2007-01-23, 01:14
Medlem
blljuss avatar
Jag vill ha Metallica! Och In Flames i r igen. Fan vad grymt det var frra ret. Hela marken skakade.

Annars s tycker jag inte slppet var s vrt. Converge vill jag se. Inget annat.
Citera
2007-01-23, 03:20
Medlem
Undrar om Ozzy kommer att vara i samma hgform som i detta klipp.
http://www.youtube.com/watch?v=NZdmuFzOZks
Citera
2007-01-23, 08:01
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The Jewelfinger
Tycker (som vanligt fr man nstan sga) att det r fr mycket hrdrock i slppet och brjar bli rdd fr att det ven i r kommer att bli ett hrdrocksr.
Inget srskilt kul slpp i vrigt heller mste jag sga. Salem al Fakir och Asha Ali r det vl det inressantaste och sen r det inte s mycket mer som r ntt att ha.
Hller tummarna fr att nsta slpp blir bttre och att det bokas maximalt 2 (men helst 0) hrdrocks-/metalakter till.

Gick inte Hultsfred i konken fr ngra r sedan och vart uppkpta av ngon snubbe? Och han sa ngot i stil med "Vill vi klara oss s mste vi ha in rocken d det r den trognaste publiken som finns och alltid kommer." Nu r kanske inte det dr s ordagrant exakt vad han sa, men svitt jag vet s var meningen ngot liknande. Isch kan skert fylla p med info d han om jag lst rtt jobbat dr.
Jag har aldrig varit p Hultsfred, men skulle Mars Volta och John Frusciante komma s skulle jag sprcka oskulder p lpande band i div. tlt drnere.
Citera
2007-01-23, 11:57
Medlem
skallepaer_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deltree *.*
Undrar om Ozzy kommer att vara i samma hgform som i detta klipp.
http://www.youtube.com/watch?v=NZdmuFzOZks

Helvete.

Jag kommer st hela konserten "shit hoppas han inte dr nu"
Citera
2007-01-23, 12:21
Medlem
Apspektakels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Gick inte Hultsfred i konken fr ngra r sedan och vart uppkpta av ngon snubbe? Och han sa ngot i stil med "Vill vi klara oss s mste vi ha in rocken d det r den trognaste publiken som finns och alltid kommer." Nu r kanske inte det dr s ordagrant exakt vad han sa, men svitt jag vet s var meningen ngot liknande. Isch kan skert fylla p med info d han om jag lst rtt jobbat dr.
Jag har aldrig varit p Hultsfred, men skulle Mars Volta och John Frusciante komma s skulle jag sprcka oskulder p lpande band i div. tlt drnere.

Jag tror dom var nra att konka men s blev 05 (?) en sn jvla succ att dom klarade sig.
Jag r inte i nrheten av sker p detta dock :P
Citera
2007-01-23, 14:05
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Apspektakel
Jag tror dom var nra att konka men s blev 05 (?) en sn jvla succ att dom klarade sig.
Jag r inte i nrheten av sker p detta dock :P

Nu ska inte jag bli lngrandig, men jag tror nog att det var det ret som rocken gjorde intrde p riktigt p Hultsfred.
Citera
2007-01-23, 16:37
Medlem
KSEs avatar
Hatebreed !

skulle kunna ka endast fr dem !
helt apbra livespelningar, d e fan sjukt att de inte visar sig oftare i sverige..
Citera
2007-01-23, 16:47
Medlem
Nu nr jag tnker efter vill jag grna se billy talent dr
Citera
2007-01-23, 23:31
Medlem
Salorm: Exakt hur hrdrock pverkar beskarantalet vet jag inte eftersom jag inte jobbar p rockparty, med mitt tidigare inlgg menade jag mest att jag sjlv inte tycker den musiken r srskilt bra och drfr grna ser att vldigt f band i den genren bokas.

Edit: stavfel
Citera
2007-01-25, 21:49
Medlem
peerkas avatar
Ngon som vet nr dem slpper resten av banden, innan dom slpper biljetterna ?
Citera
2007-01-25, 22:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av peerka
Ngon som vet nr dem slpper resten av banden, innan dom slpper biljetterna ?

Nsta bandslpp blir den 20 februari och dagen efter slpps biljetterna
Citera
2007-01-25, 23:30
Medlem
Draqs avatar
nskelista p mer band:

Dia Psalma
Billy Talent
Bullet for my valentine
Metallica
In flames
Dropkick Murphys

Kommer alla dessa s lovar jag att g runt samtliga tre dagar endast ifrd stringkalsonger och "FLASHBACK" skrivet p ryggen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in