Dubbel anal?

Mia, en av mina tjejkompisar skrattade gott åt ditt "ingen tjej vill ha analsex".
Jodå, det finns det visst dom som vill så skippa moralsnacket och sluta tro att
du är någon representant för någon majoritet bland tjejer, även om du vore det så 
säger du att det finns tjejer som gillar sånt. Och vad ska då ditt resonemang leda till? 
Jaha? :) 
Är du lika hetsk mot homosexuella eller icke-homosexuella män som har analsex också förresten? 
Sheeeeeeesh....
                                                     "Precis som vanligt så tror jag inte att killar har en
                                                     sexualitet och tjejer en annan. Jag tror att det är
                                                     individuellt. Endel killar gillar att kolla på porr och ha
                                                     munsex. Endel killar gillar inte att kolla på porr och
                                                     hatar munsex. Endel tjejer tänder på analsex och andra
                                                     inte. Endel tjejer gillar att kolla på gaysex, andra inte.
                                                     Och så vidare. Och för vissa tjejer är kärlek viktigt i en
                                                     sexrelation (precis som för killar). Det kan till och med
                                                     vara samma tjej som en månad senare har ett
                                                     onenightstand bara för att det känns bra.
                                                     Sex är någonting som är olika för varje person, i både
                                                     tid och rum. Och ingenting är fult så länge det inte
                                                     skadar andra eller en själv. Sex är definitivt inte bara
                                                     penis i vagina (och för många kvinnor är det aldrig det
                                                     eftersom klitoris är det kvinnliga könsorganet, vaginan
                                                     är mer ett trevligt ställe). Däremot så tror jag inte att
                                                     det är en primär drift, eftersom vi kan överleva långa
                                                     perioder utan sex. Celibat och att vara ickesexuell under
                                                     en tid (att inte ens ha självsex alltså), eller hela livet, är
                                                     inte heller fel/fult om man mår bra av det. Och självsex
                                                     kan faktiskt vara bättre än sex med någon annan, det
                                                     är INTE ett surrogat för samlag, man måste inte vara
                                                     två (eller tre, eller fyra). Fast vissa saker är svåra att
                                                     klara av själv. ;o) "
Klipp från FEMINISTISK Nät-tidsskrift.
Länktips till Mia: http://www.analsexyes.com/
Kanske du får lära dig något nytt att njuta av. :)