2013-01-26, 01:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sadist
Tönt, kör som vanligt istället.

+1
Förstör bara för andra med att hacka! Man blir jäkligt irriterad när det händer en själv så tänk på det innan du börjar med sånt skit!
Citera
2013-01-26, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlazeEveryDay
Snackade med en snubbe som "sa att han skulle ge mig admin", så han frågade om IG nick. Sa det till han, klart. Sen när ja börja spela ser jag [ [ Noob ] ] framför vissas nick när dom skriver.
Innebär det att jag är admin?

Hur vet ja vilka commands jag kan använda, han som är ägare är lite seg

Det beror på vad admin kör för plugins.
Pröva dessa.
!admin // i chatten
sm_admin // i konsollen
@admin // i chatten

Citat:
Ursprungligen postat av 770310
Hej!

Jag körde ett Condition Zero-game med andra på nån server, jag brukar bara spela mot botar annars, och fick en karta i listan som heter fy_buzzkill, men det saknas en karta som fanns förut. När jag tänker efter saknas det nog fler än en: den i det vita slottet och den med tunnelbanan. Hur får jag tillbaka dem?

EDIT: Några av dem kan man spela i career/mission mode men inte vanlig multiplayer, och några verkar ha försvunnit helt

Jag tror du får vara mer specifik, med tanke på att det finns tusentals maps, hahah.

Citat:
Ursprungligen postat av thegamecreator
Undrar om det är någon som har aimbot/wallhack / panic key eller något sådant liknande som fungerar till CSS, har själv kollat rundor hela kvällen och hittar endast virus filer eller hacks som är ur funktion...

Så någon som har ett bra så är det bara att länka på!
Om du inte kan spela spelet som det ska så kan du lika gärna gå tillbaka till din spastiska CoD fanbase.
Citera
2013-01-28, 02:51
Medlem
En fråga här angående steam: Någon som testat att köpa spel från amazon.com? Finns en del deals där, är det säkert? Funkar det här i EU?
Citera
2013-02-01, 12:16
Medlem
IHateYous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjosanitjompen
En fråga här angående steam: Någon som testat att köpa spel från amazon.com? Finns en del deals där, är det säkert? Funkar det här i EU?

Det tror jag säkert!
Citera
2013-02-01, 13:48
Medlem
Demandos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjosanitjompen

Om du ska föra in spelen i steam så kan de bli problem, jag fick de iaf efter att jag hade köpt ett spel där ifrån!
Citera
2013-02-02, 21:45
Medlem
Jävla steam måste skicka mitt kvitto till counter strike som jag köpte för mer än 5 år sedan för att få tillbaka ett lösenord!
Citera
2013-02-03, 13:35
Medlem
ekmannens avatar
Vilka kanaler i irc söker man pcw nu förtiden? tänker på 1.6. #pcw och #pracc är det bara massa holländare och tyskar som söker verkar det som.
Citera
2013-02-03, 14:19
Medlem
Gantss avatar
Behöver hjälp.

Sen uppdateringarna som kom i fredags har min steam client strulat. Främst är det två spel som strular för mig och dessa är Dota 2 samt Garrys mod 13.

Börjar med Garrys mod 13. Allt funkade perfekt tills en liten uppdatering i fredags, sen dess kan jag inte hitta några server och allt laddas så himla segt i den spelet. Start-up screenen fryser och om jag väl kommer in så hittar spelet inga server. Om den gör det så kan jag inte connecta. Och om jag kan connecta så blue jag timeoutad efter 4 försök.

Dota 2 funkade perfekt igår kväll (lördag) men idag har det inte funkat alls. Försökte spela en spel mot botar men blir disconnected för att den inte hitta någon server.

Självaste steam programmet är också knas då den tar lång tid på sig att starta upp. Och om den väl startas upp så får man "unable to connect to the steam network.", "you are not connected to internet, connect to in order to be in online mode."

Jag har provat att installera om Garrys Mod men hjälper inte. Har även provat att installera om Steam vilket inte heller har hjälpt.

Även fast jag är uppkopplad till internet får jag upp dessa felmeddelande. Någon som jag hjälpa mig?
Citera
2013-02-03, 18:38
Medlem
Gantss avatar
Problemet är fixad genom att installera om steam helt enkelt...
Citera
2013-02-04, 15:21
Medlem
skurmopps avatar
Kan glida ifrån topic lite men hittar ingen lämpligare tråd. Någon rar själ som vet vart det går att få tag på fusk till playnation? dvs eac.
Citera
2013-02-05, 05:45
Medlem
BountyKillers avatar
Någon som har ett steam konto till övers? Har inte lirat cs på något år men blev väldigt sugen nu, mitt gamla konto minns ja inte ens. 1.6, inte GO
Citera
2013-02-05, 17:07
Medlem
hej jag vill kunna använda wallhack och fick en länk från google där man skulle ladda ner men jag fick allt men inte det jag ville. Hur ska man göra kan ngn förklara??
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in