2007-01-15, 18:58
Awaiting Email Confirmation
Ni som inte vet så är x och og vänner i det stora hela många känner varann sedan skolåldern och väldigt många medlemmar i respektive gäng deltog inte i kriget som dom hade för några år sen.
Citera
2007-01-16, 10:22
Bannlyst
dommen

idag faller dommen mot 26 aringen och 31 aringen som atalades för cafe vasa branden.....
aklagaren yrkade pa 5 ars fangelse för bagge de atalade......
undrar vad dommen blir??
Citera
2007-01-16, 10:39
Medlem
xallos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zigenare
idag faller dommen mot 26 aringen och 31 aringen som atalades för cafe vasa branden.....
aklagaren yrkade pa 5 ars fangelse för bagge de atalade......
undrar vad dommen blir??

Domen heter det, och vi kan ju hoppas på att den blir just 5 år så att slöddret hålls borta från gatorna ett tag!
Citera
2007-01-16, 13:09
Medlem
Mihailovics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xallo
Domen heter det, och vi kan ju hoppas på att den blir just 5 år så att slöddret hålls borta från gatorna ett tag!

Det kommer att bli väldigt hårda straff

Edit: Nu kom domen

"27-åringen befanns skyldig till mordbrand, narkotikabrott och brott mot knivlagen och fick fängelse i fyra år. 31-åringen fick två år och ett halvt år för medhjälp till mordbrand och brott mot knivlagen."

Bye bye
Citera
2007-01-16, 19:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mihailovic
Det kommer att bli väldigt hårda straff

Edit: Nu kom domen

"27-åringen befanns skyldig till mordbrand, narkotikabrott och brott mot knivlagen och fick fängelse i fyra år. 31-åringen fick två år och ett halvt år för medhjälp till mordbrand och brott mot knivlagen."

Bye bye
Alldeles för lite för dessa juniorer. Hoppas dom får ett kokt stryk på kåken. Dano lär väl få säkert ett långt straff med när dom får tag i snurrpellen. sen delen på det. Smarta pojkar. rena ungdomvårdskolementaliteten!
Citera
2007-01-16, 20:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av snorig
Alldeles för lite för dessa juniorer. Hoppas dom får ett kokt stryk på kåken. Dano lär väl få säkert ett långt straff med när dom får tag i snurrpellen. sen delen på det. Smarta pojkar. rena ungdomvårdskolementaliteten!

varför ska Dano fa straff??
enligt GT sa ar han ju oskyldig , och ingen av de tva atalade har ens namt att han har med saken att göra??

jag var sjalv narvarande som ahörare nar rattegangen inledess,och enligt 27aringen sa har varken Dano eller OG med saken att göra.han hade tydligen agerat pa eget bevag.
förövrigt tyckte jag att de fick alldeless för harda straff med tanke pa att det knappt blev nagra materiella skador pa lokalen.

som sagt var jag sjalv narvarande under rattegangen och vet darför allt detta.
Citera
2007-01-16, 20:43
Medlem
Citat:
varför ska Dano fa straff??
enligt GT sa ar han ju oskyldig , och ingen av de tva atalade har ens namt att han har med saken att göra??

jag var sjalv narvarande som ahörare nar rattegangen inledess,och enligt 27aringen sa har varken Dano eller OG med saken att göra.han hade tydligen agerat pa eget bevag.

Ja säger 27åringen detta så stämmer det SÄKERT. Dom skulle ju haft allt att vinna av att erkänna att de är med i ett gäng och dessutom säga att Denho Acar var med.

Du verkar smart.
Citera
2007-01-16, 21:58
Medlem
Raouls avatar
”Kriminellt slödder som Acar skall inte spärras in på skattebetalarnas bekostnad, utan avrättas alternativt utvisas till det avlopp de härstammar från!”
Citat:
Ursprungligen postat av maackan80
Bara jag som känner att polisen inte kan knäcka honom?
Ja.
Citat:
Ursprungligen postat av akz
Nu är han borta.
http://www.expressen.se/index.jsp?a=817426
Det vore ju fan fint om den där Acar också håller sig borta. Hoppas han dragit sig tillbaka till den fårkopulerande del av fjärde världen han härstammar.

Han är ju inte direkt klipsk. Åker dit hela tiden – och sen tror att vad han tror är brist på bevis kommer att fria honom. Ännu ett obildat pucko som inte kan skilja verkligheten från en tv-serie.
Citat:
Ursprungligen postat av akz
Deras ledare verkar ju vara vida känd.. men vad sysslas det med egentligen? är det nån storskalig grej på något område?
Kriminellt, lågpannat slödder pysslar väl med samma saker som de alltid gjort. Snatterier, bank & postrån, pressa småföretagande invandrare på beskyddarpengar, skjuta mot albaner på badplatser, köra BMW, knulla kameler och åka i finkan. Eventuellt handlar de med tattarkärror, halta hästar och begagnade husvagnar också.
Citat:
Ursprungligen postat av Gorillahane
Det hade varit en välgärning för oss skattebetalare om polisen råkade sätta en kula i slöddret vid nästa gripande.
Jag klagar inte när det händer.
Citat:
Ursprungligen postat av xallo
Att Acar sågs som en supertönt under uppväxtåren verkar många ha missat,
Han är väl en än större, misslyckad supertönt idag?
Citera
2007-01-16, 22:16
Medlem
Ladidas avatar
Nu får det jävlar vara NOG!

Tramsarna zigenare, kennedyangered och Jumbo får sig en fet tillsägelse för tramseri, offtopic och allmänt tjaffs.
Ifall det inte blir bättring tänker jag sätta låset på, sista chansen att göra något produaktivt av den här tråden.

/Less-Mod.
Citera
2007-01-16, 22:16
Bannlyst
idol?, långt ifrån, men han serberna är ljusår före Og i affärer m.m. Du vet sj att han inte är en golare, Vf ska jag beställa rättegångspapper på nått jag redan är helt säker på, du pratar bullshit förstår du,

Gick in denho ut i media o grät att han var jagad o grejer?
Citera
2007-01-16, 22:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Krstajic
Milan har suttit för eko brott och grovt vapen brott, inte för misshandel lila du

milans första dom ar grov misshandel han fick tva ar.
ekobrott tva ar.
sista domen grovt vapen brott tva ar och sex manader.
han har aven varit atalad för mord men han frikandes.
atalad för grovt narkotika brott,men frikandes.
och en stor vapen gömma,men frikandes.
och nu befinner han sig i serbien,eftersom han inte vagar visa sig i sverige.
Citera
2007-01-16, 23:15
Bannlyst
Citat:
milans första dom ar grov misshandel han fick tva ar.
ekobrott tva ar.
sista domen grovt vapen brott tva ar och sex manader.
han har aven varit atalad för mord men han frikandes.
atalad för grovt narkotika brott,men frikandes.
och en stor vapen gömma,men frikandes.
och nu befinner han sig i serbien,eftersom han inte vagar visa sig i sverige.
haha låtsas inte veta mkt om honom, det du sa förutom grov misshandel står i aftonbladet din mupp.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in