Flashback bygger pepparkakshus!
2007-05-02, 14:53
Medlem
Shit vilken dålig line-up det är i år. Har det någonsin varit så dåligt?
Citera
2007-05-02, 15:10
Medlem
Stewie_griffins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sab

Har det nog.. men inte de senaste 10 åren.
Citera
2007-05-02, 16:59
Medlem
RaoulDukes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stewie_griffin
Ja.. hmm.. det är helt och hållet omöjligt att få bra tältplatser då. På tisdag eftermiddag börjar det bli svårt ett dygn senare är det nästan omöjligt.. nästan två dygn senare så kan ni hoppas på att över huvud taget få plats på campingen...

Måste alla polarna åka ner samtidigt? Räcker ju att 2-3 åker ner på tisdagen och smäller upp tälten...
Vi tar studenten den 12:e men hon som äger bilen och som jag har lovat köra tar studenten den 13:e och vill åka upp dagen efter. Men det är löst så att en klasskamrat till mig åker upp redan den 13:e på morgonen (hur fan dom nu ska kunna vara nyktra då) och sätter upp hans och mitt tält. Lite bättre i alla fall.
Citera
2007-05-02, 19:55
Medlem
Ett litet flikande på tältfronten:
Förra året kom vi ner runt klockan halv fyra-fyra på torsdagen, och jag tror faktiskt inte det är möjligt att få mycket bättre platser än vi hade :P Visserligen vid pissberget visade det sig, men det va inget vi märkte av. Vi hade nära till vatten, till mat, och rätt lagom avstånd till området + att vi hade tälten precis vid grusgången så det var inga problem att hitta dit i fyllan och villan. Visserligen hade vi bara två tält, men ändå. Så "omöjligt att hitta plats över huvud taget" är ren bullshit.
Citera
2007-05-02, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enkan
Ett litet flikande på tältfronten:
Förra året kom vi ner runt klockan halv fyra-fyra på torsdagen, och jag tror faktiskt inte det är möjligt att få mycket bättre platser än vi hade :P Visserligen vid pissberget visade det sig, men det va inget vi märkte av. Vi hade nära till vatten, till mat, och rätt lagom avstånd till området + att vi hade tälten precis vid grusgången så det var inga problem att hitta dit i fyllan och villan. Visserligen hade vi bara två tält, men ändå. Så "omöjligt att hitta plats över huvud taget" är ren bullshit.

Du fick mig ett snäpp lugnare.
Klart det finns platser om man kommer på onsdagkväll/natt

edit; eller?
Citera
2007-05-03, 09:09
Medlem
Aaksels avatar
Hmm det kanske inte är så pjåkigt som det tidigare verkade. De band jag kan se fram emot är:

* Converge
* Svenska Akademien
* Turbonegro

Sedan ovanpå det kan man kanske även titta på Lamb of God ännu en gång och Flogging Molly vore kul att kika på också. Kan nog bli en soft festival Sålänge det är några bra band så duger det för mig, man vill ju ändå inte springa mellan konserter hela festivalen. Måste ju ha tid för lite fest också
Citera
2007-05-03, 09:43
Medlem
Capt. Speirss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aaksel
Hmm det kanske inte är så pjåkigt som det tidigare verkade. De band jag kan se fram emot är:

* Converge
* Svenska Akademien
* Turbonegro

Sedan ovanpå det kan man kanske även titta på Lamb of God ännu en gång och Flogging Molly vore kul att kika på också. Kan nog bli en soft festival Sålänge det är några bra band så duger det för mig, man vill ju ändå inte springa mellan konserter hela festivalen. Måste ju ha tid för lite fest också

vi kanske syns på turbonegro, svenska akademien och flogging molly. måste, som du säger, prioritera några få band jag vill se. kutade runt som fan på festivalområdet förra året, missade en massa kul på campingen.
Citera
2007-05-03, 09:46
Medlem
Stewie_griffins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Randy2k
Du fick mig ett snäpp lugnare.
Klart det finns platser om man kommer på onsdagkväll/natt

edit; eller?

Klart det finns, men ni blir grannar med bajamajorna. Som vi alla vet är det inte direkt trevligt om man har ett fungerande luktsinne.

Ännu värre luktar det iofs vid matställena. All ost från pizzor och dylikt ligger och ruttnar i solen. Stanken är vidrig, blandas med gegga, spya samt kiss och bajs.

Det är värt att gå någon minut för att nå denna plats istället för att bo vid den..
Citera
2007-05-03, 17:23
Medlem
Cruachans avatar
Det är faktiskt inte så dåliga band ändå. Sen vill man ju inte kolla på för mycket för det är trots allt roligast på campingen. ^_^

* converge
* Shout out louds
* Flogging molly
* Razorlight
* Laakso
* Ozzy (bara för att man är tvungen och se honom.)
* Pet shop boys (bara för att man är tvungen och se dem.)
* 50 cent (bara för att man är tvungen och se honom)
* Korn (bara för att man är tvungen och se dem.)
* Manic streat preachers
* Wolfmother
* Lamb of God
* Chimaira
* Suicidal tendencies
* Fibes, Oh fibes

Årgh, det blir skitmycket, alldeles för mycket.
Citera
2007-05-08, 21:09
Medlem
Kklas avatar
bara 33 dagar kvar (;
Citera
2007-05-08, 23:31
Medlem
glaadens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SAB

Citat:
Ursprungligen postat av Stewie_griffin
Har det nog.. men inte de senaste 10 åren.

skojjar ni? Ozzy, Velvet Revolver (SLASH!), Turbonegro, Flogging Molly, Wolfmother, Sahara Hotnights.
räcker inte det?
Citera
2007-05-09, 03:41
Medlem
dallassallads avatar
Samsta line-upen nagonsin, sa klart. Jag har fatt gratisbiljett och jag vet inte om jag ar glad. Jag kommer fan knappt lamna campingomradet. Det kanns som att ju aldre man blir, desto langre ned pa listan finns banden man vill se. Fan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in