• 1
  • 2
2006-11-18, 02:23
Medlem
Min polare sa att han kommit ver sjukt svinig porr. S han skickade mig den.

Namnet r GGG Cum Games - annette.

yeeeeeez ...... Tnkte bara tipsa er om den serien. En del hr verkar gilla dylikt.

handlingen r vl att det r en tjej som blir psatt och sen sprutar de p henne, och fortstter stta p henne. sen om och om igen. s blir rtt kladdigt om man sger s.
Citera
2006-11-18, 02:56
Medlem
SamBams avatar
http://www.germangoogirls.com/tms/?nats=Mjc3MDoxNjo2

Finns vll ett par hundra filmer utav GGG, du kanske vill kolla in 666 seriena ocks ungefr samma fast dom blandar bukkake med wetsex.
Citera
2006-11-18, 07:05
Medlem
Dennos avatar
GGG r grymma. Faktiskt mina favvofilmer ver bukakke fr tillfllet.
Citera
2006-11-18, 08:04
Medlem
Fulfittans avatar
Men grattis. Frsta GGG-filmen kom vl fr minst 2-3 r sedan?

Jag tycker att de renodlade bukakke-avsnitten r jvligt ointressanta, s dr blir det snabbspolning. Vissa andra scener kan vara bra om de r tillrckligt hrda, men faktum kvarstr, skiten r tysk...
Citera
2006-11-18, 12:27
Bannlyst
Det ryktas att flera flickor har kvvts under inspelningen av dessa filmer, ingen har dtt men en har tydligen ftt lttare hjrnskador. Inget som r bekrftat dock, har hrt det ifrn flera hll. Det r ju inte helt otroligt d producenten r flld fr ett antal ritualmord, ocks inte det helt bekrftat.

Men GGG r bra. Gurglen Gut Grunk.
Citera
2006-11-18, 14:09
Medlem
Nedomanskys avatar
Vad r GGG och bukkake? Knner att jag r vldigt ovetande om dessa specialiter! Frmodar att det r frga om ngon typ av pervesion/ytterlighetssex?
Citera
2006-11-18, 14:17
Medlem
Fulfittans avatar
GGG är bara en förkortning på filmseriens övergripande titel - German Goo Girls. Vad Bukkake (och eventuellt Goo) betyder är väl inget du måste fråga om. Prova Google - svaret blir nog uppenbart ganska så omgående...
Citera
2006-11-18, 15:31
Medlem
Tord_Ywels avatar
Ahhh, Tyskarna. Europas egna japaner.
Citera
2006-11-18, 16:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Darkwingkvack
Det ryktas att flera flickor har kvvts under inspelningen av dessa filmer, ingen har dtt men en har tydligen ftt lttare hjrnskador. Inget som r bekrftat dock, har hrt det ifrn flera hll. Det r ju inte helt otroligt d producenten r flld fr ett antal ritualmord, ocks inte det helt bekrftat.

bilden av dig brjar klarna
Citera
2006-11-18, 19:07
Medlem
Tycker de som producerar GGG filmerna borde g en film/fotokurs. Ljussttningen r ju s dlig att filmerna blir intill osebara.
Citera
2006-11-18, 19:41
Medlem
TimeWarps avatar
ogud...dessa skitfilmer kom ju fr 5 r sen...suck....kul att du delar med dig men skulle vara mer intressant med nt nytt.....

ungefr som att sga att man sg en rocco film fr frsta gngen i veckan...
Citera
2006-11-18, 19:56
Medlem
Anette? Ser ut som Anette Schwarts (eller hur det stavas). Hon sg jag ju i ngon amerikansk film...med bra mycket hgre budget. Om det r hon s frstr jag var ifrn hon ftt det dr med spermakladd och hrd sex ifrn. Kan inte direkt sga att dess GGG filmer r ngot jag kommer att se i fortsttningen...men ja, de tilltalar vl vissa?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in