2012-12-20, 04:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anarchykid
Började spela 1.6 nu efter ett ganska långt uppehåll, självfallet går de bra första veckan man börjar, men nu när man börjar bli varm i kläderna så gåre skit.

Spelade in lite dm och tänkte om någon kunde kolla igenom lite och säga vad jag bör träna på?
Om någon har tillräckligt tråkigt dvs hehe

ALL riktig kritik är välkommen!

http://fuskbugg.se/dl/MmudXG/dm.rar

Tittade lite snabbt när du körde AK, det såg bra ut. Du förstår duttandet, och sen rör du på dig bra också.

Är det någon som har något matnyttigt tips för att strafea? Jag blir fan galen, lyckas aldrig komma upp på lilla berg på Nuke. Jag tittar igenom guider på youtube och tycker ändå att jag lyckas synka knapparna rätt bra men inte fan lyckas jag.
Citera
2012-12-20, 04:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EndlessLove
Sheeena!

Jag har inte spelar på 2,5 år satt lite igår, och då försökte jag spela via playzone, spelaarenan. Men skiten funkade inte. Tänkte kolla om det finns några andra sidor som liknar den till 1.6?

Lite gammalt men jag svarar ändå om folk vill veta.

Bästa alternativet är Playnation. Det finns från 1 on 1 till 5 on 5 ladders. Här ser dock poängsystemet lite annorlunda ut, 1 on 1 är aim_maps och där samlar man personliga poäng. Men i dem andra formerna så är det laget man spelar med som blir rankat via poäng. Dem bästa lagen i varje ladder vinner även presentkort från MAXFPS. Generellt sett spelar det väldigt mycket bra folk där.

Själv saknar jag tiderna när man spelade cuper på Playpark eller vad sidan nu hette, cup-systemet gillar jag skarpt och synd att det inte finns något av den varan för amatörer längre.

Till sist kan jag väl rekommendera er som spelat mycket 1.6 att tanka ner CSPROMOD 1.10 som är den senaste betan. Självklart mycket snyggare spel och mer likt 1.6 än vad CS:GO är, det finns mycket att jobba på men skönt att spela det som lite omväxling. BrutalCS har Deatmatch-servrar och även egna servrar som man kan hyra till spelet. Motstånd hittas lättast @ #cspromod.
Citera
2012-12-20, 05:57
Medlem
Marlboromans avatar
Har du Visa kort? Om du har maestro eller så kanske det ej fungerar?
Citera
2012-12-20, 12:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Marlboroman
Har du Visa kort? Om du har maestro eller så kanske det ej fungerar?
Har Mastercard. Det borde ju funka då dom har det som alternativ, kan man tycka?
Citera
2012-12-21, 16:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av unleashit
Lite gammalt men jag svarar ändå om folk vill veta.

Bästa alternativet är Playnation. Det finns från 1 on 1 till 5 on 5 ladders. Här ser dock poängsystemet lite annorlunda ut, 1 on 1 är aim_maps och där samlar man personliga poäng. Men i dem andra formerna så är det laget man spelar med som blir rankat via poäng. Dem bästa lagen i varje ladder vinner även presentkort från MAXFPS. Generellt sett spelar det väldigt mycket bra folk där.

Själv saknar jag tiderna när man spelade cuper på Playpark eller vad sidan nu hette, cup-systemet gillar jag skarpt och synd att det inte finns något av den varan för amatörer längre.

Till sist kan jag väl rekommendera er som spelat mycket 1.6 att tanka ner CSPROMOD 1.10 som är den senaste betan. Självklart mycket snyggare spel och mer likt 1.6 än vad CS:GO är, det finns mycket att jobba på men skönt att spela det som lite omväxling. BrutalCS har Deatmatch-servrar och även egna servrar som man kan hyra till spelet. Motstånd hittas lättast @ #cspromod.

Oooh, playpark! Där var jag admin en gång i tiden, en kul tid, faktiskt. Oerhört jobbigt att ha hand om cuperna däremot. Folk grät om allt, hela tiden.
Citera
2012-12-22, 14:00
Medlem
Får en smak av att testa köra med wallhack. Verkar smått kul. Körde nyligen mot nån som hade wh. Så skulle gärna vilja testa det själv. Nån här som vet en bra hemsida där man kan hämta?
Och kan man ta bort wallhack hur enkelt som helst, via console? Eller kommer det bli lite avancerad än det?
Tack på förhand!
Citera
2012-12-22, 14:17
Medlem
SleepyRippers avatar
Hoppas ja ställer frågan i rätt tråd nu men testar! Jag har spelet RIFT som ja köpte i butik när det kom och inte aktiverade på steam. Nu vill ja köpa expansionen Storm Legion på steam och det står ju då så klart att original spelet krävs men om ja köper expansionen på steam går det då spela?
Citera
2012-12-22, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snep
Får en smak av att testa köra med wallhack. Verkar smått kul. Körde nyligen mot nån som hade wh. Så skulle gärna vilja testa det själv. Nån här som vet en bra hemsida där man kan hämta?
Och kan man ta bort wallhack hur enkelt som helst, via console? Eller kommer det bli lite avancerad än det?
Tack på förhand!

tjoo, jo jag har ett rätt soft wh som jag brukar leka lite med när man sitter och krökar till lite =)
en opengl.dll fil man laddar ner och lägger i counter-strike mappen så trycker man bara på F1 knappen så har man wh, likaså F1 för att stänga av det.

Någon jag dock är ute efter är det där SpeedHack-Aimbot hacket, Någon som vet någon verision som funkar ?
Citera
2012-12-23, 00:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cobrakaiii
tjoo, jo jag har ett rätt soft wh som jag brukar leka lite med när man sitter och krökar till lite =)
en opengl.dll fil man laddar ner och lägger i counter-strike mappen så trycker man bara på F1 knappen så har man wh, likaså F1 för att stänga av det.

Någon jag dock är ute efter är det där SpeedHack-Aimbot hacket, Någon som vet någon verision som funkar ?

vet du vart man kan få tag på det?
Citera
2012-12-23, 23:42
Medlem
PiraternasPiRATs avatar
Har exakt samma lagg som denna kille. WTF blir så arg! Går ej spela.

http://www.youtube.com/watch?v=9v50yl340DA
Citera
2012-12-24, 01:03
Medlem
Kungenabous avatar
Hej, har spelat css ett tag nu och söker en clan. Är bra Pma mig!
God jul
Citera
2012-12-25, 22:44
Medlem
Cracys avatar
Söker steam vänner och spel, släng gärna ett PM.

Spelar just nu bara dota2 och TF2, men är öppen för allt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in