• 1
  • 2
2001-08-02, 02:08
Söker efter dubbel anal bilder.. Jag snackar inte om nån dubbelmacka nu utan DUBBELANAL - med andra ord två snubbar trycker in deras feta ballar i nån stackars flickas trånga röv i bästa Rocco stil.. hehe!

/P1MP
Citera
2001-08-02, 10:45
äldre konto (old)
Ej medlem
Dubbel anal?

Flicksnärtan Tammi Ann har gjort det. Kommer inte ihåg vad filmen heter men det finns en bild från sekvensen på:

http://www.terra.es/personal6/pifador5/tammi_ann/tammi_ann4.htm

Det är Ron Jeremy som är lite skymd om det till någon hjälp.
Citera
2001-08-02, 11:13
Medlem
Dubbel anal?

Såja. Nu vet jag mer. Här nedanför kan du läsa en recention av filmen som bilden är hämtad från. Den är i sanning ganska brutal. I den svenska versionen är dock scenen med ”motoroljelavemanget” eller vad man ska kalla det för dock lite klippt.

http://www.rame.net/reviews/heretic/rev-289.html

Citera
2001-08-02, 22:59
äldre konto (old)
Ej medlem
Dubbel anal?

Jag har några trippel(!)-analbilder. Har ingen aning vem tjejen är men Ron Jeremy är med.
Hade jag sett mailadressen kunde jag mailat bilderna...
Citera
2001-08-02, 23:50
Dubbel anal?

Först ville jag bara säga tack till phess för länken till recensionen av "Depraved Fantasies" och bilden på Tammi Anns anala äventyr! :)

Konrad: trippel? fan, detta måste jag se! Stackars tös.. ;) Jag skrev min mail här ovan så det vore nice om du mailade bilderna!
Citera
2001-08-03, 11:04
Medlem
Dubbel anal?

johan.svensson@staffanstorp.net

Känns det inte dumt att gå ut med sitt
namn sådär?
Citera
2001-08-03, 12:30
äldre konto (old)
Ej medlem
Dubbel anal?

Haha.... :D
Citera
2001-08-03, 14:28
Medlem
Dubbel anal?

Jävla äckel!!!
Hur faaaann tror ni det känns för tjejen?
Jag är såå jävla trött på killar som tycker om sånt där!
Tycker du det är skönt att få två stycken kukar uppstoppade i analen kanske?
Du verkar ju helt sinnessjuk!!!!
Vart har alla normala killar tagit vägen?
Känns otroligt tryggt att ha en pojkvän som inte har den syn på tjejer som ni verkar ha här...USCH !!!!
Citera
2001-08-03, 15:21
Medlem
Dubbel anal?

Tjenixen mia.
Är du säker på att det inte är din pojkvän som postade frågan?
Tror nog inte att alla som är här har frågat sina respektive flickvänner om de är med på att få två ”kukar i analen”.
Men jag vet att de flesta av manliga kamrater tycker att ämnet är, ja vad ska vi säga, ”intressant”.
Och eftersom jag nu gillar Tammi Ann och följer hennes små lekfulla upptåg är jag inte lika bombsäker som du på att hon tycker att det är så speciellt jobbigt.

Citera
2001-08-03, 16:14
Medlem
Dubbel anal?

Hittade förresten denna länk:

http://sultan66:hamdan@www.milanasty.com/members/

i en granndiskussion (tack Greven!) och där inne finns ytterligare en dubbelA. Och en hel del annat halvknepigt också/Phess
Citera
2001-08-03, 17:44
Medlem
Dubbel anal?

Phess:
Skulle du vilja ha två kukar i analen då? Jag tror att det känns precis lika för dig som det gör för alla stackars tjejer som utsätts för detta!! Tro mig tjejer vill INTE ha sex i analen!! Inte alla men det kanske finns några fåtal som vill det med det är då inte många!!!
Den där Tammi Ann gör allt bara för pengar! Varför skulle hon annars ta kort på allt som hon gör?
Fattar inte varför en del killar är så dumma i huvudet (som du) som inte fattar detta!!!
*suck*
Citera
2001-08-03, 17:59
Medlem
Dubbel anal?

Mia, du vet då inte vad du pratar om...
Första gången jag och min tjej hade analsex, så var det HON som föreslog det!
Jag hade inte ens tänkt tanken att fråga henne om det.
Personligen gillar jag musen bättre, men eftersom hon vill ha den i stjärten ibland så kan jag väl ställa upp på det.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in