Sin kandidatuppsats i sociologi skrev han i alla fall vid Örebro universitet. Har för mig att den handlar om hur tonåriga killar går med i nynazistiska organistationer.
Sin kandidatuppsats i sociologi skrev han i alla fall vid Örebro universitet. Har för mig att den handlar om hur tonåriga killar går med i nynazistiska organistationer.
Två uppsatser till och med, en kandidat och en magister? Vore kul att läsa..
Killen är en psykopat. Typiskt för sådana är att de saknar den minsta empati men är väldigt inställsamma och manipulativa när det gynnar dem. Där av alla ”modiga och hederliga” erkännanden. Han borde avlivas eller åtminstone aldrig släppas ut ur fängelset. Han är en fullkomligt livsfarlig person.
Förvånar mig storligen hur en herre med hans kulör på huden var involverad i VAM. Dessutom, en del av pengarna från rånen han utförde sattes tydligen in i nån slags kampfond. Fler än jag som tänker på uttrycket "Nyttig idiot"?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!