Är du ironisk?
På sin tid var det bra med Magnus som programledare.
När Adam sedan tog över så dök det rejält.
Detta verkar vara en dödfödd idé att uppväcka ett lik.
Men du verkar vara insatt eftersom du inte gör annat än postar inlägg om Jeopardy.
Vem ska vara programledare?
Inte ironisk: Jeopardy är frågesporternas Rolls-Royce. Programledare ännu okänd. Men å så spännande.
Tycker den nya upplagan är helt okej faktiskt. Inte massa trams, dom bara kör på och lagom svår nivå på frågorna, samt att beloppen är högre än på Härenstams tid. Ger nya Jeopardy! klart godkänt så här långt
Första gången Gårdinger gör en bra insats, antar att han ska hålla sig till seriösa program och inte massa trams. Dock är Härenstam en betydligt mer charmig och härlig karaktär och går inte att överträffa.
Första gången Gårdinger gör en bra insats, antar att han ska hålla sig till seriösa program och inte massa trams. Dock är Härenstam en betydligt mer charmig och härlig karaktär och går inte att överträffa.
Är väl knappast någon som tror att han ska överträffa Härenstam. När Alsing tog över programmet var frågorna så löjligt enkla och så himla dåligt att jag bara ville spy, men jag tycker den här upplagan är helt okej. Gillar nivån på frågorna och gillar att dom höjt "prissummorna" på frågorna. Bara dom inte kör kändisspecial och dylikt mellan varven så kommer detta bli bra tror jag.