men förmodligen fastnat hemma mellan fåtöljerna p g a knark och alkoholmissbruk 🤣 och med chipsen och coca colan i strupen

Och nej.. jag är inte Julia även om hon har haft detta konto tidigare som jag som sagt hanterar åt henne p g a hennes utsatta situation samt p g a hennes tidsbrist.

Aha! Julia har verkligen tur som fått kontakt med dig då, som sköter hennes konto utan att ni ens träffats IRL. Vet inte vad som fått dig personligen att överta inloggningsuppgifter/skötsel av ett flashbackkonto - det är ju rätt ovanligt - men du verkar verkligen ta din uppgift på allvar och tycks ha tät kontakt med Julia. ☺️
Citera
2023-04-14, 15:34
Medlem
Citat:
Ja.. den som sa han var det.. man är inte bättre än de ord man uttalar - att påstå något man inte vet ett dugg om..
Bevisa att detta ÄR Julia som skriver?
För övrigt så vet jag med säkerhet att hon har minst tre moderatorer som administrerar hennes kanaler.. och en av dessa är Moi..

Varför modererar/administrerar du åt Julia? Vad får du ut av det?

Om det är så att Julia erbjudit dig arvode för detta uppdrag så betänk att hon inte alltid tycks betala sina leverantörer. Familjen har varit med i Lyxfällan.

Fast det kan såklart hända att du bara vill hjälpa Julia. Slava gratis för henne. Hon verkar vara en dominant personlighet som gillar sånt. Se upp så att du inte blir utnyttjad. Eller hjälper hon dig med något i sin tur?
Citera
2023-04-14, 16:30
Medlem
Citat:
Jag använder inte tiktok heller, men de öppnas ändå på datorn via länken - det var en 2 minuters video som postades 1 timme sedan. Bevisade alltså absolut noll, hur lätt som helst att edita videos och skriva på forum samtidigt, speciellt för en så töntigt kort video som har som bäst inbyggda edits man väljer i appen eller datorn. Skulle ta som mest under 10 minuter att slänga ihop för de mest tekniskt efterblivna

Här är Julia med och tävlar nånstans. Litauen?

https://youtu.be/TjKPd8fpwOw

Vet inte vad sånt kostar, men självklart är det helt ok med dyra hobbies. Fast är ju bra om man kan betala sina övriga räkningar också.
Citera
2023-04-14, 16:53
Medlem
Citat:
Förstå inte att ni tycker att man måste ha ngt mål med sin sport? Finns ju massor med folk som bara utövar sin sport för att de tyker att de kul.
Dessutom har ni ju inte hela bilden om varför de blev av med huset så sitta och spekulera en massa påhittad info är ju kanske lite väl att ta i även för folk här på fb.
Har inte ni någon sport ni tycker är kul?
Kanske ni borde hitta något istället för att sitta och snacka en massa skit om folk ni inte vet ett skit om..

Huset blev de väl av med pga att de inte kunde betala sina skulder. Eller varför skulle annars kronofogden lägga ut det på sin sida för exekutiva auktioner?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in