2010-11-17, 13:38
Medlem
Notumlords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av muppetshow
Vettifan vad som har hänt men jag kunda komma in tidigare i morse vid typ 10tiden men nu funkar de inte efter en satans reboot
Vad har ni för bredbands leverantörer?
Citera
2010-11-17, 14:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Notumlord
Funkar inte för mig heller, har comhem
Citera
2010-11-17, 15:28
Medlem
Trustys avatar
Jag kommer fortfarande inte in på steampowered.com men när jag använder proxy så kommer jag in. Konstigt!

EDIT: Jag testade http://downforeveryoneorjustme.com/ och sidan ska vara uppe. Någon som vet vad felet är?
Senast redigerad av Trusty 2010-11-17 kl. 15:31.
Citera
2010-11-17, 16:00
Medlem
TheLynxs avatar
Kan inte logga in heller...
Dock kunde min polare det.
Citera
2010-11-17, 17:28
Medlem
Notumlords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sushilito
Funkar inte för mig heller, har comhem
Jag har också comhem, har vart inne på steam forumet i telefonen och det är flera personer i olika länder som har samma problem och valve jobbar tydligen på det. En intressant sak är att när jag satte på datorn för dagen så kom jag in på msn men inte inkorgen, efter 15-20min kom jag dock in, någon timme senare när jag startade om datorn kom jag inte in på varken msn eller inkorgen. Vet dock inte hur det är nu då jag inte är hemma
Citera
2010-11-17, 18:22
Medlem
Tjohej! Hoppas att någon snäll själ kan hjälpa mej med mitt problem.

Har införskaffat en sprillans bärbar dator för kanske 2 månader sedan.
Installerade CS igår och tänka lira lite...

När jag är inne i en server får jag enorma fps drops, FPSen ligger på runt 30 - 60 konstant.
Har provat att stänga av/he på vsync och endel smågrejor som -freq 60/100 osv.
Ingenting verkar funka och nu är jag desperat! :P

Har nVIDIA grafikkort btw.
Hoppas någon kan luska ut mitt problem, vore schysst
Citera
2010-11-17, 19:45
Medlem
Nu är det såhär jag vet att det finns hur mångs cs trådar som helst men kan inte hitta mitt svar!

Nu till saken.
Ja trycker på att joina ett game.. Den joinar allt e bra osv... Men när ja väl kommit in i servern ser ja banan i en sekund sen Auto disconnectar jag :S Och ja får inte upp något felmeddelande alls.

Någon som har råkat ut för liknande?

Detta gäller Alla servrar
Citera
2010-11-17, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Notumlord

Blixtvik heter det, kast som satan men inte det som ligger bakom mitt problem

Citat:
Ursprungligen postat av demorz
Nu är det såhär jag vet att det finns hur mångs cs trådar som helst men kan inte hitta mitt svar!

Nu till saken.
Ja trycker på att joina ett game.. Den joinar allt e bra osv... Men när ja väl kommit in i servern ser ja banan i en sekund sen Auto disconnectar jag :S Och ja får inte upp något felmeddelande alls.

Jag antar att du har startat om steam, är det bara idag eller har du haft detta problem i ett par dagar? Om ovanstående saker stämmer in så hade jag helt enkelt ominstalerat steam. Kanske kunde vara till någon hjälp
Senast redigerad av muppetshow 2010-11-17 kl. 20:23.
Citera
2010-11-18, 00:54
Medlem
motivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av demorz

Nu till saken.

Får du inte upp något i konsolen i CS, utan står det endast "Disconnected"?
Citera
2010-11-18, 06:25
Medlem
Problem solved. Ja fick ominstallera steam hehe, Tackar så mycket för ert engagemang
Citera
2010-11-18, 14:28
Medlem
DirectXs avatar
Va fan har hänt med 1.6? Har inte spelat cs på flera år, tänkte gå in och lira lite (va med i en av världens bästa surfclaner när jag spelade som mest) Jag kommer in, försöker söka efter servrar men hittar inte mycket. Typ 100 allt som allt, inte en enda surfserver, inte en enda DD2 server jag kommer in på, alla är typ cp och går inte att connecta. Är det jag och mitt interenet som är felet eller har CS blivit fruktansvärt inpopulärt?!
Citera
2010-11-18, 18:11
Medlem
motivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DirectX
Va fan har hänt med 1.6? Har inte spelat cs på flera år, tänkte gå in och lira lite (va med i en av världens bästa surfclaner när jag spelade som mest) Jag kommer in, försöker söka efter servrar men hittar inte mycket. Typ 100 allt som allt, inte en enda surfserver, inte en enda DD2 server jag kommer in på, alla är typ cp och går inte att connecta. Är det jag och mitt interenet som är felet eller har CS blivit fruktansvärt inpopulärt?!

Kör du med router eller? Öppna isåfall portarna som CS-servers använder, tex 27015 osv (du kan även bara stänga av brandväggen istället).
Senast redigerad av motiv 2010-11-18 kl. 18:14.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in