2021-09-01, 19:17
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sinnesförvirrad
Johan var väldigt sympatisk. Verkligen kul att han fick så mycket för huset.
Agreed, hoppas han lyckas i framtiden.
Citera
2021-09-02, 01:53
Medlem
Klossmongos avatar
Vilken tur att snubben i det senaste avsnittet slapp träffa den där vedervärdiga kick ass coachen Philip Diab.

Han verkade väldigt sympatisk, hoppas allt löser sig för honom.
Citera
2021-09-02, 17:37
Medlem
dayweeds avatar
Detta avsnitt finns redan på Viaplay. Wow säger jag bara... Dock inte i närheten av konståkerskan-avsnittet men man undrar hur vissa människor tänker.
Citera
2021-09-02, 17:46
Medlem
”Du rör inte hästarna, sätter du din fot här en gång till ska jag polisanmäla dig!” Är en klassiker
Citera
2021-09-03, 00:15
Medlem
Hur ska det gå med Julias rygg och firmor nu när alla 3 Peters och Julias bilar är avställda.
Citera
2021-09-04, 18:46
Medlem
cosmic_dancers avatar
Nu letar Julia efter ny privatlärare gällande konståkningen. Pengaproblemen är tydligen ett minne blott
Citera
2021-09-04, 18:47
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gladgubbe1234
”Du rör inte hästarna, sätter du din fot här en gång till ska jag polisanmäla dig!” Är en klassiker

Underbart, polisanmäla för vadå kan man undra när han frivilligt gått med på att ha dem där och att de har fullmakt.
Citera
2021-09-04, 21:50
Medlem
Demyxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Nu letar Julia efter ny privatlärare gällande konståkningen. Pengaproblemen är tydligen ett minne blott
Tja, hon kanske erbjuder typ 100 spänn per lektion eller nått. Seriöst dock, det är rent tragiskt hur konståkningen kan prioriteras över allt annat. Det är ju inte som om hon är tonåring och satsar på en proffskarriär; det handlar om en jäkla hobby för i helvete. Hon kanske skyller på att det handlar om hennes hälsa, men det är skitsnack för det finns så mycket annat hon kan göra istället. Ska det prompt vara konståkning kan hon åka själv, utan lärare. Stackars, stackars barn, när de själva blir vuxna kommer de att inse (om de inte gjort det tidigare) att morsan prioriterade sin hobby framför allt annat, inklusive att de skulle ha tak över huvudet.
Citera
2021-09-05, 00:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Underbart, polisanmäla för vadå kan man undra när han frivilligt gått med på att ha dem där och att de har fullmakt.

Fullmakt har dom ju inte om motparten nekar. Är ju oftare i fall då någon ska hämta ut mediciner/teckna abonnemang till handikappad person i samtycke med personen som fullmakt sker. Men tror deras ”fullmakt” rök hur som helst i den situationen och snubben gick ner sig ännu mer. Sägs att han bor i stallet med hästarna nu för tiden.
Citera
2021-09-05, 11:25
Medlem
Limma skinkbits avatar
Johan i senaste avsnittet (S30E5), det var bara en sak jag inte fattade. Bytte han jobb på nåt sätt eftersom han inte behövde husvagnen längre? Han var ju borta under veckorna och jobbade och bodde i den då.
Citera
2021-09-05, 11:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svampgaffel
Hoppas det går bra för Johan, det är han värd, fyfan för att förlora ett barn alltså, kan inte ens tänka mig.

Vet de som förlorat sin - mitt livs kärlek - älskade fru. Inte fan förstörde de sina pengar i ekonomi för det, bortsett från att de använde en mindre del av fruns pengar för att umgås lite med Lolitaz
Citera
2021-09-05, 12:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SisterJones
Vet de som förlorat sin - mitt livs kärlek - älskade fru. Inte fan förstörde de sina pengar i ekonomi för det, bortsett från att de använde en mindre del av fruns pengar för att umgås lite med Lolitaz

Du kan inte jämföra att förlora sinman/fru med att förlora sitt barn.
Om du inte tillhör den skaran som alltid en partner är viktigare än de egna barnen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in