2010-04-05, 01:14
Medlem
goelens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Galadrin
ingen som vet? Css kan ju inte ta 19 GB eller?
Det ligger bara på 2GB för mig. Jag vet inte vad felet kan vara.
Citera
2010-04-05, 01:47
Medlem
Johanboyboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Galadrin
ingen som vet? Css kan ju inte ta 19 GB eller?
Kan de inte vara maps, screenshots, in-eye videos mm?
Citera
2010-04-05, 11:06
Medlem
roggeees avatar
Nu har jag inte Source men som mest låg 1.6-mappen på 4gb. Om du reccat demos eller tom. använt mappen för att göra filmerna kan mappen mycket väl gå upp till 19gb. Men annars är det föga troligt, kan inte tänka mig att maps och liknande ger en map på totalt 19gb.
Citera
2010-04-07, 16:56
Medlem
Cs 1.6 går väldigt sagta.

Det tar ungefär 15 minuter från att jag klickar på iconen tills att jag är inne i ett spel och kan börja köpa vapen. Såhär sagta går det inte hos någon av mina vänner som lirar cs. Vad kan det bero på?

Min dator är en bra dator bortsätt från att jag just nu bara har 1gig i ram. Men det borde väl inte vara orsaken?

Jag har också en 100lina att surfa på.

??????????
Citera
2010-04-07, 16:59
Medlem
Sagta? Äh det är nog bara Steam lagg, var så för mig med förut. Prova installera om Steam.
Citera
2010-04-07, 17:00
Medlem
WTFBBQs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av totalvetenskap
Det tar ungefär 15 minuter från att jag klickar på iconen tills att jag är inne i ett spel och kan börja köpa vapen. Såhär sagta går det inte hos någon av mina vänner som lirar cs. Vad kan det bero på?

Min dator är en bra dator bortsätt från att jag just nu bara har 1gig i ram. Men det borde väl inte vara orsaken?

Jag har också en 100lina att surfa på.

??????????

Ja du kommer det upp någon text eller något liknande under väntetiden att komma in på server?
det du skulle kunna göra är att installera om cs och se om det blir någon skillnad?
Har spelat i x-antal år och aldrig hört någon som haft detta problem!
Citera
2010-04-07, 17:05
Medlem
Degerlundens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WTFBBQ
Ja du kommer det upp någon text eller något liknande under väntetiden att komma in på server?
det du skulle kunna göra är att installera om cs och se om det blir någon skillnad?
Har spelat i x-antal år och aldrig hört någon som haft detta problem!

Håller med, varken jag eller polare har någonsin haft liknande problem.

Dags att börja fundera på en ny burk om du har 1gb ram och cs tar 15 min att starta.
Citera
2010-04-07, 17:08
Medlem
WTFBBQs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Degerlunden
Håller med, varken jag eller polare har någonsin haft liknande problem.

Dags att börja fundera på en ny burk om du har 1gb ram och cs tar 15 min att starta.

Men prestandan på din burk kan det inte vara något fel på för ja spelade bara för 3 år sedan på en gammal Ericsson arbetsburk med en ganska dålig processor tror den låg under 2 GHz och hade 256MB RAM funkade hur bra som helst lite högre ping bara men var inget problem att spela på så tror inte det är sin prestanda!
Citera
2010-04-07, 17:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Degis
Sagta? Äh det är nog bara Steam lagg, var så för mig med förut. Prova installera om Steam.

Har redan provat att installera om. Kan det ha med något annat att göra?
Citera
2010-04-07, 17:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WTFBBQ
Men prestandan på din burk kan det inte vara något fel på för ja spelade bara för 3 år sedan på en gammal Ericsson arbetsburk med en ganska dålig processor tror den låg under 2 GHz och hade 256MB RAM funkade hur bra som helst lite högre ping bara men var inget problem att spela på så tror inte det är sin prestanda!

Detta är en amd athlon på 3800+ så tror som du att prestandan inte är problemet. Cs ska väl nästan gå att köra på en 450mhz
Citera
2010-04-07, 17:15
Medlem
ekmannens avatar
Kan man defragmentera cs? Testa de isåfall. Tror inte det hjälper men värt ett försök. Sen kan du ju kolla om du har några tunga program körandes samtidigt.
Citera
2010-04-07, 17:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Whitesnake
du kan inte ha gått ut grundskolan...

ja det verkar verkligen vara det som är felet. tack som sjutton för hjälpen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in