2006-11-26, 20:38
Medlem
Jag undrar i min enkelhet vad det kan kosta att låta "bygga" en hemsida. Om jag har bilderna, om jag har ngr. videos som jag vill skall kunna spelas på sidan och om jag har ngr. Mp3 filer som skall gå att lyssna till och jag vill att det ser snyggt ut, vad kan det tänkas kosta? Jag kan inte göra det själv utan vill naturligtvis lägga ut det. Budgeten är extremt stram. Men jag är ändå ute efter en "dyr look". Det handlar om musik. Vore enormt tacksam för vägedning/svar. Stort tack på förhand.
Citera
2006-11-26, 20:43
Medlem
Squalos avatar
Säg vad du har för budget, istället för extremt stram. Men förmodligen går det inte...

Hela konceptet "Mitt halvsunkiga metalband har skramlat ihop 500 spänn, och nu vill vi ha en FET sida" funkar aldrig.
Citera
2006-11-26, 20:45
Medlem
RyssJävels avatar
Köp en passande template.
Citera
2006-11-26, 22:05
Medlem
526s avatar
5-7k
Citera
2006-11-26, 22:10
Medlem
Dan-Banans avatar
Gå till närmsta gymnasieskola som har en IT-inriktning och sväng förbi webdesignlektionen och vifta med en femhundring. Antingen så nappar någon av eleverna eller så får du lägga till en femhundring till så kanske läraren själv gör det.
Citera
2006-11-26, 22:10
Medlem
Big Mama´s guns avatar
Fånga någon teknis-student el.liknande och få en gjord för ett par tusen. Studenter är alltid ute efter xtra cash plus att har du en sjysst tanke om designen så lär de ju göra den därefter. Så om du har god smak så blir sidan snygg.
Citera
2006-11-26, 22:14
Medlem
526s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Big Mama´s gun
Fånga någon teknis-student och få en gjord för ett par tusen. Studenter är alltid ute efter xtra cash plus att har du en sjysst tanke om designen så lär de ju göra den därefter. Så om du har god smak så blir sidan snygg.

Jag skulle nog rekommendera att dela jobbet på en teknis-student som kodar och INTE en teknis kille som gör designen. Kanske fel av mig, men min erfarenhet är att tekniker är helt värdelösa på design. Dessutom tycker dom design är onödigt. Det räcker väl att det går att läsa, typ.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in