2011-01-04, 01:06
Medlem
När jag svänger med musen, så blir det med minsta lilla rörelse som om skärmen hoppar en bit kanske90 grader åt höger om jag drar åt höger och fortsätter så väldigt fort om jag fortfarande håller åt höger. någon som vet vad det är för fel?
Citera
2011-01-04, 02:11
Bannlyst
Har på nåt sätt fått konstig bild dvs bilden är inte 100% utan man ser 2 stora kanter på sidorna
Citera
2011-01-04, 12:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Failstorm
Har på nåt sätt fått konstig bild dvs bilden är inte 100% utan man ser 2 stora kanter på sidorna
nej har rätt antal pixlar och bilden ser helt rätt ut :/
Citera
2011-01-04, 12:07
Medlem
gobbegroggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Failstorm
Det kan inte vara så att du har nya drivrutiner som gör detta? Jag måste köra med äldre drivisar till mitt grafikkort för att få helskärm i alla upplösningar på spelen.
Citera
2011-01-04, 13:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gobbegrogg
Det kan inte vara så att du har nya drivrutiner som gör detta? Jag måste köra med äldre drivisar till mitt grafikkort för att få helskärm i alla upplösningar på spelen.
visst kan va drivern men skulle vara förvånad om det är så. Grafikkortet är ändå halvnytt :P
alla andra spel funkar galant
Citera
2011-01-04, 22:31
Medlem
Har stött på ett drygt problem. Efter att ha spelat ca 2 timmar så laggar cs alltid fast. Ibland står det "connections problems" och jag kan komma tillbaka till menyn.

Men ibland så blir allt svart och det ända man hör är ljudet som laggat fast. Ända du kan göra då är att stänga av datorn genom att hålla in "på/av" knappen.

Någon som känner igen problemet?
Citera
2011-01-05, 22:24
Medlem
mmas avatar
Hej!

Nu till mitt problem, jag tog bort all CS från min dator och installerade det på nytt, helt clean installation alltså, sen tog jag hem "bind maker" och gjorde köpscript ( http://www.bindmaker.org/ )

såklart har jag ändrat lite tangenter i spelet också då jag inte spelar med default.

Men det som händer är att helt plötsligt blir jag typ redirectad till en annan server, eller bara blir kickad utan förklaring, jag spelar alltid med en polare på samma server (vi sitter i vent och snackar skit samtidigt) och han händer det aldrig.

Nu blev jag helt plötsligt redirectad till nån jävla rysk server som jag aldrig sett. Jag klippte ur det som var i prompten:

Citat:

[SP] Nia (RADIO): Fire in the hole!
Connecting to xx.xx.xx.xxx...
Redirecting connection to ;bind z "connect xx.xx.xx.xxx".
Redirecting connection to ;bind x "connect xx.xx.xx.xxx".
Redirecting connection to ;bind F5 "connect xx.xx.xx.xxx".
Redirecting connection to ;bind DEL "connect xx.xx.xx.xxx".
usage: connect <server>
Redirecting connection to xx.xx.xxx.xxx:27015;alias disconect "connect xx.xx.xx.xxx";alias conect "connect xx.xx.xx.xxx";bind PGUP "connect xx.xx.xx.xxx";bind PGDN "connect xx.xx.xx.xxx";bind j "connect xx.xx.xx.xxx"bind i "connect xx.xx.xx.xxx".
Connecting to xx.xx.xxx.xxx:27015...
Connection accepted by xx.xx.xxx.xxx:27015
* Privileges set

BUILD 4554 SERVER (0 CRC)
Server # 30
Commencing connection retry to xx.xx.xxx.xxx:27015
Connecting to xx.xx.xxx.xxx:27015...
Connection accepted by xx.xx.xxx.xxx:xxx

Jag är ju ingen höjdare att tyda sånt, men är det nån bind som gör att jag skickar mig själv vidare nåstans?

Tack!
Citera
2011-01-06, 00:29
Medlem
fbtrollets avatar
Någon som vet inställningarna som man ska ha för cs 1.6 surf_ski_2? De jag vet om nu är sv_airaccelrate 16000 och sv_maxspeed 16000
Citera
2011-01-06, 15:25
Medlem
Varför kan jag inte få upp svenska servrar när jag refreshar på steam? Istället får jag massa ryska servrar jag inte vill in på..
Och varför står det "Russian Soccer Community SJ-Play.net" som banner när jag ska gå in på olika servrar?
Citera
2011-01-07, 14:53
Medlem
Fixade precis z-bots till 1.6. Jag lade in det i cstrike precis som det står att jag ska göra.

När jag väl har addat bottar, så analyserar de banan precis som vanligt, och sedan restartar banan. Dock gör den så hela tiden, bottarna analyserar banan om och om igen, oavsett hur många gånger de redan har gjort det. Det går med andra ord inte att spela. Vad kan vara fel?
Senast redigerad av Hotspur 2011-01-07 kl. 15:04.
Citera
2011-01-07, 18:36
Bannlyst
Varför kan inte min kompis komma till min banna på cs 1.6 förut funkade men inte nu när han ska joina så kommer det fram servern funkar inte hur kan jag fixa det jag gjort sv_lan 0 oxå
Citera
2011-01-08, 02:52
Medlem
Empostings avatar
Kan vara helt fel tråd. Men känns onödigt att göra en helt ny.

Någon mer som har problem att logga in just nu?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in