2006-11-23, 21:12
Medlem
Mx_1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av android
Det var ju märkligt för jag har minsann en viasat-box och har inga problem att titta på kanal 5.
Jaså, har du nyligen fått det eller har du haft det länge ? ..
Citera
2006-11-24, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av android
Det var ju märkligt för jag har minsann en viasat-box och har inga problem att titta på kanal 5. Däremot saknar även jag Discovery Channel men under bindningstiden får man hålla tillgodo med det smått sunkiga viasat explorer som visar porrdokumentärer halva tiden.

Jag tvivlar på det du säger att du har Viasat och kanal5, jag hittar inte den kanalen i Viasats utbud. Men överbevisa mig gärna.
Annars håller jag med dig om att Viasat och deras explorer och förresten deras andra kanaler har alldeles för mycket porr. I natt när jag kom hem så räknade jag till minst sju kanaler som visade porr på mitt Viasat Guld, det är ju inte för det som jag abonnerar på dem. Men får stå ut ett halvår till sen byter jag nog till Canal Digital.
Citera
2006-11-25, 11:03
Medlem
Mr ms avatar
förmodligen har han viasat i grund o botten o kompleterat med conax samt kanal 5 via canal digital, kör båda systemen. konstigt att vara helt ovetande om detta dock ... kanske pappas tv o box

eller så har kanske någon kabeloperatör i bakgrunden... finns andra sätt
att få tillgång till viasat. men har han parabol och ingen conaxmodul så är det bara att dra ner mössan
Citera
2006-11-25, 11:23
Bannlyst
tjena

hm nån måste väl ha viasatbox av er undrar hur man tar bort farsans censur blockning
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in