Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2006-11-17, 17:01
  #1
Medlem
Skulle hämta hem nya avsnittet av lost igår som vanligt men till min förundran så fanns det inte?är det någon paus i usa eller vad händer?

Har sett alla säsongerna av farscape nu i sträck men blev riktigt besviken på sista avsnittet på säsong 4,blev riktigt förbannad!
Sen fick jag höra att farscape blivit nerlagd men att det finns några extra avsnitt att ta hem?
Är det värt att ta hem dom?alltså jag älskade serien men blev riktigt sur på det dåliga slutet?
Citera
2006-11-17, 19:13
  #2
Medlem
mteds avatar
Lost har uppehåll till slutet utav februari.
Citera
2006-11-17, 19:25
  #3
Medlem
Blå Rutas avatar
Farscape lades ned plötsligt och fick inget riktigt slut. Det blev en otrolig protest över nätet och det slutade med att man till slut gjorde "Peacekeeper wars" som är två stycken extra långa avsnitt om jag minns rätt som skulle avsluta det hela. Finns ingen anledning att inte se detta om du sett hela serien.
Citera
2006-11-17, 20:47
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blå Ruta
Farscape lades ned plötsligt och fick inget riktigt slut. Det blev en otrolig protest över nätet och det slutade med att man till slut gjorde "Peacekeeper wars" som är två stycken extra långa avsnitt om jag minns rätt som skulle avsluta det hela. Finns ingen anledning att inte se detta om du sett hela serien.

ok,då fixar jag hem dom.
Va fan la dom ner den serien för?och vilket otroligt korkat slut?
Detta var väl den enda serien som var mindre bra men blev bättre och bättre..
Citera
2006-11-19, 22:17
  #5
Medlem
Underbar serie, en av de bästa man sett faktiskt.

Slutet i S4 var väl tänkt som en cliffhanger, som så ofta i serier, men sen vart det ju aldrig nån femte säsong. Polarn köper DVD:erna, så vi väntade faktiskt med att börja kolla S4 tills efter Peacekeeper Wars kom ut, annars hade man ju fått spel...


Den vart väl nedlagd av den gamla vanliga anledningen... För dåliga tittarsiffror, som det brukar heta.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback