Någon som har något tips på ett tangentbord som inte låter som en knackning på dörren när man skriver?
Mitt har börjat låta som fan (kanske det alltid gjort men jag är mer "vaken" nu) & jag stör mig som fan när jag sitter & skriver på kvällarna & det är helt tyst här hemma.
Det är ett pluss om det är trådlöst men inget måste, har ingen lust att betla hutlösa summor.
Tacksam för hjälp.
Är ytterst få tangentbord som är helt tysta, så få att åtminstone jag aldrig stött på ett. Anledningen är att folk generellt vill höra ett ljud när tangenten åker ner. Det är inte svårt att göra tysta tangentbord och det har gjorts tidigare. Saken var bara att dom floppade brutalt då folk blev osäkra om dom tryckte eller ej så de tryckte flera gånger oftast. Vet inte om det finns någon mindre sid-produktion av tysta tangentbord någonstans men ha inte för höga förhoppningar.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!