2013-03-15, 14:06
Medlem
ClubbingSealss avatar
Jag kommer ihåg att vi använde dom där lapparna och "Ice drops" när vi var små och tjuv-rökte.
Har inte sett dom sen dess.
Citera
2013-03-15, 16:18
Medlem
langaocbs avatar
Dom var krafitgt cancerogena. Ett flertal fall av en ovanlig sorts munhålecancer kunde relateras till ett bruk av dessa lappar. Fattar inte hur någon kan ha missat detta! Gå och kolla upp er om ni var konsumenter av dessa!
Citera
2013-03-15, 16:43
Medlem
3-Negrer-Med-Kedjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av langaocb
Dom var krafitgt cancerogena. Ett flertal fall av en ovanlig sorts munhålecancer kunde relateras till ett bruk av dessa lappar. Fattar inte hur någon kan ha missat detta! Gå och kolla upp er om ni var konsumenter av dessa!
Har du en källa?
Citera
2013-03-16, 02:05
Medlem
lilZer0s avatar
Dumle-klubborna som fanns på 90-talet var riktigt jävla goda, finns de fortfarande? Jag har då inte sett någon påse dumle-klubbor på vääldigt länge..
Citera
2013-03-16, 02:16
Moderator
Arne.Ankas avatar
1:a träffen hos google på "dumle klubbor" gör nu fan inte slut på hela månadspengen på detta
http://www.swedishfoodshop.com/dumle-klubbor-10-pack
Citera
2013-03-16, 11:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lilZer0
Dumle-klubborna som fanns på 90-talet var riktigt jävla goda, finns de fortfarande? Jag har då inte sett någon påse dumle-klubbor på vääldigt länge..
Dumle-klubbor finns i alla större mataffärer, ICA verkar ha lite överallt (mitt ICA när har )
Citera
2013-03-16, 15:40
Medlem
Kinman.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lilZer0

Vart bor du?? Sett dom i massor av affärer här i sthlm
Citera
2013-03-16, 18:17
Medlem
lilZer0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kinman.
Vart bor du?? Sett dom i massor av affärer här i sthlm
Okej då finns de fortfarande alltså, bara jag som inte lyckats hitta de. Får ta mig till en matbutik formatet större nästa gång. Tack
Citera
2013-03-17, 11:41
Medlem
MonsterMagnuss avatar
Har säkert nämnts tidigare i tråden men jag saknar Knasen-godis något brutalt.
Gräddkolan är lite för söt enligt mig.
Knasen-kolan var lite saltare och upplevdes inte så sliskig.
Citera
2013-03-17, 21:01
Medlem
rostkorvs avatar
Gummibjörnar med chokladöverdrag. Gelé med chokladöverdrag är allmänt sällsynt.

Orangea fötter med röd stortå. Brukade alltid slänga in dessa i mikron och äta dem uppsvällda och varma.

Apan chippo.

Stora, sura cola-flaskor där hälften hade körsbärssmak. Kan inte hitta dessa.

Brukade runk 2006 någon gång köpa små godispåsar på ÖoB VARJE DAG. De var röda och hade blandat godis; verktyg, goblinskallar med cola och skumsmak, ferraribilar och geléfrukter. Jag tror de fortfarande finns men för några år sedan bytte de innehåll
Citera
2013-03-17, 21:29
Medlem
UtflippaDs avatar
Det fanns för några år sedan en Gott & Blandat-påse med inslag av mjölk (i godiset, inte i påsen...). Minns inte namnet, någon som vet vilken påse jag tänker på? Finns den att hitta någonstans?

Antar att den endast producerades under en begränsad period... extremt gott var det, i alla fall!
Citera
2013-03-17, 23:16
Moderator
Arne.Ankas avatar
Ahlgrens reservdäck och chokladdränkta bilar, inte sett på länge men så djävla goda
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in