2008-11-26, 22:12
Medlem
FuckThePolices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lolihuvet
Testa läsa det jag skriver?

Kan det bli mycket tydligare?
nopp det kan det inte. för jag bryr mig faktist inte om cheaters wh inte fungerar. det är bara så dåligt att cheata!
Citera
2008-11-28, 15:07
Medlem
Caputskis avatar
Skulle behöva lite hjälp. Har Steam & CS 1.6 ínstallerat på min stationära dator. Har precis köpt en ny laptop, o ja vill föra över det. Kan man dra över hela mappen? Måste man fortfarande ha HL för o lira 1.6? Räcker de om man laddar ner o installerar steam, o loggar in me sitt account för att få tillgång till Half life och CS? Har tappat bort både min hl skiva & cd key
Citera
2008-11-28, 15:28
Medlem
thatdudes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Caputski
Skulle behöva lite hjälp. Har Steam & CS 1.6 ínstallerat på min stationära dator. Har precis köpt en ny laptop, o ja vill föra över det. Kan man dra över hela mappen? Måste man fortfarande ha HL för o lira 1.6? Räcker de om man laddar ner o installerar steam, o loggar in me sitt account för att få tillgång till Half life och CS? Har tappat bort både min hl skiva & cd key

Du kan föra över hela steam mappen och köra steam.exe därifrån, har alltid funkat finfint för mig.

Om du inte har skiva och cdkey är det lugnt, om du redan har reggat cd-key'n på ditt steamacc så kan du tanka och installera genom steam.
Citera
2008-11-28, 18:27
Medlem
Kyotos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Caputski
det är väll bara gå in på steams hemsida ladda ner skiten och sen logga in på steam på din laptop och starta cs.. (så laddas de ner igen på din laptop)
Citera
2008-11-28, 19:29
Medlem
Sufferstreams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sufferstream
Funderar på att installera steam o köra lite cs 1.6 igen, men spelar folk fortfarande? Finns det många servrar uppe osv? Är det någonting som har ändrats på 2år? Måste man ha nått extra skitprogram som punkbuster för o spela på vissa servrar fortfarande?
6
Citera
2008-11-29, 11:42
Bannlyst
Jag kör med High FPS-models och jag undrar vad som händer om jag tar bort alla terrorist-modell-mappar förutom en.

Kommer alla T att se ut som den T-modellen jag har kvar eller kommer de vanliga modellerna att användas då till de som jag inte har mappen till?

http://gamma.nic.fi/~amaki/
Citera
2008-11-29, 12:25
Medlem
Någon som har IPn till någon Team Gungame server utan alltför hög ping? 1.6
Citera
2008-11-29, 16:54
Medlem
smhi2s avatar
Någon som har något bhop script? Menar inte config script nu utan, nåt som liknar cs cheat. För då brukar man oftast ha ett bhop script. Helt enkelt ett program med bhop script.
Citera
2008-11-29, 17:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enigmium
Jag kör med High FPS-models och jag undrar vad som händer om jag tar bort alla terrorist-modell-mappar förutom en.

Kommer alla T att se ut som den T-modellen jag har kvar eller kommer de vanliga modellerna att användas då till de som jag inte har mappen till?

http://gamma.nic.fi/~amaki/

Det senare, orginal används. Vill du att alla ska se likadana ut får du ta att välja en mapp, sen skapa 4:a kopior av den mappen o sätta namnen på dem mapparna så dem motsvarar namnen på modellerna i spelet. Skulle jag tro.

4 olika namn mappar, samma innehåll.
Citera
2008-11-29, 19:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SanCo
Det senare, orginal används. Vill du att alla ska se likadana ut får du ta att välja en mapp, sen skapa 4:a kopior av den mappen o sätta namnen på dem mapparna så dem motsvarar namnen på modellerna i spelet. Skulle jag tro.

4 olika namn mappar, samma innehåll.

Tack så mycket. Det var så jag fick göra. Jag kopierade den CT- och T-.mdl-filen som jag ville att alla CT's och T's ska se ut som och lade in den i de olika mapparna och döpte bara om de till typ "arctic".
Det fungerar skitbra.

Lite krångligt om man vill ändra så att alla CT's ser ut som någon annan CT-modell bara.
Citera
2008-11-29, 23:26
Medlem
truperts avatar
Ju snabbare svar desto bättre!!

Jag ska lana lite nu med mina kompisar. Eller lana och lana. 4 spelare i lan och 2st utomstående. Vi tänkte köra cs. Hur ska vi göra för att alla ska joina sama game?! vilket ip osv? Vi kör gungame funkar svinbra i lanet men hur ksa det funka utanför lanet?!
Citera
2008-11-30, 15:40
Medlem
smhi2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smhi2
Någon som har något bhop script? Menar inte config script nu utan, nåt som liknar cs cheat. För då brukar man oftast ha ett bhop script. Helt enkelt ett program med bhop script.
Någon?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in