Marabou hade den bästa fyllda chokladkakan någonsin i Marabou Premium Spécialités Hazelnut Nougat Dark. Den fanns för drygt tio år sedan men togs ur sortimentet efter några år. Älskade den till den grad att jag fick släktingar att skicka den till mig när jag bodde i USA.
Candy People - Nut Cup fanns runt 2017 men finns inte längre. Sveriges första peanut butter cup. Så otroligt jävla god.
Skulle kunna mörda för att få dem i butikerna igen.
Kanske blir halshuggen nu men runt 2004 så fanns det en glass med små kulor i såg typ ut som en soptunna har för mig den hette calipo poppers har blivit populär bland ungdomar igen förstås då de var små ungar då och tyvärr finns den inte längre
Kanske blir halshuggen nu men runt 2004 så fanns det en glass med små kulor i såg typ ut som en soptunna har för mig den hette calipo poppers har blivit populär bland ungdomar igen förstås då de var små ungar då och tyvärr finns den inte längre
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!