2006-11-15, 15:43
Medlem
freeplays avatar
Lite panik inför Lördagen, jag söker en mysig restaurang i Gbg eller i mellersta Bohuslän.
Gärna lite intim stämning, och bra mat, förslag mottages tacksamt!!

Helst inte i anslutning till någon nattklubb eller liknande!
Citera
2006-11-15, 17:46
Medlem
quDoss avatar
Blomstermåla på Särö är mitt tips
Citera
2006-11-16, 08:17
Medlem
freeplays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av quDos
Blomstermåla på Särö är mitt tips

Ser trevligt ut, men lite åt fel håll samt ett sådant ställe tar jag hellre på sommaren! Men tack för tipset.

MERA TIPS TACK!
Citera
2006-11-16, 13:15
Medlem
freeplays avatar
Vafan 52 besök och ett svar! Är det ingen som har ett BRA tips....
Citera
2006-11-19, 12:59
Medlem
freeplays avatar
5 inlägg, varav 4st av mig själv....!

Ett svar, fan lite bättre respons trodde jag allt på.

För informations skull så blev det Lysekil, och restaurang Rosvik.
Men det var ingen höjdare. Men det gick bra ändå
Citera
2006-11-20, 14:04
Medlem
T-5s avatar
Ledsen om svaret kommer lite sent. Men Handelsman Flinks på Flatön utanför Orust uppfyller nog dina krav(det är en färja som går dit ut och den tar bara nån minut)
Citera
2006-11-21, 14:12
Medlem
freeplays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T-5
Ledsen om svaret kommer lite sent. Men Handelsman Flinks på Flatön utanför Orust uppfyller nog dina krav(det är en färja som går dit ut och den tar bara nån minut)

Japp jag vet det, men det var inte öppet i lördags, annars brukar det bli en tur dit varje sommar. Ett kanonställe.

Men tack ändå!
Citera
2006-11-22, 10:43
Medlem
Tänkte bara föreslå två restauranger för nästa besök.. El Corazon och Lilla Tavernan. Två jättemysiga restauranger med väldigt god mat!
Citera
2006-11-22, 11:20
Medlem
freeplays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Baben
Tänkte bara föreslå två restauranger för nästa besök.. El Corazon och Lilla Tavernan. Två jättemysiga restauranger med väldigt god mat!

Ligger det i Gbg eller?

Eftersom att det blev bra resultat i lördags, så lär det bli några restaurangbesök till inom en tid så tack för tipsen.
Citera
2006-11-22, 11:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av freeplay
Ligger det i Gbg eller?

Eftersom att det blev bra resultat i lördags, så lär det bli några restaurangbesök till inom en tid så tack för tipsen.

Ja.. El Corazon är en spansk restaurang som ligger på Avenyn. De har en otroligt god och prisvärd söndagsmiddag. Serveras dock bara till 17.00. Lilla Tavernan är en grekisk restaurang som ligger på en tvärgata till Linnégatan. Väldigt gott, mysigt och prisvärt! Ta en titt på deras hemsidor, så kan du kolla på menyn i förväg!
Citera
2006-11-22, 12:54
Medlem
Personligen rekommenderar jag alltid Krakow när folk vill veta var de skall äta i Göteborg. Inget särskilt fancy, men bra mat, mysig stämning, god öl och grymt prisvärt. Det är alltså polsk mat som gäller så det är mycket kål, kött och korv. Bondkycklingen är suverän. Zigenarplätten är ännu bättre.

Nu blev jag hungrig..
Citera
2006-11-22, 20:01
Medlem
freeplays avatar
Som mexicanen sa. taco´s så mycko´s
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem