Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-03-29, 19:41
  #2521
Medlem
tumbleeweeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av milanista22
Den BÄSTA komedi serien jag har sett, tror inte det finns bättre då jag har sett de flesta komedi serierna. Men den här tar fan priset. Så väl genomfört, varje avsnitt var roligt och bra.

Och michael Scott är en av de bästa karaktärerna i en en tv serie, så jävla bra skådespelning av Steve Carrell.

Saknar serien..

Word up...

The office uk, var den bästa ( komedi ) serien jag någonsin sett tills jag såg the office us.
Ångrar nästan lite att jag tittat på dom, för alla andra komediserier blir halvlama i jämförelse nu ju=(...
Citera
2014-03-30, 14:24
  #2522
Medlem
Moll-Es avatar
Även om jag inte klarar av Michael Scotts personlighet inser jag hur bra karaktären är och hur bra Steve Carrell skådespelar. Efter han lämnade serien och Ed Helms tog över tycker jag att det sakta men säkert gått utför. Såg de sex-sju första säsongerna på någon/några veckor eller så. Det gick förbaskat snabbt för mig. Sen kom säsong 8 och den har jag kämpat med i nästan två veckor, lika lång tid som det tog för mig att se de sju första säsongerna...
Citera
2014-03-30, 23:50
  #2523
Medlem
trattfans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moll-E
Även om jag inte klarar av Michael Scotts personlighet inser jag hur bra karaktären är och hur bra Steve Carrell skådespelar. Efter han lämnade serien och Ed Helms tog över tycker jag att det sakta men säkert gått utför. Såg de sex-sju första säsongerna på någon/några veckor eller så. Det gick förbaskat snabbt för mig. Sen kom säsong 8 och den har jag kämpat med i nästan två veckor, lika lång tid som det tog för mig att se de sju första säsongerna...

Jag har inte orkat se säsongerna efter att Steve Carrell lämnade. Tyckte han var klockren varje säsong och grät av skratt hela tiden.
Citera
2014-03-31, 06:27
  #2524
Medlem
Mikojans avatar
Härlig vinter när man kunnat se gamla avsnitt om papperskontoret i Scranton. Har när nästan förträngt hur det blev när Carell lämnade.

Michael Scott - så ska en kontorschef agera
Citera
2014-04-05, 09:26
  #2525
Medlem
Moll-Es avatar
Tycker att de sista avsnittet i säsong 9 var riktigt riktigt bra. De två-tre sista avsnitten kändes som en enda lång avslutning där man fick belöning för att hängt med i nio säsonger.
Citera
2014-06-11, 03:09
  #2526
Medlem
bästa komedi serie som gjorts enligt mig Dwight,Jim,Michael klockrena karaktärer.
Citera
2014-12-15, 07:10
  #2527
Medlem
Såg precis klart den och trots att man ibland nästan tvingar sig igenom avsnitten så är det en helt gedigen serie som nästan rör en till tårar när det slutar. Dwight är outmanad som seriens guldstjärna, och utan honom faller allting platt. Serien får 4/5, Dwight får 5/5
Citera
2014-12-27, 22:26
  #2528
Medlem
Parniels avatar
Fan det bästa jag sett i komediväg sedan Seinfeld och Vänner. Fyfan vad bra. Såg brittiska Office med geniet Gervais för sju år sen, men börjat kolla på amerikanska först nu. Älskar skiten, slutet av säsong 2 nu.

Citera
2014-12-27, 23:44
  #2529
Medlem
maenskligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Parniel
Fan det bästa jag sett i komediväg sedan Seinfeld och Vänner. Fyfan vad bra. Såg brittiska Office med geniet Gervais för sju år sen, men börjat kolla på amerikanska först nu. Älskar skiten, slutet av säsong 2 nu.

Två säsonger och du älskar serien redan? Det bästa is yet to come
Citera
2015-02-16, 21:05
  #2530
Medlem
konstigkille93as avatar
Såg nyss klart alla säsonger och började nästan gråta

Bästa serien! 10/10

Citera
2015-02-17, 12:23
  #2531
Medlem
Jupp, håller på och ser om serien igen nu, ligger på säsong 6.

Michael och Dwight äger hela serien. Creeds karaktär är genialisk.
Citera
2015-02-17, 13:58
  #2532
Medlem
tillägg: älskar att avsnittet bara är dryga 20 min. Så lätt att bränna av ett avsnitt närsomhelst!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback