Lite panik inför Lördagen, jag söker en mysig restaurang i Gbg eller i mellersta Bohuslän.
Gärna lite intim stämning, och bra mat, förslag mottages tacksamt!!
Helst inte i anslutning till någon nattklubb eller liknande!
Ledsen om svaret kommer lite sent. Men Handelsman Flinks på Flatön utanför Orust uppfyller nog dina krav(det är en färja som går dit ut och den tar bara nån minut)
Ledsen om svaret kommer lite sent. Men Handelsman Flinks på Flatön utanför Orust uppfyller nog dina krav(det är en färja som går dit ut och den tar bara nån minut)
Japp jag vet det, men det var inte öppet i lördags, annars brukar det bli en tur dit varje sommar. Ett kanonställe.
Eftersom att det blev bra resultat i lördags, så lär det bli några restaurangbesök till inom en tid så tack för tipsen.
Ja.. El Corazon är en spansk restaurang som ligger på Avenyn. De har en otroligt god och prisvärd söndagsmiddag. Serveras dock bara till 17.00. Lilla Tavernan är en grekisk restaurang som ligger på en tvärgata till Linnégatan. Väldigt gott, mysigt och prisvärt! Ta en titt på deras hemsidor, så kan du kolla på menyn i förväg!
Personligen rekommenderar jag alltid Krakow när folk vill veta var de skall äta i Göteborg. Inget särskilt fancy, men bra mat, mysig stämning, god öl och grymt prisvärt. Det är alltså polsk mat som gäller så det är mycket kål, kött och korv. Bondkycklingen är suverän. Zigenarplätten är ännu bättre.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!