Alla benso utom alpra är goda enligt mig. Har inte testat någon RC-benso, men de klassiska som finns i FASS har jag ätit och smakar helt ok, med klonazepam och flunitrazepam i topp. Z-analoger, eller Imovane dårå, smakar verkligen skit och gör att allt flytande som hamnar i munnen smakar vidrig jävla metall.
Hasch är gott att äta som det är, men fastnar enormt mycket i tänderna. Weed smakar också gott, men kvistarna blir oftast sega och något man spottar ut. Jag äter inte mitt röka som det är om någon nu trodde det, men smaken är iaf okej om man skulle behöva.
Amfetamin smakar som det luktar i en gammal bastu. Efter MDMA är det utan tvekan den av alla CS-droger som smakar värst. MDMA smakar inte lakrits, det luktar lite
anis men smakar oerhört kemikaliskt och vidrigt. Så fint ett knark som smakar så jävla hemskt. Kokain smakar lite... instängt på något sätt. Har säkert fått rejält bankat varje gång men aldrig upplevt den där vidriga kemikaliesmaken som t ex tjacket har. Ritalin smakar halvsött med en väldigt säregen eftersmak, oavsett om man snortar, röker eller tuggar kulor/tabletter. In fact tror jag det är metylfenidat som smakar så, då jag ätit av samtliga tillverkare och jämfört. 4-MEC smakar som dill, Mephedrone smakar lite som skaldjur luktar. Plus supermycket katinonsmak på det då. Kemiskt + äckligt alltså. Spydde typ varje gång jag tog 4-MEC vill jag minnas. Alltså, varje dos (med ett sjuhelvetes återdoseringsbehov)...
DMT smakar oerhört starkt och verkligen inte nyttigt, fick panik första riktiga blosset jag tog då jag var halvt övertygad om att jag andats in ammoniak typ första 10 sekunderna. Det luktar dock både speciellt och fantastiskt gott. Mystisk doft, om man kan säga det så. Passar drogen.
Tramadol är en annan fruktansvärd smak, men jag är rätt känslig när det kommer till kemikalie/tablett-smaken hos de flesta mediciner. Har problem med Alvedon ifall den fastnar på tungan liksom... Metadon smakar sliskigt i flytande form och OK i tablettform. Subutex smakar typ ingenting, Suboxone smakar vitaminbrus/dextrosol typ. OxyContin smakar skit, riktigt äckligt i mitt tycke. Fentanyl smakar mig veterligen mycket gott, men det är nog mest hur jag minns ruset som spelar in där. Har tuggat plåster och rökt dom, men det är många år sedan jag sysslade med knark öht och just denna är nog skapligt hypad och överromantiserad i min hjärna så lita inte på det omdömet överdrivet mycket ifall du nu skulle välja ett Durogesic som sista måltid eller nåt. Eller förresten, är du liks i den sitsen borde du nog ta ett 100-plåster ändå
Finns ett 30-tal till jag skulle kunna lista, men kommer varken på eller orkar. Slutsats: det mesta knarket är äckligt, och man får tvinga i sig det om man nu verkligen måste ta peroralt eller intranasalt. Det kostar att ligga på topp och den som säger något annat ljuger