Citat:
Ursprungligen postat av EndlessLove
Sheeena!
Jag har inte spelar på 2,5 år satt lite igår, och då försökte jag spela via playzone, spelaarenan. Men skiten funkade inte. Tänkte kolla om det finns några andra sidor som liknar den till 1.6?
Lite gammalt men jag svarar ändå om folk vill veta.
Bästa alternativet är Playnation. Det finns från 1 on 1 till 5 on 5 ladders. Här ser dock poängsystemet lite annorlunda ut, 1 on 1 är aim_maps och där samlar man personliga poäng. Men i dem andra formerna så är det laget man spelar med som blir rankat via poäng. Dem bästa lagen i varje ladder vinner även presentkort från MAXFPS. Generellt sett spelar det väldigt mycket bra folk där.
Själv saknar jag tiderna när man spelade cuper på Playpark eller vad sidan nu hette, cup-systemet gillar jag skarpt och synd att det inte finns något av den varan för amatörer längre.
Till sist kan jag väl rekommendera er som spelat mycket 1.6 att tanka ner CSPROMOD 1.10 som är den senaste betan. Självklart mycket snyggare spel och mer likt 1.6 än vad CS:GO är, det finns mycket att jobba på men skönt att spela det som lite omväxling. BrutalCS har Deatmatch-servrar och även egna servrar som man kan hyra till spelet. Motstånd hittas lättast @ #cspromod.