2015-02-02, 21:37
Medlem
Ilarys avatar
Nyligen tagen bild på Per Persson --> http://imgur.com/14R4mt3

Hårt retuscherad bild på Thereza Stenius --> http://imgur.com/XxfZbYa
Citera
2015-02-04, 14:11
Medlem
Finns det fler trevliga bilder på henne på någon sida?
Citera
2015-02-04, 21:24
Medlem
Han påstår att han känner och umgås med kändisar hit och ditt men han ser alltid ut som en jävla lodis.
Ska bli intressant att läsa Tyzon Groups bokslut. Ska man gissa på kk inom ett år och att peddo per startar upp en ny kokosfabrik i Säffle?
Citera
2015-02-05, 17:15
Medlem
Räcker nog om du söker bara...fick.länkar senast i förrgår från porrsidor som en skickat

Citat:
Ursprungligen postat av antityzon
Finns det fler trevliga bilder på henne på någon sida?
Citera
2015-03-02, 10:01
Medlem
Jag hoppas dem åker dit snart för allt vidrigt de håller på med!!
Citera
2015-03-10, 08:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bozziz
Räcker nog om du söker bara...fick.länkar senast i förrgår från porrsidor som en skickat

Upp med länkarna pronto
Citera
2015-04-01, 07:46
Medlem
tror ni bilderna han lyckas ta publiceras på sajter på internet eller endast är för privat bruk?
vet fotografen john på carlbeckers vad per sysslar med eller blir han också lurad?
Citera
2015-04-20, 18:31
Medlem
Enligt uppgift är Per häktad.
Citera
2015-05-07, 18:43
Medlem
http://mobil.nt.se/nyheter/norrkoping/forstarkt-polis-utreder-misstankt-valdtaktsman-11006132.aspx
Citera
2015-05-07, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av roxxane
Efter att ha läst tråden och googlat runt lite så låter det inte helt otroligt att Tyzon Group står inför konkurs, baserat på att Persson enligt tråden varit inblandad i Kokosfabriken som först verkar ha hetat BARC Naturprodukter (båda drivna av hon Düring), och alla tre verkar ha precis samma affärsidé. Som om den är bättre tredje gången
I alla fall är Per den kanske mest obehagliga människa jag någonsin träffat. Maken på manipulativ jävel får man leta efter! Han använder denna Thereza Stenius som målvakt och man tror verkligen på honom eftersom ingen borde vara så dum som denna unga kvinna som låter honom dra hennes namn i smutsen. Men, som redan påpekat, finns det massor av kassa halvnakna bilder på henne bara man googlar, så hon kanske inte hade ett så rent namn till att börja med.
Hon är i alla fall helt medveten om vad som sker, och tycks inte bry sig.
De ska enligt ryktet (också bekräftat av Therezas instagram) ha samröre med fotografen John Bergsten på Ateljé Carlsbecker i Norrköping där de erbjuder att "modellfota" tjejer efter stängning.
Pers huvudknep är att försöka övertala tjejerna om att de är för "stela" på bilderna och att de därför behöver "öva" på att slappna av, för att sedan föreslå någon som kan "hjälpa" tjejerna med detta.

Min kompis har blivit tafsad på av honom men inte anmält, det kanske är dags att övertala henne att göra det
För övrigt tror jag att jag kan få tag på hans telefonnummer om någon av någon anledning är intresserad

Har du nån länk till kopplingen med den där John fotografen i Norrköping? Jag tror jag vet vem det är och han verkar pippa på mängder av emo chicks. Han ser rätt creapy ut på ögonen om det är den personen som jag tror.
Citera
2015-05-09, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mr private
Har du nån länk till kopplingen med den där John fotografen i Norrköping? Jag tror jag vet vem det är och han verkar pippa på mängder av emo chicks. Han ser rätt creapy ut på ögonen om det är den personen som jag tror.

Om du söker på hans namn på Facebook så är han den enda träffen med svartvit profilbild. Och att han skulle knulla emobrudar skulle inte förvåna mig det minsta.
Citera
2015-06-23, 22:04
Medlem
Undrar vad denne Per gör med alla de foton som han knäppt på småflickor. Är de för privatbruk eller är också detta en del av hans ja vad man nu ska kalla det, entreprenörsskap?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in