2010-02-24, 19:59
Medlem
Någon som vet vad man skulle skriva för commando för siktet inte ska bli stort när man hoppar?
Citera
2010-02-24, 20:33
Medlem
kontrollpanelen - lägg till ta bort program - ta bort counter strike (tryck ja när den frågar om du är säker) - ta bort steam.

Så slutar siktet hoppa!

Seriöst: Det finns på google! Vet att configen jag använder har kvar siktets storlek vid hopp osv. Mycket skönare.
Citera
2010-02-25, 22:38
Medlem
Fooulzs avatar
Funderade på att göra en cs film med alla mina records jag spelat in i Cstrike mappen, men vet inte med vad jag ska öppna de med / ändra formatet (?) Kan inte lägga till de i windows media player
Citera
2010-02-26, 20:09
Medlem
När jag spelar cs får jag slowmotion lagg var 15e sekund, lagget varar i typ 2 sek, går inte att spela med..

Vad kan va fel?
Citera
2010-02-27, 00:30
Medlem
Tomatpures avatar
Kopiera spel från steam?

En vän kom över till mig, och började hålla på med sitt acc och sedan skriva in massa skit i konsollen på 1.6 och började med configen, sedan såg jag att han hade fått en av mina spel på sin spellista? Går det utan program och endast med lite .config inställningar att kopiera ett steamspel till ett annat acc?

Jag har sökt men hittar inget "Steal steam games"...
Citera
2010-02-27, 02:49
Medlem
Och din vän kunde även spela spelet från spellistan utan att behöve skriva in ditt konto info? Har hänt mig förut när någon har loggat in på sitt konto från min dator, att sedan några av deras spel kommer upp på mitt konto, men för att jag sedan ska kunna spela dom, så måste jag givetvis även logga in på deras konto.
Citera
2010-02-27, 11:03
Medlem
Pqps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tomatpure
En vän kom över till mig, och började hålla på med sitt acc och sedan skriva in massa skit i konsollen på 1.6 och började med configen, sedan såg jag att han hade fått en av mina spel på sin spellista? Går det utan program och endast med lite .config inställningar att kopiera ett steamspel till ett annat acc?

Klart det går, men ditt account måste ju ändå ha "tillgång" till spelet som du kopierar. Det vill säga att din vän måste ha en cd-key till just spelet registrerat på sitt konto.
Citera
2010-02-27, 11:38
Medlem
myrmeldjyrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Access
Någon som vet vad man skulle skriva för commando för siktet inte ska bli stort när man hoppar?

cl_dynamiccrosshair 0
Citera
2010-02-27, 15:14
Medlem
Tomatpures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pqp
Klart det går, men ditt account måste ju ändå ha "tillgång" till spelet som du kopierar. Det vill säga att din vän måste ha en cd-key till just spelet registrerat på sitt konto.
Ah tack, men som jag skrev var spelet på spellistan och redo att laddas ner. Det kommer väll upp senare, men tack
Citera
2010-02-27, 17:43
Medlem
h4xors avatar
Jag bytte config och pangar nu mkt bättre. Vet inte om jag inbillar mig lr om jag blivit bättre, men det känns som att skotten går mkt snabbare och rakare. Finns det ngn inställning som gör detta?
Citera
2010-02-28, 07:04
Medlem
Tomatpures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av h4xor
Jag bytte config och pangar nu mkt bättre. Vet inte om jag inbillar mig lr om jag blivit bättre, men det känns som att skotten går mkt snabbare och rakare. Finns det ngn inställning som gör detta?
Högre FPS möjligen, det känns som skotten skjuter snabbare men om dem gör det...ingen aning.
Citera
2010-02-28, 20:04
Medlem
Zukvalj2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tomatpure

Tror inte det. Det brukar stå pre-load complete på de spelen som inte är dina. Fast man måste köpa spelet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in