2007-03-20, 14:45
Medlem
Apspektakels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schnauzer
Jag tycker nog att det skulle vara fett att se 50 cent ocks. Att ni klagar p att Rockparty har kpt in hiphopartister frvnar mig lite. Har ju inte varit allt fr ovanligt de andra ren.

Problemet r inte att det r hiphop, det finns hur jvla mycket bra hiphop som helst, men problemet r att dom valde att boka bottenskrapet som skert kostade skjortan med.
Citera
2007-03-20, 15:27
Medlem
Cruachans avatar
Citat:
2005 hade vi Snoop Dogg. 2006 var det Pharrells tur. Och nu bjussar vi terigen p en galet stor hiphopbokning.

Vad fan r det Rockparty "bjussar" p? Det enda band jag blev lite glad ver r Shout Out Louds men skitartister som 50 cent fr mig att vilja stanna hemma.
Citera
2007-03-20, 15:29
Medlem
Cruachans avatar
Citat:
Jag har en knsla av att det dyker upp fler stora akter som kan fungera som dragplster fr just nu r det vl bara Ozzy och Korn som kommer att locka dit riktigt mycket folk.

P vilket stt skulle Ozzy och Korn kunna vara dragplster? Om RP tror att dom ska dra folk s r dom riktigt fel ute iaf. Snacka om att inte knna sin publik.
Citera
2007-03-20, 15:51
Bannlyst
In Flames fick min rst, men det knns som om jag borde ha lst igenom alternativen lite bttre

massor av bra band att hmta dr... Kan inte tnka mig att han e s kul live, men Jos gonzales ligger faktiskt riktigt fint ibland... kan dock itne se att han passar p hultsfred
Citera
2007-03-20, 16:44
Medlem
Schnauzers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cruachan
P vilket stt skulle Ozzy och Korn kunna vara dragplster? Om RP tror att dom ska dra folk s r dom riktigt fel ute iaf. Snacka om att inte knna sin publik.

Hmm jag vet inte riktigt hur jag tnkte, men hursomhelst s r det dom tv som kommer att st verst p listan med strst bokstver tillsammans med 50 cent.
Citera
2007-03-20, 17:16
Medlem
Fruktpojkens avatar
Shit vad jvla skitrvnajs med Pet Shop Boys! r glad som en efterblifven!
Citera
2007-03-20, 17:17
Medlem
Cruachans avatar
Citat:
Hmm jag vet inte riktigt hur jag tnkte, men hursomhelst s r det dom tv som kommer att st verst p listan med strst bokstver tillsammans med 50 cent.

Jo, antagligen och det r ju en katastrof.
Citera
2007-03-20, 17:55
Medlem
AboXiss avatar
r vldigt besviken p dagens bandslpp inget som tilltalar mig verhuvudtaget. Inget band tilltalar mig just nu s hoppas verkligen att de har ngra Ess till
Citera
2007-03-20, 18:22
Medlem
Cruachans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AboXis
r vldigt besviken p dagens bandslpp inget som tilltalar mig verhuvudtaget. Inget band tilltalar mig just nu s hoppas verkligen att de har ngra Ess till

Men jo lite finns det ju redan som r himla bra. Converge, Flogging Molly, Shout Out Louds, Gorilla Biscuits och kanske Wolfmother. Eller vad vill du ha dit?

Jag knner iaf att jag redan har fem band som jag vill se och dom har knappt slppt hlften av artisterna s det ska nog bli bra till slut. Dock s vill man ju ha ngot alldeles extra nu nr biljetten kostar 1800 kronor. Tyvrr r varken Korn, Ozzy eller 50 cent ngot extra. De pengarna hade Rockparty lugnt kunnat spendera p bttre band.
Citera
2007-03-20, 18:41
Medlem
Tycker det r synd att s mnga r onjda med bandslppet.

Mando diao r sjukt siga live, fr att inte tala om hur tunga Zakk wyldes Black Label society r. Jag r ingen hiphopdyrkare men 50cent kan nog bli kul att se nd. Slash i velvet revolver ska ven det bli kalas

Bara att se fram emot nsta bandslpp nu, jag r nog den enda hittils i trden som r njd
Citera
2007-03-20, 18:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Randy2k

Mando diao r sjukt siga live, fr att inte tala om hur tunga Zakk wyldes Black Label society r. Jag r ingen hiphopdyrkare men 50cent kan nog bli kul att se nd. Slash i velvet revolver ska ven det bli kalas

Bara att se fram emot nsta bandslpp nu, jag r nog den enda hittils i trden som r njd

Mando Diao r ett band som r som har en formkurva som en bergochdalbana. Senast de var p hultsfred var de s kassa att det var pinsamt, gngen innan var de grymma...
Citera
2007-03-20, 18:45
Medlem
ischs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Randy2k

Mando Diao har ju lirat p festivalen tskilliga gnger och kan mycket vl vara ett av Sveriges mest verskattade band (tillsammans med The Hives). BLS har ajg sett tidigare och tycker att det r ett helt ok slpp. Velvet revolver r ett jvligt ointressant project med massa fredettingar. Att man lgger budget p sdant har jag ingen frstelse.

50 cent gillar jag verkligen inte men jag frst hur man tnker nr man bokar honom. Knns dock som att han blivit inkvoterad av ngon bandbokare som inte har s bra koll p hiphop utan fortstter trnden att boka de "strsta" hiphop artisterna som finns i nrheten nr det vl smller. Tyvrr r det vldigt f av dessa artister som verkligen levererar nr de kommer hit. Det gller frresten flertalet av de stora banden och vill man se bra spelningar s br man kolla nordiska band (dr festivalen har en betydelse) eller band som r p vg upp.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in