• 1
  • 2
2006-11-10, 10:54
Medlem
DrGreenthumbs avatar
Efter flera rs erfarenhet med droger har jag ntligen bestmt mig att jag r psykiskt mogen nog att ta min frsta Ayahuasca tripp. Frst trodde jag att det var som att ta syra eller svampar men efter lite googleande s fattade jag det r inte s ltt att ta ayahuasca. r det nn som har Ayahuasca erfarenhet hr som vill dela med sig ngra tips, kanske ven recept d det finns otroligt mnga och man vill givetvis ha den som funkar bst.
Citera
2006-11-10, 11:45
Medlem
chiillums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrGreenthumb
Efter flera rs erfarenhet med droger har jag ntligen bestmt mig att jag r psykiskt mogen nog att ta min frsta Ayahuasca tripp. Frst trodde jag att det var som att ta syra eller svampar men efter lite googleande s fattade jag det r inte s ltt att ta ayahuasca. r det nn som har Ayahuasca erfarenhet hr som vill dela med sig ngra tips, kanske ven recept d det finns otroligt mnga och man vill givetvis ha den som funkar bst.

vad r Ayahuasca ?
Citera
2006-11-10, 11:57
Medlem
DrGreenthumbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chiillum
vad r Ayahuasca ?
http://sv.wikipedia.org/wiki/Ayahuasca
Citera
2006-11-10, 12:01
Medlem
chiillums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrGreenthumb
http://sv.wikipedia.org/wiki/Ayahuasca

interesting
Citera
2006-11-10, 12:07
Bannlyst
Angende Ayahuasca

Tja

Jag har erfarenhet har sjlv trippat och har 2 ayahuasca paket hemma.

MvH
Citera
2006-11-10, 12:10
Medlem
DrGreenthumbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hustler1
Tja

Jag har erfarenhet har sjlv trippat och har 2 ayahuasca paket hemma.

MvH

och inget du vill dela med dig? avd fr ayahuasca r det du har hemma? tillagade du med askorbin syra eller?
Citera
2006-11-10, 12:15
Bannlyst
Angende Ayahuasca

Nej inga Hokus Pokus Straight up Ayahuasca inga andra grejer rent vad vill du veta?

MvH
Citera
2006-11-10, 12:23
Medlem
DrGreenthumbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hustler1
Nej inga Hokus Pokus Straight up Ayahuasca inga andra grejer rent vad vill du veta?

MvH

Menade nog vilken typ av Ayahuasca du hade, fr ayahuasca r ju inte bara en vxt och det frekommer olika ayahuasca blandningar. Men det som mest intresserar mig r hur du tillagade det? fr att jag hrt att det finns otroligt mnga tillagningrecept och vissa funkar prima samt andra funkar bajs!
Citera
2006-11-10, 12:55
Medlem
FreeWilhelmFrees avatar
jag har ett ayahuascaextrakt frna maya-ethnobotanicals
Citera
2006-11-10, 19:33
Medlem
rezniks avatar
Finns nog mer vettig info på MM än här om ayahuasca.
Citera
2006-11-11, 03:18
Bannlyst
Om du r seris med ayahuasca och inte har ngra problem med engelskan r nog ayahuasca.com's forum det bsta alternativet. Visst finns det lite p MM, men det r inte speciellt mycket.
Citera
2006-11-11, 07:35
Medlem
Nemesis1s avatar
Jag hade faktiskt ocks tnkt testa ayahuasca snart... Eller "pharmahuasca" som det kanske kallas d man kombinerar rent DMT med en MAOI frn apoteket... Kommer skert att skriva en tripprapport d jag gjort det...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in