• 1
  • 2
2006-11-16, 23:41
Medlem
Har hrt att det r ganska vanligt, men inte hrt om ngon som ftt det dock frrens idag. Jag sjlv. Och p ett annat forum var det en till som trdde fram.

Visst det r ju ganska logiskt att man ltt fr det av analsex, men hur vanligt r det egentligen?
Citera
2006-11-16, 23:53
Medlem
Takiidas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yxskaft87
Har hrt att det r ganska vanligt, men inte hrt om ngon som ftt det dock frrens idag. Jag sjlv. Och p ett annat forum var det en till som trdde fram.

Visst det r ju ganska logiskt att man ltt fr det av analsex, men hur vanligt r det egentligen?

Stupidity is awarded with failure
Citera
2006-11-16, 23:58
Medlem
erowids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yxskaft87
Har hört att det är ganska vanligt, men inte hört om någon som fått det dock förrens idag. Jag själv. Och på ett annat forum var det en till som trädde fram.

Visst det är ju ganska logiskt att man lätt får det av analsex, men hur vanligt är det egentligen?

Det va det fånigaste jag hört. Du har förmodligen dålig kosthållning i kombination med för mkt alkohol. Då kommer rojjderna som ett brev på posten. Det finns ingen koppling mellan rojjder och analsex...
Citera
2006-11-17, 00:04
Medlem
Remslems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erowid
Det va det fnigaste jag hrt. Du har frmodligen dlig kosthllning i kombination med fr mkt alkohol. D kommer rojjderna som ett brev p posten. Det finns ingen koppling mellan rojjder och analsex...
Kan det vl visst ha?
Citera
2006-11-17, 00:07
Medlem
erowids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Remslem
Kan det väl visst ha?

Nej hemorrojder tyder på att det är något fel inuti kroppen. Det är en reaktion som kan ha en massa orsaker. Stress, dålig kost osv...
Citera
2006-11-17, 00:22
Medlem
onits avatar
Det ar nog extremt vanligt. Har ocksa haft det (p g a samma sak) . Men det finns bra salvor pa Apoteket som man ocksa kan anvanda tillsammans med glidmedel om man ska ha analsex. Vet dock inte hur de fungerar med kondomer (if du skulle vara osaker pa hur frisk mannen du ligger med ar).
Citera
2006-11-17, 00:47
Medlem
tjaboooos avatar
aldrig hört att analsex kan ge problem som hemorojjder så där skulle jag allt vilja se mer solid information för att tro på det.
däremot har erowid rätt i det h*n skriver om exempelvis kosten.

däremot kan man få sprickor runt ändtarmsöppningen, speciellt om man har för bråttom.
Citera
2006-11-17, 01:26
Medlem
erowids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Takiida
Stupid ? Man kan ven f hemorrojder pga tryck mot ndtarmen.

Nej.
Citera
2006-11-17, 01:54
Medlem
Takiidas avatar
Citat:
Nej.

Det är ju det som är grundorsaken även om kost och sånt påverkar. Vadå nej ?
Citera
2006-11-17, 01:57
Medlem
Takiidas avatar
Citat:
Nej.

"Hemorrojder r utvidgade blodkrl (derbrck) kring eller i ndtarmsppningen som ger besvr i form av bldningar, sveda och klda. Orsaken r ett tryck ver ndtarmsppningen"

http://www.vardguiden.se/Article.asp?ArticleID=3101

Tig i fortsttningen nr du r okunnig i ngot.
Citera
2006-11-17, 01:59
Medlem
onits avatar
Citat:
Men sluta sprida lgner ditt troll. Det r ren bullshit. Bara fr att du bor i en husvagn utan tak och ter kebab varje dag betyder det inte att det regnar i Kalahari-knen imorgon? INGET SAMBAND!
Jaha? Oh? Man kanner val nar det spricker eller? Vill du ha bevis sa kan du och jag ga och kopa en dildo till dig..:character56:

Forsta gangen jag hade analsex var hogst ofrivilligt. H-r kom som ett brev pa posten. Fanns ingen tvekan om sambandet dar. Min kosthallning var for ovrigt utmarkt, under perioden, och mitt alkoholintag mattligt. Har ocksa fortfarande kvar ett arr av skadan. Tanker dock inte skicka bildbevis, skulle kannas val smaklost.

Har ocksa fatt skadan vid senare tillfalle, da jag och ett ex var oforsiktiga.
Citera
2006-11-17, 02:08
Medlem
erowids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av onit
Jaha? Oh? Man kanner val nar det spricker eller? Vill du ha bevis sa kan du och jag ga och kopa en dildo till dig..:character56:

Forsta gangen jag hade analsex var hogst ofrivilligt. H-r kom som ett brev pa posten. Fanns ingen tvekan om sambandet dar. Min kosthallning var for ovrigt utmarkt, under perioden, och mitt alkoholintag mattligt. Har ocksa fortfarande kvar ett arr av skadan. Tanker dock inte skicka bildbevis, skulle kannas val smaklost.

Har ocksa fatt skadan vid senare tillfalle, da jag och ett ex var oforsiktiga.

Du sger ju sjlv att du blev sprckt...det r skillnad p om du spricker till fljd av analsex och att ha rojjder.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in