• 2
  • 3
2006-12-15, 17:13
Medlem
Whissles avatar
Inte för att jag nu har varit på en julfest men eftersom jag blir helt jävla dum i skallen då jag dricker så tror jag inte att jag skulle våga supa på då det är folk som man ska jobba med i närheten. Var på ett 50-års kalas för nått år sedan och det hela slutade inte lyckligt kan jag lugnt säga Har aldrig i mitt liv haft nära sån bakfylleångest som efter den gången.
Citera
2006-12-15, 17:20
Medlem
Mulas avatar
Ja ikväll ska man iväg på julbord med jobbet :thumbsdow
Brukar försöka dodga denna typ av tillställningar men i år hade dom faktiskt valt ett av Stockholms bästa julbord så man vill gå för matens skull. Jag är väl ganska social av mig på jobbet men den här grejen är verkligen inte min påse. Dessutom ska av någon jävla outgrundlig anledning alla respektive med också, så man ska stå som nåt ufo och lalla med kollegernas puckade jävla fruar, som jag inte har ett jävla dugg intresse av att träffa. Eftersom man själv är singel så man kan inte skicka fram nån flickvän (har hänt att man har tagit med tjejkompisar som får stå för det mot gratis mat) som får stå för det heller.
Eftersom det är fredag ska det givetvis ut och festas sen, eftersom det är typ enda dan på året dom får gå ut för sina jävla kärringar...
Blir några bärs och en nubbe och sen drar jag hem.
Citera
2006-12-16, 12:43
Medlem
KollaPolskis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mula
Ja ikväll ska man iväg på julbord med jobbet :thumbsdow
Brukar försöka dodga denna typ av tillställningar men i år hade dom faktiskt valt ett av Stockholms bästa julbord så man vill gå för matens skull. Jag är väl ganska social av mig på jobbet men den här grejen är verkligen inte min påse. Dessutom ska av någon jävla outgrundlig anledning alla respektive med också, så man ska stå som nåt ufo och lalla med kollegernas puckade jävla fruar, som jag inte har ett jävla dugg intresse av att träffa. Eftersom man själv är singel så man kan inte skicka fram nån flickvän (har hänt att man har tagit med tjejkompisar som får stå för det mot gratis mat) som får stå för det heller.
Eftersom det är fredag ska det givetvis ut och festas sen, eftersom det är typ enda dan på året dom får gå ut för sina jävla kärringar...
Blir några bärs och en nubbe och sen drar jag hem.

Ja det är helt sanslöst att människor inte är mer vana att handskas med andra
människor och alkohol.
Hälften spårar ur och den andra hälften har tråkigt.
Citera
2006-12-16, 15:33
Medlem
MYRSLOKENs avatar
Jag gillar inte sprit, inte vin heller men brukar beställa ett glas som brukar ingå, Men oftast står det i princip orört även då jag ätit klart.
Citera
2006-12-18, 11:36
Medlem
Ta 0,5 liter sprit, 0,5 liter apelsinjuice...blanda i en skål och svälj. Då blir allting skoj!
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in