Citat:
Ursprungligen postat av
Talldwarf
Nuvarande idiotjävelfanskap till chef.
Finns nog få exemplar av en fullkomlig idiot som det fanskapet som är så inkompetent, konflikträdd, feg och har mage att inte kunna stå för vad avskrädet sagt utan ljuger en rätt upp i ansiktet.
Tyvärr golfar fanskapet med rätt personer i ledningen, så de håller fanskapet bakom ryggen trots påtalad ohållbar arbetsmiljö.
Ja, jag söker nya jobb för fullt.
Må fanskapet drabbas av evig analklåda.
Kan va rätt nice i klia analen ibland ju han kanske blir glad om han får klia sig dör ofta
Ot: Kom en ny medelåldersman till jobbet och jag skulle lära ut. Jag va ca 19-20. Mannen va ca 40+.. jag fattade direkt att detta skulle gå åt pipan.
Mannen skröt om sin datorvana att han jämnt o ständigt använt dator flitigt och klassade dig själv som en liten IT prins om ni fattar..
När de va dags att starta datorn gick det bra för honom. När man sedan måste trycka ctrl alt delete för att få fram så man ska logga in på datorn då jäklar höll de ta mig fan på brista. Först i skratt men övergick senare i en sån frustration så jag trodde jag skulle bli flint.
Killen fattade 0, han hade då aldrig hört talas om ctrl (control) förr inte heller alt knappen. Tillslut pekade jag på knapparna och då börja han trycka på dessa stegvis en i taget och undrade varför inget hände.. Jag förklarade du måste hålla in tangenterna tillsammans och då han släppt uppmärksamhet från just dessa tangenter så tabbade han bort dom.
Sökandet börjades igen denna gång med nästan hela jävla skallen nedtryckt i tangenterna för att leta rätt på ctrl alt del som han hade tryck på för 5 sek sen.
Såg ut som en jävla rymdforskare när han sökte sig efter dessa guldknappar. Fy satan va de kokar i mig än i dag nu när jag skriver de här.. inte nog med det så va han en ful rackare som bara gjorde saken värre.
Chefen gav han 2 chanser till på 2 veckor men han gav själv upp tillslut och dök aldrig upp igen. Sån befrielse