2011-05-01, 15:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av charles1
Jag har ett väldigt konstigt problem med cs!
Har spelat cs i 5-6 år nu och har alltid använt 640x480 i upplösning, men nu till problemet.

När jag köpte ny dator(har alltid kört med windows xp) med windows 7 som jag hatar iallfall.
Jag kan inte välja 640x480 som upplösning inne i cs har försökt med allt jag kan komma på, har ominstallerat och meckat med allt möjligt.

Den lägsta upplösningen jag kan välja är 720x576

Har en Viewsonic 120hz skärm och Gigabyte GeForce GTX 460 1GB OC. Vad kan vara felet?

What, varför skulle du vilja köra med 640x480, blir det inte sjuuuukt dålig bild då, eller har jag missat någonting??

Jag kör med 1600x900 och tycker bilden blev sjukt mkt bättre än när jag körde t.ex 800x600...?
Citera
2011-05-05, 20:50
Medlem
Hej!
Jag har ett jävligt jobbigt problem när jag spelar css. Jag använder mig av ett headset när jag spelar men när någon pratar i sin mick under spelets gång börjar ljudet komma från datorns högtalare istället. För att få headsetet att fungera igen måste jag starta om datorn eller logga in på ett annat steamkonto, det räcker inte med att logga ut. Har testat allt jag kommer på. Hur löser jag detta?
Citera
2011-05-07, 01:25
Medlem
Tramp-Popes avatar
När jag lirar CS 1.6 så blir skärmen avskalad (svart) på sidorna. Jag kör högsta upplösningen med OpenGL, D3D blir samma problem, Software fungerar inte. Hur kan jag få bort detta?

Dator: http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=619503#extra
Citera
2011-05-11, 13:48
Medlem
Är det någon som vet någon som tar betalt för att hjälpa än med cs-problem? känns som d e är allt för få pers som är intresserade av å svara på allas problem
Citera
2011-05-11, 13:49
Medlem
Är det någon som vet någon som tar betalt för att hjälpa än med cs-problem? känns som d e är allt för få pers som är intresserade av å svara på allas problem ?
Citera
2011-05-12, 14:42
Medlem
Sunhizes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tramp-Pope
När jag lirar CS 1.6 så blir skärmen avskalad (svart) på sidorna. Jag kör högsta upplösningen med OpenGL, D3D blir samma problem, Software fungerar inte. Hur kan jag få bort detta?

Dator: http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=619503#extra

Så hade jag det förr men nu av någon anledning så har det försvunnit.. Jag vill ha det som du har det!! Mycket skönare..
Citera
2011-05-13, 13:05
Medlem
Sternops avatar
När jag går in på en server så fryser mitt CS fast helt och hållet. Spelar ingen roll om jag kör OpenGL eller Software.
Cs har tidigare fungerat utan problem, men nyligen när jag skulle spela igen så hände detta.
Har installerat om steam och cs, tagit bort alla spår av de. Någon som kan hjälpa mig? :/

Citera så att jag ser

Edit: Andra spel så som CoD6 och CoD4 fungerar utmärkt.
Citera
2011-05-13, 16:14
Medlem
När jag öppnar upp cs och kommer till Game menu med "New game" "servers" osv, så har någon lagt in sin egna server ovanför "New game" hur tar man bort den?
Citera
2011-05-14, 14:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lira
När jag öppnar upp cs och kommer till Game menu med "New game" "servers" osv, så har någon lagt in sin egna server ovanför "New game" hur tar man bort den?
Avinstallera CS.
Citera
2011-05-15, 17:19
Medlem
svampen211s avatar
Tja, behöver hjälp med cs source, i början när jag köpte de för några år sen funka de skit bra på den här datorn jag har, körde på normal grafik. Nu kör ja på sämsta grafiken men endå är de "hackigt" ibland, siktet kommer lite efter man drar musen o så, men ibland blir de lent och bra men för att sedan bli hackigt igen finns det något man kan göra? Det är extremt störande, dem korta stunderna då de är lent o bra är spelet grymt roligt

Edit: har testat att avinstallera
Citera
2011-05-15, 23:26
Medlem
nach0ss avatar
Finns det något sätt att betala med dollar på steam? är trött på att bli lurad hela tiden. Tänke typ man skickar pengar i dollar till en sida, dem köper speler och skickar det som gift till mig. Eller något sätt att slippa förlora 25% på varje köp.
Citera
2011-05-16, 10:27
Medlem
ant's avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lira
Ta bort GameMenu.res ur cstrike/resources
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in