Citat:
Ursprungligen postat av BlazeEveryDay
Snackade med en snubbe som "sa att han skulle ge mig admin", så han frågade om IG nick. Sa det till han, klart. Sen när ja börja spela ser jag [ [ Noob ] ] framför vissas nick när dom skriver.
Innebär det att jag är admin?
Hur vet ja vilka commands jag kan använda, han som är ägare är lite seg
Det beror på vad admin kör för plugins.
Pröva dessa.
!admin // i chatten
sm_admin // i konsollen
@admin // i chatten
Citat:
Ursprungligen postat av 770310
Hej!
Jag körde ett Condition Zero-game med andra på nån server, jag brukar bara spela mot botar annars, och fick en karta i listan som heter fy_buzzkill, men det saknas en karta som fanns förut. När jag tänker efter saknas det nog fler än en: den i det vita slottet och den med tunnelbanan. Hur får jag tillbaka dem?
EDIT: Några av dem kan man spela i career/mission mode men inte vanlig multiplayer, och några verkar ha försvunnit helt

Jag tror du får vara mer specifik, med tanke på att det finns tusentals maps, hahah.
Citat:
Ursprungligen postat av thegamecreator
Undrar om det är någon som har aimbot/wallhack / panic key eller något sådant liknande som fungerar till CSS, har själv kollat rundor hela kvällen och hittar endast virus filer eller hacks som är ur funktion...
Så någon som har ett bra så är det bara att länka på!
Om du inte kan spela spelet som det ska så kan du lika gärna gå tillbaka till din spastiska CoD fanbase.