• 1
  • 2
2006-11-14, 21:25
Medlem
cosmic_dancers avatar
Vill skaffa en sådan. Den är grymt snygg. Dock lite trist att det inte finns radio. Mp3 känna sisådär då jag har en spelare. Någon som ahr en sådan och kan rekomendera. Vad är det för spel med?

Eller några tips på andra bra telefoner.
Citera
2006-11-15, 18:12
Medlem
Windforces avatar
Skaffa inte!

Jag köpte min för 2 år sedan! Precis när den kom. Efter 10 månader gick den inte att använda pga. piper som fan i luren, har polare med samma tele som har samma problem.

Kan inte sitta här o lista alla problem, men den kommer till 90% bugga för dig. Idag så är det så att min lucka har problem, så varje gång ja stänger den så stängs mobilen av..

Det finns även bara ett företag i Sverige som lagar dessa telefoner, sist tog det 1 månad, och när jag fick tillbaka den hade dom inte gjort ett skit, fick en ny tillslut som jag haft i 3-4 månder nu, den börjar få samma problem som den gamla.

Jävligt snygg telefon, men dock helt värdelös..
Citera
2006-11-15, 18:13
Medlem
Heinzes avatar
Bump+OT raderat.
/mod
Citera
2006-11-15, 19:07
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Windforce
Jag köpte min för 2 år sedan! Precis när den kom. Efter 10 månader gick den inte att använda pga. piper som fan i luren, har polare med samma tele som har samma problem.

Kan inte sitta här o lista alla problem, men den kommer till 90% bugga för dig. Idag så är det så att min lucka har problem, så varje gång ja stänger den så stängs mobilen av..

Det finns även bara ett företag i Sverige som lagar dessa telefoner, sist tog det 1 månad, och när jag fick tillbaka den hade dom inte gjort ett skit, fick en ny tillslut som jag haft i 3-4 månder nu, den börjar få samma problem som den gamla.

Jävligt snygg telefon, men dock helt värdelös..

okej. Tack. Ja den är ju jäkligt snygg. Men jag kan inte skaffa en enbart för designens skull. Får bli en annan. Sony ericson z610i kankse. Snygg, 2 mp kamera, videoinspelning, mp3, möjlighet att skicka sina bilder till sin blogg etc. Dock kollade jag på pricerunner nu och det finns ju vissa problem med den med. men det finns det väl med alla och sen beror väl det en del på hur man använder den också.
Citera
2006-11-15, 19:22
Medlem
Windforces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
okej. Tack. Ja den är ju jäkligt snygg. Men jag kan inte skaffa en enbart för designens skull. Får bli en annan. Sony ericson z610i kankse. Snygg, 2 mp kamera, videoinspelning, mp3, möjlighet att skicka sina bilder till sin blogg etc. Dock kollade jag på pricerunner nu och det finns ju vissa problem med den med. men det finns det väl med alla och sen beror väl det en del på hur man använder den också.

Ah fan, rekomenderar dig till en annan, plus att razorn börjar bli lite gammal nu med Lycka till!
Citera
2006-11-15, 19:33
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Windforce
Ah fan, rekomenderar dig till en annan, plus att razorn börjar bli lite gammal nu med Lycka till!

tack. Får kolla lite mer. men det lutar åt en Z610i de har bra erbjudande på the phone house
Citera
2006-11-16, 17:56
Medlem
Ghandis avatar
Jag önskar MOTOROLA kunde göra en riktigt bra mobil typ V600 eller Razr V3i/x, fast med dagens nyaste teknik o ännu bättre morgondagens. Smartphone. MINST 3.2 megapixelkamera med bra lins o zoom o video inspelning.

DÅ hade man haft MOTOROLA istället för NOKIA
Citera
2006-11-16, 18:46
Medlem
Windforces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghandi
Jag önskar MOTOROLA kunde göra en riktigt bra mobil typ V600 eller Razr V3i/x, fast med dagens nyaste teknik o ännu bättre morgondagens. Smartphone. MINST 3.2 megapixelkamera med bra lins o zoom o video inspelning.

DÅ hade man haft MOTOROLA istället för NOKIA

Det är så sant som det sagt, jag tycker lätt att motorola vinner alla tävlingar i design, dom är så sjukt snygga, fort när jag drar upp min razor så frågar folk, vad är det ? va snygg den va osv..

Bara hoppas teknikerna tar tummen ur röven
Citera
2006-11-16, 20:11
Medlem
cosmic_dancers avatar
Vart en Sony Ericsson Z610i en blå sådan. betalade den gigantiska summan 1 krona.
Citera
2006-11-16, 21:30
Medlem
amc0s avatar
Citat:
Vart en Sony Ericsson Z610i en blå sådan. betalade den gigantiska summan 1 krona.

ja, men med abbonemangskostnade så kommer du upp i en bra stor summa.

Ex. 169:-/månad i 18 månader = 3042
varav 109:- är för mobilen ger:

109*18=1962
sen för fakturan 15:-/månad = 15*18=270

Totalt för endast mobilen=2232.
Citera
2006-11-17, 23:05
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av amc0
ja, men med abbonemangskostnade så kommer du upp i en bra stor summa.

Ex. 169:-/månad i 18 månader = 3042
varav 109:- är för mobilen ger:

109*18=1962
sen för fakturan 15:-/månad = 15*18=270

Totalt för endast mobilen=2232.

du förstod kanske inte ironin i det hela? Eftersom du avr tvungen att göra matematiska uträkningar och hänvisa att jag ska betala per månad...
Citera
2006-11-18, 00:57
Medlem
amc0s avatar
Citat:
du förstod kanske inte ironin i det hela? Eftersom du avr tvungen att göra matematiska uträkningar och hänvisa att jag ska betala per månad...

Gjorde jag verkligen inte, dags för en mod. att flytta denna tråd till humoravdelningen isf?
Hävdar man att en mobil kostar 1:- så är man tamejfan dum i huvudet, spec. om det är en abbonemangstelefon.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in