2010-01-29, 15:32
Medlem
Snasis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ..FAN..
Har du router? Om du har det prova att koppla sladden direkt till datorn.

Ne, jag kör direkt från bredbandsuttaget till datorn.
Citera
2010-01-29, 15:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Robs
Thomson TG787

Har likadan router fungerar perfekt har inte öppnat några portar.
Citera
2010-01-29, 16:43
Medlem
Oofs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rain
haha.
ok.. En fråga om cs. Vilken cs mus?

Jag har lirat med en Microsoft Intellimouse 3.0 ... Den första gråa versionen sen den kom =) ... har testat lite andra på Internetcafé:er och hos vänner men jag tycker den är väldigt bra =)
Citera
2010-01-29, 20:59
Medlem
hej! det var många år sedan jag spelade cs, ladda precis ner steam allt fint tills jag ska leta server.. det går inte hitta nån står att listan håller på att refreshas men inga servrar ploppar upp. nån som vet nått?
Citera
2010-01-29, 22:26
Medlem
Eftersom jag inte har ett skit att göra ikväll tänkte jag lira lite CS! När jag kommer in i spelet har jag endast 60fps... "Jahapp!" tänkte jag och körde den gamla goda "-freq 100" i launch options. Men då när jag går in i spelet är det som att jag har klickat i "run in a window", fast det har jag ju inte...

Vad ska jag ta mig till? Är det något i nVidia-inställningarna jag ska ändra, och i så fall vad?

Kolla! http://www.pici.se/535785/?size=fullsize

EDIT: Självklart fungerade det genom att stänga av V-sync. Men jag har så många gånger hört att de 40 fpsen man tjänar genom det är fejk! Hur är det egentligen?
Senast redigerad av devoid 2010-01-29 kl. 22:36.
Citera
2010-01-31, 14:20
Medlem
ekmannens avatar
2 användare på steam till 1

Jag har 2 användare på steam. På ena finns det counter-strike source och på det andra har jag 1.6. Jag vill avaktivera source så jag kan aktivera det på min andra användare, så jag har båda spelen på samma användare. Går det? Har cd key och allt sådant.
Citera
2010-01-31, 14:21
Medlem
Veeoons avatar
Inte genom vanliga medel men du kan ju alltid testa mejla support, var redo med bild på ditt ID osv.
Citera
2010-01-31, 14:46
Medlem
_Samuelsson_s avatar
Tror tyvärr inte det går när man väl aktiverat.
Citera
2010-01-31, 19:29
Medlem
Robss avatar
Hm..Använder mig av Logitech G15 tangentbord (äldre modellen), och undrar hur fan man får Echovoice att funka på LCD displayen? Har haft tangentbordet/programmet länge men först nu tycker jag att det hade vart roligt o få det att funka..

Bör även tillägga att jag spelar Counter-Strike Source.
Citera
2010-01-31, 20:13
Bannlyst
Error 423 ?

Varje gång jag försöker installera Half-Life på min Hp så kommer det upp en ruta där det står "error 423 setup is unable to load the installation script file".
Hittar inget vettigt på google så jag frågar er på flashback om någon har en aning vad felet är?
Jag har tidigare spelat Half-Life på samma dator.
Citera
2010-01-31, 20:28
Medlem
Hej. precis fått en ny dator, installerade cs o de funkade fint.. efter att startat om datorn går mitt cs i slowmotion och det är inte lagg ser normalt ut när jag speccar andra, har 100 fps osv. Har testat installera om steam utan resultat. körde bredbandskollen och mitt bredband funkar fint och att stänga av brandväggen hjälpte inte de heller. Körde en systemåterställning och det funkade igen men slutade funka nästa gång jag starta om datorn. Någon som har en aning som vad som kan vara fel? Tack på förhand!
Senast redigerad av Guzzten 2010-01-31 kl. 20:58.
Citera
2010-02-02, 21:48
Medlem
doktorsmutss avatar
jag har ett mystiskt problem med mitt steam/cs... jag har provat att installera om 5 gånger flytta runt filer och det mesta jag kunnat hitta genom att googla.. det som händer är att när jag installerat steam och laddat hem cs så kommer denna text upp "could not load filesystem dll filesystem crashed during construction" när jag ska starta cs. står också att det är en fatal error ifall det på något sätt kan hjälpa.. problemet uppstod för första gången idag när jag startade datorn och efter ett tag skulle lira lite. som sagt har jag provat det mesta samt deletat alla filer angående steam och installerat om allt igen.. hjälp välkomnas med en stor bamse kram!

tack på förhand
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in