2009-03-18, 18:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cthey
Någon annan som det tar väldigt lång tid att logga in på steam?

Funkar fint för mig.
Citera
2009-03-20, 15:19
Medlem
s8ans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enigmium
Lönt med 100 FPS då ögat bara kan hinna uppfatta ungefär 70 FPS~

Det är jävligt lönt. Jag stänger själv av v-synk när jag spelar och ja, det blir skillnad. Även om man har "fake" 100fps så är det skillnad.
Citera
2009-03-20, 15:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Manik
Heaton körde faktiskt med 100 fps.
Enigmium var sarkastisk. Vilket gör dig, just det, pinsam!
Citera
2009-03-20, 16:02
Medlem
Maniks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av engl
Enigmium var sarkastisk. Vilket gör dig, just det, pinsam!

Jag var sarkastisk med. Vilket för dig, just det, pinsam.

Men han körde faktiskt med 100fps då att han - i likhet med alla andra som spelat CS och inte är hjärndöda - insåg att det gör skillnad.
Citera
2009-03-20, 16:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Manik
Jag var sarkastisk med. Vilket för dig, just det, pinsam.

Men han körde faktiskt med 100fps då att han - i likhet med alla andra som spelat CS och inte är hjärndöda - insåg att det gör skillnad.
Först påstår du att du var sarkastisk. För att sedan basunera ut att han faktiskt körde(?) med 100 fps. Det är 18-årsgräns på FB.
Citera
2009-03-20, 16:25
Medlem
Maniks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av engl
Först påstår du att du var sarkastisk. För att sedan basunera ut att han faktiskt körde(?) med 100 fps. Det är 18-årsgräns på FB.

Meningen var att med en sarkastisk ton besvara hans "jag-har-fel-så-nu-ska-jag-försöka-vara-rolig"-svar med att Heaton faktiskt körde med 100fps.

Förövrigt, håll dig till topic.
Citera
2009-03-20, 17:11
Medlem
Hallå!
Idag när jag skulle sätta miog ner och skjuta lite uppståd ett problem!
jag kan varken klicka med musen eller trycka på några tangent knappar, såsom enter (byta gubbe), show score men ESC funkar och det där som kommer fram när man trycken på knappen brevid 1an.

När jag trycker på "knappen brevid 1an" får man upp massa text och där står det "MOUSE1 is unbound"

Vad är problemet?

CS funkar utmärkt, har försökt lägga in CS configen i CZ mappen men det blir samma problem.

help?
Citera
2009-03-20, 18:42
Medlem
Lars Vinterdäcks avatar
Är HeatoN aktiv fortfarande? Han är fan min idol, så jävla snygg är han ockzåzåå
Citera
2009-03-21, 00:18
Medlem
Maniks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trIumf123
Hallå!
jag kan varken klicka med musen eller trycka på några tangent knappar, såsom enter (byta gubbe), show score men ESC funkar och det där som kommer fram när man trycken på knappen brevid 1an.

När jag trycker på "knappen brevid 1an" får man upp massa text och där står det "MOUSE1 is unbound"

Vad är problemet?

CS funkar utmärkt, har försökt lägga in CS configen i CZ mappen men det blir samma problem.

help?

Dina binds verkar ha försvunnit. Du får helt enkelt binda om. Exempelvis bind mouse1 "+attack" osv i consolen (knappen bredvid 1an). Eller så gör du detta i menyn.
Citera
2009-03-21, 13:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trIumf123
Hallå!

Vad är problemet?

help?
vad som har hänt här är att några av dina knappar inte har någon utsatt funktion. det hände mig med för ett tag sen, men är lätt att fixa:

go in på keybord settings (lr nåt liknande, vet inte riktigt vad det heter) och tryck "default", det återställer alla dina keyboard inställningar till standard (om du hade några andra innan får du ändra tillbaka dem sen)
Citera
2009-03-21, 15:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lars Vinterdäck
Är HeatoN aktiv fortfarande? Han är fan min idol, så jävla snygg är han ockzåzåå

Ganska säker på att han lagt av... inte säker dock.
Citera
2009-03-21, 15:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alpidos
Ganska säker på att han lagt av... inte säker dock.
Han e väll typ manager eller nått sånt skit

Någon som har nå optimala inställningar för 1280x1024 upplösning?
Spelar på en platt skärm som endast ger bra bild på denna upplösningen.
Hade hälst önskat spela på 640 men det blir ju så suddigt
Någon som vet hur man fixar till det annars? blir skit suddigt på avstånd o sånt
mvh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in