2010-03-01, 14:42
Medlem
Aldrig gjort det men skall testas.
Citera
2010-03-01, 14:48
Medlem
nmy89s avatar
Jag började göra det när min "lucka" blev så stor att snusen inte kändes. Har på senare tid gått över till lössnus. Gillar när det känns att man har någonting under läppen.

Jag byter även sida lite då och du kanske en gång på tio minuter. Någon annan som gör det?
Citera
2010-03-01, 16:57
Medlem
ZloHs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nmy89
Jag började göra det när min "lucka" blev så stor att snusen inte kändes. Har på senare tid gått över till lössnus. Gillar när det känns att man har någonting under läppen.

Jag byter även sida lite då och du kanske en gång på tio minuter. Någon annan som gör det?
Inte så pass ofta men visst kan man byta sida när den känns lite rinnig och saggig på ena. Inte för att det hjälper men jag tror iaf att det blir bättre då och då kan jag ta det lugnt.
Citera
2010-03-01, 18:43
Medlem
AfroBoys avatar
Jag fluffar nästan alltid snusen innan jag lägger in den, vet inte riktigt varför faktiskt
Citera
2010-03-01, 21:45
Medlem
Fluffar också, då portionspåsarna tenderar att vara otroligt kompakta och hårda.
Citera
2010-03-01, 21:50
Medlem
Månsans avatar
Jag fluffar till portionspåsen med tänderna, dvs biter lite lätt i den med över- och underkäke - liksom rullar till den lite mellan gaddarna. Slutligen puffar jag upp den med tungan - ungefär som en kudde i sängen - när den ligger på plats under läppen.
Citera
2010-03-03, 23:37
Medlem
megapixels avatar
Fluffar alltid min Rapé innan den åker in, i kompisgänget kallar vi att fluffa för att älska den, och det är bättre än själva snusen.
Citera
2010-03-04, 19:23
Medlem
Seanns avatar
Brukar jämna ut tobaken i påsen så allt inte ligger på 1 ställe annars om dom är platta och jämna kastar jag bara in den i käften och lägger upp den så sitter den perfect.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in