2006-11-19, 17:10
Medlem
penisrulvens avatar
Vet inte om det här är rätt forum, nåväl.

Viasat bjuder verkligen på skit, rätt hem i vardagsrummet. Skit morgon, dag och kväll. Sällan hittar man något värt att titta på. Vilken Digital-TV leverantör borde man "skaffa"? Discovery Channel är det enda kravet. National Geographic tackar jag inte heller nej till. Någon som har något tips?
Citera
2006-11-19, 17:22
Bannlyst
Vad är det som inte viasat har som du vill ha? Du bör vara lite mer specifik. Discovery finns så vitt jag vet bara i viasats utbud....? Gillar man discovery och NatGeo så har du ju rätt leverantör.... Canal digital har tv3, det har inte du. Du kan ju köpa till discoverypaketet för ett par hundringar och få en drös olika discoverykanaler.

Tog bort gränsfall. /Mod
Citera
2006-11-19, 17:29
Moderator
vfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slöhögen
Vad är det som inte viasat har som du vill ha? Du bör vara lite mer specifik. Discovery finns så vitt jag vet bara i viasats utbud....? Gillar man discovery och NatGeo så har du ju rätt leverantör.... Canal digital har tv3, det har inte du. Du kan ju köpa till discoverypaketet för ett par hundringar och få en drös olika discoverykanaler.

Tog bort gränsfall. /Mod

Canal digital har inte tv3, tv3 finns hos viasat.
Discovery ingår i familjepaketet hos canal digital.
Citera
2006-11-19, 17:42
Moderator
impieteers avatar
Discovery Channel kan du i Sverige skaffa på nästan alla sätt förutom just genom Viasat.
http://discoverychannel.se/skaffa/index.shtml
* Comhem om du har kabel-tv.
* CanalDigital om du har parabol.
* Boxer om du har marksänd digitalbox.
Citera
2006-11-19, 18:34
Medlem
penisrulvens avatar
Ah, det får bli Canal Digital, tack så mycket. Är det någon som vet hur det blir med pengarna som är inbetalade i ett år framåt? Får man tillbaka dom, eller kommer jag kunna se på Viasat i ett år till? Eller får jag inget alls för dom? Jag kanske borde fråga det i något annat forum.
Citera
2006-11-19, 22:01
Medlem
Mr ms avatar
beror ju på om du ha bindningstid eller ej vanligen 24mån..
Citera
2006-11-20, 18:20
Medlem
SpikeTVs avatar
Varför inte Boxer? Jag har grundpaketet med Discovery, TV3, Kanal 5, osv. Nöjd som få.
Citera
2006-11-21, 17:15
Medlem
Mx_1337s avatar
Citat:
Canal digital har tv3, det har inte du.

Fel ! canal digital har inte tv3 visat har den. däremot har canal digital kanal 5 som viasat inte har sen har dom ju även canal+ kanalerna som viasat inte har
Citera
2006-11-21, 23:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mx_1337
Fel ! canal digital har inte tv3 visat har den. däremot har canal digital kanal 5 som viasat inte har sen har dom ju även canal+ kanalerna som viasat inte har
Det var ju märkligt för jag har minsann en viasat-box och har inga problem att titta på kanal 5. Däremot saknar även jag Discovery Channel men under bindningstiden får man hålla tillgodo med det smått sunkiga viasat explorer som visar porrdokumentärer halva tiden.
Citera
2006-11-23, 11:21
Medlem
hookis avatar
Ska det vara så svårt.....

www.canaldigital.se
www.viasat.se
www.boxer.se
Citera
2006-11-23, 11:57
Medlem
kamikaze_kids avatar
Citat:

Tog bort gränsfall. /Mod

Jag har Viasat via bredbandet och har inte Discovery, däremot har jag 3 fina kanaler som substitut : Viasat Explorer, Viasat History och Reality Channel.
Och fattar inte hur du kan säga att Viasat inte har 3:an?! Dom äger ju 3:an ffs!
Citera
2006-11-23, 20:12
Medlem
tjompans avatar
Jag har Canal Digital och med familjepaketet får jag in Discovery, Disc.Civilisation. Disc.Travel & Living och Disc.Science.
Givetvis också Animal planet, Travel Channel och National Geografic som antagligen passar som handsken.
En stor hög med andra kanaler också....

MEN..... Inte TV3

/Tjompan
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in