2025-06-16, 18:38
Medlem
Blå Lotus från KE = Mild effekt ej värd det höga priset.
Citera
2025-06-30, 18:07
Medlem
Gamla supreme under nytt namn, h*rb*listic.se säljer Blå Lotus-gummies bland annat.

De säljer även Pink Lotus. Frågar innan jag frågar GPT för diskussion och flera kanske är intresserade. Pink Lotus koppling till Blå Lotus?

Edit:

Vad är Pink Lotus och dess eventuella koppling till Blå Lotus?

ChatGPT sade:

Effekten av en mycket stor men ej toxisk dos av pink lotus (Nelumbo nucifera) beror på vilken del av växten du använder (blommor, frön, stam, rot) och hur den tillreds. Det finns dock viss traditionell och modern användning, särskilt av blommor och frön, som kan ha milt lugnande och stämningshöjande effekt.

Vad är effekten av en mkt stor men ej toxisk dos pink lotus och hur intar jag det

Chat GPT:

Senast redigerad av Flashbackwards 2025-06-30 kl. 18:16.
Citera
2025-06-30, 18:08
Citat:
Ursprungligen postat av doenitz
Ja, vad fan babblar han om?
Så blir det när man har pundat för mycket
Citera
2025-07-23, 07:04
Medlem
Någon som testat blå lotus gummies?
Citera
2025-08-04, 17:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knubbisarne
Någon som testat blå lotus gummies?

Eller tinctures som H*rb*l*st*c säljer?
Citera
2025-08-05, 20:28
Medlem
Undrar samma. Gummies verkar ju extremt dyra. Vad jag kan läsa mig till gör inte denna blomma särskilt mycket förutom möjligtvis lite lugn och hjälper folk att ”lucid drömma”?

Kan knappt hitta något om extrakt och dess effekter i andra forum.

Citat:
Ursprungligen postat av Flashbackwards
Citera
2025-08-19, 07:38
Medlem
HB har fått in blå lotus som enligt deras nyhetsmail ska vara 20 gr starkare. Hur är det menat att man ska ta detta, typ droppar på tungan?
Citera
2025-08-20, 13:53
Medlem
Citat:

Detta var bra faktiskt mot min ångest och abstinens efter Mitragyna Hirsuta och Javanica. Bästa jag provat bland lagliga medel, kosttillskottliknande preparat. Provat citronmeliss, passionsblomma, l-theanin, vändrot.. Ja säkert glömt nåt. Denna tinktur när jag tar 1 ml hjälper bra mot ångest och abstinens efter Mitragyna Hirsuta och Javanica. Dock blir det snabbt för dyrt så kommer inte använda denna allt för mkt. Mest under ett par dagar nu medans kroppen min vänjer sig av med Mitragyna-produkterna.
Citera
2025-08-20, 13:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Memekrig
HB har fått in blå lotus som enligt deras nyhetsmail ska vara 20 gr starkare. Hur är det menat att man ska ta detta, typ droppar på tungan?

Om du menar tinkturen kör jag dropparna under tungan bara. Smakar starkt men inte så farligt.
Citera
2025-08-25, 15:35
Medlem
Citat:
Detta var bra faktiskt mot min ångest och abstinens efter Mitragyna Hirsuta och Javanica. Bästa jag provat bland lagliga medel, kosttillskottliknande preparat. Provat citronmeliss, passionsblomma, l-theanin, vändrot.. Ja säkert glömt nåt. Denna tinktur när jag tar 1 ml hjälper bra mot ångest och abstinens efter Mitragyna Hirsuta och Javanica. Dock blir det snabbt för dyrt så kommer inte använda denna allt för mkt. Mest under ett par dagar nu medans kroppen min vänjer sig av med Mitragyna-produkterna.

Toleransen går dock upp fort emm. Då ännu dyrare. Nej rekommenderar inte att ni tar detta varje dag. Får experimentera själv. Hittar inga svar online.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in