Citat:
Ursprungligen postat av skogsbäret
Jag förstår inte poängen men lycka till. Förmodligen kommer du bara må dåligt. Jag hade använt medicinen till vad den ska användas till, verkar ju vara en väldigt bra medicin som jag gärna skulle vilja testa

Ja, det är en bra medicin. Inga vanliga biverkningar förutom viss huvudvärk vilken oftast är väldigt lätt och mer av en känsla än värk. Den gör vad den ska utan att man känner av det, man bara somnar inte helt enkelt. Dock behöver man ofta öka dosen i steg efter ett tag. Det är hur jag upplevt den i normalt medicinskt bruk.
Citat:
Ursprungligen postat av Wikipedia
In clinical trials on humans, taking up to 1200 mg/day for 7 to 21 days or one-time doses up to 4500 mg did not appear to cause life-threatening effects, although a number of adverse experiences were observed, including excitation or agitation, insomnia, anxiety, irritability, aggressiveness, confusion, nervousness, tremor, palpitations, sleep disturbances, nausea, and diarrhea.
Jaha, det här låter bra! En engångs-dos på upp till 4500mg är inte livshotande enlig vad jag läste på Wikipedia. Eftersom jag alltid litar på Wikipedia så ökade jag till 1400mg istället för 1000mg, jag brukar inte ta dem så ofta så förbrukar lite nu innan jag ska hämta de nästa paketen vilka jag kommer använda normalt och ansvarsfullt. Jag tänker inte forstätta missbruka denna medicinen! Det här bara ett experiment där jag är min egen försökskanin.
Glömde dock helt att jag skulle äta middag vid 14:00 så de ringde och sade att de hämtar mig om 5 minuter nu. Det är med familjen och morföräldrarna FUCKING GREAT! Oh... nu ringer det visst, men jag återkommer!