2012-01-06, 00:00
Medlem
nanobrains avatar
Ok, jag vet vad som gör så att det cepar..
När jag håller in en knapp, T.ex Tab, W,S,A,D DÅ går skiten åt helvete.
De är inte heller hur många kärnor jag andvänder.
Börjar tröttna på skiten, snälla hjälp

Edit: Glömde säga att problemet är att musen fastnar, eller "Fastnar" den går skitsegt och är hackig som FAN
Senast redigerad av nanobrain 2012-01-06 kl. 00:12.
Citera
2012-01-07, 21:08
Medlem
Problem att logga in på steam online (Offline)

Hej.

Jag har ett mobilt bredband som suger dase.
Ibland när jag ska in på steam så kan jag inte logga in. Så ska jag försöka logga in offline men då kommer det upp en varningsruta som säger att jag inte har något internet. No shit för fan de e klart jag inte har när jag vill logga in offline!

Blir riktigt le när man har spel till ett värde på 1000 kr på steam så kan man inte spela skiten (offline)
Citera
2012-01-08, 13:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eriklj
När jag försöker starta Counter Strice Source så står det para 'Preparing to launch counter strike source'
Sen händer inget! Någon som vet vad som kan vara fel?
Det fungerade igår, efter att felet uppstod har jag ominstalerat steam och CS samt uppdaterat windows?

Teorier mottages tacksamt!

Testa starta om datorn/routern. Gå in på tex brutalcs och joina en server därifrån.
Citera
2012-01-08, 13:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bofinkenn
Hej.

Jag har ett mobilt bredband som suger dase.
Ibland när jag ska in på steam så kan jag inte logga in. Så ska jag försöka logga in offline men då kommer det upp en varningsruta som säger att jag inte har något internet. No shit för fan de e klart jag inte har när jag vill logga in offline!

Blir riktigt le när man har spel till ett värde på 1000 kr på steam så kan man inte spela skiten (offline)

Så är det för mig med, Ändå gången jag kan spela offline det är när jag mötar botar på tex CZ och mitt internet dör. Då är jag offline på steam men kan fortfarande spela CZ.
Citera
2012-01-09, 19:51
Medlem
dismembers avatar
När jag ska köpa vapen så kommer det helt plötsligt bara siffror bredvit vapnets namn, jag vill kunna se vapnet och "klicka" med musen på det och välja.

Hur fixar jag tillbaka det som det var innan?
Citera
2012-01-09, 20:52
Medlem
Hoylers avatar
På senaste tiden har min ping skjutit i höjden rejält. De blev bättre då jag stängde av min brors dator, men de hjälpte inte så länge.

vad kan vara fel? kan det vara något så litet som att jag har gjort så att min iphone går in på vårat nät automatiskt då jag vistas hemma?
Citera
2012-01-26, 06:52
Medlem
Armons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dismember
När jag ska köpa vapen så kommer det helt plötsligt bara siffror bredvit vapnets namn, jag vill kunna se vapnet och "klicka" med musen på det och välja.

Hur fixar jag tillbaka det som det var innan?

Options --> Advanced --> Buy menu type
Citera
2012-01-26, 10:48
Medlem
dismembers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Armon
Options --> Advanced --> Buy menu type

Du är underbar..................så enkelt va det.
Citera
2012-01-27, 00:00
Medlem
_ryans avatar
Någon mer som har problem med Steam?
Citera
2012-01-27, 19:02
Medlem
tja ODERTH@pn här! ska sluta med cs nu ger bort lite läggmatcher på 1on1 haha
Citera
2012-01-31, 19:59
Medlem
esoders avatar
Tja! Har ett problem.

"Establishing network connection to server" så kan jag inte joina servern, eller någon annan server för den delen. Första gången jag startar datorn kan jag gå in på en server, men disconnectar jag och sen försöker på en ny är det kört. Ingen brandvägg som ligger och lurar.

Hur löser man detta?
Citera
2012-02-03, 13:24
Medlem
esoders avatar
Får väl göra ett nytt inlägg. Jag lyckades lösa problemet ovanför mig genom att öppna portar i routern. Men nu har jag stött på nästa problem.

Jag skulle lägga upp en server och spela lite med några kompisar, och jag startade en dedicated server och ändrade alla inställningar och skickade ut ip´n men det fungerade inte ändå. Jag testade med med det ip som står i konsolen dedicated servern, den som slutar på 27015. Men det gick ändå inte.

Testade med mitt ip som poppar upp på www.mittip.se och det fungerade inte heller, med eller utan 27015 på slutet. Har läst att man ska öppna portar för att det ska fungera, och har blivit länkad och länkad men hittar ingen vettig guide till hur man gör. Är inte helt bakom flötet då jag nyss öppnat någon port för att få tillgång till servrar. Men hur, vad, vilken port öppnar jag för att jag ska kunna lägga upp en server på internet?

Om det är någon som är villig att hjälpa till får ni väldigt gärna höra av er till mig med ett PM eller skriv så pm:ar jag dig. Skulle verkligen uppskattas med hjälp över MSN eller liknande. Kan ta prints och visa hur inställningarna är och vad som är fel. Kan bjuda på ett CS konto till den som får igång detta åt mig! Tack på förhand!

Edit : Har en ZyXEL P-320W
Senast redigerad av esoder 2012-02-03 kl. 13:26.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in