2006-11-22, 21:45
Bannlyst
Efter moget övervägande väljer jag denna plats som publiceringsforum. Anser att det finns något komiskt över det mail jag publicerar nu.
Till saken hör att jag får ett antal mail av just denna person, skrivet på ganska liknande sätt men i allahanda märkliga sammanhang.

Det är jobbigt att läsa, men om man kämpar sig igenom en bit hittar man många märkliga saker som man antingen kan skratta åt eller bli djupt förbryllad över.
Tidigare har denna person bland annat ondgjort sig för "negernazisterna" och "de muslimska judarna".

Nåväl, här kommer det senaste mailet.

"
DE TILLÄT inte Bloggare få DESSA orden och UNDRAS om ens ni får dem

Varför ÄR Ni Fruntimmer så RÄDDA för Rynkor??

Titta på vår Drottning Silvia som VAR Otroligt vacker och hade KUNNAT Åldras till en vacker ÄldreKvinna.

Trots säkert DYRASTE jävla Dr Mengele så har ju stackaren ett LIDANDE STEL ganska Hemskt för henne själv EJ RYNKIGT men Klistrat Face nu ju

Så varför i Helvitta attraheras ni av oss gubbs TROTS vi har skavanker och ärr & rynkiga som gamla TrädGårdsStubbar men SER annorlunda på ER SJÄLVA trots säkert de som Älskar er SÄGER ni är Granna Kvinns??

jaja
Ni skäller säkert för att jag frågar dumt nu igen så Här ska du få FLER ord jag Gödslar & Klipper IHOP så det ska BLI EXTRA jobbigt för de som Vill Sudda BORT min EXISTENS

fan IP bannade från debatten är jag IGEN;( SUR på det

DIREKT när GURAN beodrade SS ORANGA REGERINGEN så startade CENSUR utav bara Helvete Överallt för fan åsså LÅTSAS Borgerliga & Liberaler stå för "Frihet" fan Heller Stalinistisk JÄVLA CENSUR står de för

Du Milde Vilde så du skriver.

"SNOPP" ujujuj jag har ALDRIG gillat det ordet på Lilla Huvudets Skaft

Vet du varför??

JO det ska säga dig

SNOPPA finns det något som heter och VAD BETYDER det??

Om du kan det så INSER du att det är varje mans "mardröm" såvida en inte vill bli Kvinna förstås som ju vissa vill och inget fel i det bara de mår bra av det så inte är en "ModeNyck" för måste vara Lättare att TA BORT "Paketet" än sätta dit nytt fast så klart jag fick ju utskällningar av alla när jag "Försynt" frågade HUR skulle jag Om hamnade i situationen kunna ge HeavenNo7 till kvinna om hon INTE hade alla de Erogena zonerna dvs Klitoris osv & G Punkt mm??

Så alla tyckte jag skrev ÄCKLIGT ja vadå VÅGA FRÅGA lär ju skolorna ut har jag hört??

Så jag hoppas ju att liksom de kan kanske "Spara viktigaste delarna av ollonet eller något sådant för annars blir det kanske tråkigt att aldrig få orgasm tänkte jag

Men det är klart DUMT av mig att fråga något sådant

jaja ska en vara "Pervers" då måsten han vara FriMurare eller Rotary eller HÖGER absolut & helst kunna UTÅT bete sig som en "Fiin Herre"

å INT fan kan jag det....JO ni skulle bara veta FRÅGA några som kände mig i Yngre år så ARTIG Blygsam & VälUppfostrad Nykterist jag var..TRÅKIG var jag fan i mig

NU Kluddar jag in annat av min GÖDSEL Dynga till dig "Janne" du får la suddagummi som du brukar vetja

Mjölk med O´Boy är det goaste jag vet och KALL ska den vara.

Du har du tänkt på det ÄCKLIGT sjuka i den JyllandsPost Hetsen som Muslimer INTE agerade MOT på Väldigt MÅNGA Månader så IsraelsVänner HJÄLPTE Mullah Islmaisterna som FÖRSÖKT Hetsa där nere??

Kolla Historiken kan ni se det nästan som när Mizrahi gjorde Böghataren Åke Green till GLOBAL Martyr av Medvetna skäl

så att ARLA förlorade så MYCKET i SaudiArabien som andra MER hatHetsande MOT Muslimer LÄNDERS Företag

TJÄNADE på som KRAFT

och tänk Israeliska Produkter bojkottar INTE Muslimerna just för att INGEN Global massmedia VISAR vilka de är men Danska & Svenska & Norska har jag för de VILLE IsraelsVänner att Muslimerna SKULLE hata

Så alla ni som jag gillar många men INTE era rasistiska ord om andra Läser

Våffå ansåg ni det OK att Hetsa mot just ENBART Muslimer TROTS att hatet & "Fruktan för dem redan var Uppe i 25% av Befolkningen men ÄNDÅ så var det STÖRST Rubriker att "AntiSemitismen Ökat från
3-4 %

så jag ni hatar mig väl många av er för andra LÅTER inte fatta HUR jag använder ORD till att ThunderStrucka Hjärtan & Hjärnor och TAR PERSONLIGT ansvar för dem medan alla de MEST SS ORANGA Högerns Kräk + Slavar inom andra sidans som STÄNDIGT Byter & STJÄL andras nick och MORDHOTAR & massmordsuppmanar åt alla håll UTAN att ens "Lag & Ordnings partiernas massmedia DREV sätts igång MEN Korkade Militanta Veganers FÖNSTERKROSSNING mot SD Styrd av BLÅ Bossar att utföras gav fan SÄPO Direkt anledning att Övervaka "Vänstern" medan MORD på Poliser i Tjänst av Moderate Regerings StabsChefen Johan Forsells favoriter NSF Nazisterna som han CITERADE Deras PARTIPROGRAM i STOR Tidning dvs TA BORT MAKTEN FRÅN FOLKVALDA & GE TILL EXPERTER" de jagades ALDRIG för de hade ju "Skydd" av Höga Militärer & SÄPOiter & FriMurare & Rotary & MYCKET sex & annat utpressa med så jag gapFlabbade när gamlingen och ÄCKLIGT Förrådande Stig Bergling KORREKT bevisade att Calle Bildt De fact BEGICK STÖRRE lagBrott än honom en gång och hans Reflektioner att HustruMisshandlaren den PERVERSE StigSSon och Rotarianen & hans FriMurar Vänner han hade 70 OLAGLIGT Förvarade UTAN anledning "Hemligheter" meda Bergling Åkte dit på 1

Och KOM IHÅG att Wennerström var HÖGER spion som sålde till Ryssar & USA & Israel som fan och TILLÄTS göra det OTROLIGT länge så en kan ju UNDRA varför och varför FÖRST Åkte dit på ENDAST ena sortens Spioneri i NEUTRALA?? landet Sverige

Ursäkta jag LÄGGER allmänt Pladder till dig och ska GÖDSLA lita Runt med det

Skrivet av Thunder/FOOL P*t* P*rf*l* den 22 november 2006 kl. 20:25

Namn: Thunder P*t* P*rf*l* Tänk vi har NAZIST CENSUR styre i sverige"
Citera
2006-11-22, 21:54
Medlem
Ett skriftspråk i sann Gavne-anda.
Hur kommer det sig att du skriftväxlar med denna person?
Citera
2006-11-22, 21:59
Bannlyst
Det gör jag inte.
Personen i fråga vet förmodligen inte ens vem jag är.

Det är en kontaktgrej som finns på vår hemsida där man kan fylla i, sen skickas mailen automatiskt till en korg som personen i fråga knappast vet vem som kikar i.

Därmed roligt att han tilltalar mig som "janne".
Citera
2006-11-22, 23:14
Medlem
Sebaots avatar
paranoians nya ansikte?

sjävl träffade jag en gång en dam i nedgångest stockholms-förorts-centrum som berättade om hur hon reste i tiden via sin teve, och att hon var trakaserad av de "jävla generalhororna". Och att hon inte skulle ha skrivit till engelska kungahuset. Sen var det något om de jävla bernadotte också.
Hon skulle till något hemskt ställe sa hon, vågade inte gå själv, så snäll som man är fick man följa henne dit. Det visade sig vara någon form av psykboende. Det var onekligen en ganska speciell upplevelse...
Citera
2007-05-27, 11:46
Bannlyst
Jag har ett 20-tal liknande mail sparade.
Han undertecknar dom alltid med Thunder/P*t* Parf*lk.

Finns en person i Sverige med det namnet. Frågan är bara om det verkligen är han eller bara någon som jäklas med honom =)
Citera
2007-05-27, 18:59
Medlem
Kjell.Svenssons avatar
Ser det inte lite ut som en hemlig kod då?

Att vissa ord är CAPSLOCKADE. Man kanske ska kasta om bokstäverna i alla de orden och finna meningen med mailet.
Eller något annat..

Eller så är det inte det..

Jag är bara lite filosofisk.

Mvh
Kjell
Citera
2007-05-27, 19:58
Medlem
-Gustavssons avatar
Den där mannen måste ha något fel, eller så driver han bara, vilket jag blev rätt sugen på nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in